Mistäs löytyis hyvä leuanvetoa tukeva otevoimaharjoitusohjelma? Parit COC:t vois varmaan hankkia jos vaan olis hyviä vinkkejä miten niitä käyttää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Karhia tanko on vähemmän raastavampi ku siliä koska kitka ei rullaa nahkoja kuten kitkatoon toki kevyt karhennus on ystävällisempi ku IPF tanko tyylinen raju karhennus. Rengas tai lenkki on aina helepompi kun tanko ja siihen on kaks syytä yleensä ohuempi ja rengas mallina myätäälöö sormen muatua. Sormikoukkuvoimat kasvaa kuitenki parahiten krimppaamalla ja tuallaaset tangot ja renkahat kasvattaa enee kipukynnystä ja tiätysti asettelutekniikkaa. Sitä oon aina painottanu jotta jos kipiää ei ota ja asettelu on opittu niin keskarimaves voi vetää 200 kiloa vaikkei olisi voimaaOsaatko sanoo, kuinka paljo helpompaa/vaikeempaa tommosissa on roikkua verrattuna tankoon.
Karhees tangos on hyvä roikkuu, mut lisäpainoilla suorastaan raastaa helposti palan sormista.
Toi eagle loop, minkä linkkasin näyttää ainaki kätevältä, mut en tiiä vaikka olis vaikeempi. Kyrölääsen tagasin, ku jossain videossaan käytti sormusta johki yhen sormen juttuun?
Yks vaihtoehto olis, jos teippais käytettävän sormen, mut lieneekö vaikutusta, sitä tiiä en.
Videohan ei ole clickbaittia, vaan porsaanreikien nerokasta hyödyntämistä :D. Oon itekki koittanu leveellä otteella, ja tälleen kyl saa aika paljo enemmän toistoja.
Tommonen överi levee ote repii kyl omia kyynärpäitä jonki verran, ni ei ehkä tervein ote mun kokemuksella.
vedän leukoja 15-17, reenaan pari kertaa viikossa leuanvetoa ilman painoja sekä muuta punttia. Kehitystä ei vaan ole tullut leuanvedoissa enää ainakaan pariin vuoteen, välissä tosin on ollut jonkun verran taukoja reenistä. Nyt ajattelin kokeilla semmosta, että vedän tunnin välein 5 leukaa kotona ja ehkä viikonloput lepoa tuleeko nopeasti ylikunto vai olisiko hyvää vaihtelua?