En tiiä mut oon kateellinen sun maksimin & sarjojen suhtanteesta. 30kg on mulle ollu parhaimmillaan semmonen 15 toiston maksimi, mut ihan sama maksimi ku sullaki. 40kg parhaimmillaan kasi, 45kgx6, & 50kg:lla 1x4 tai useempi kolmonen.
Käsien/selän heikkoudesta yms. tiiän ainaki itellä sen, et jos alan leikkii jonkun latsien tuntuman kaa tai jtn muuta turhaa paskaa(osuu sinne kyl ihan hyvin muutenki), ni tulee selkeesti heikompi leuaveto. Sen sijaan ite käytän erittäin paljo kyynärvarsia omassa leuanveto tekniikassa. Kyynärpäät aika tiukassa linjassa, eikä levii sivuille juuri yhtään. Lisäpaino leuoissa siis. Jos himassa teen jtn hapotus settiä sillon tällön tai muuten vaa pienillä painoilla salilla, ni sit keskityn enemmä johki ''tuntumaan'' yms. yliarvostettua shittiä.
Osatoistot & staattiset pidot on kaikki must tärkeitä ihan omina itsinään, vaikkei ne kehittäiskää jtn ykkösmaksimia sun muuta. Mun filosofia on semmonen, et jos pystyn tekeen liikkeen X helvetin räjähtävästi & nopeesti, ni pystyn myös tekeen sen superhitaasti ja kaikkee siltä väliltä. Pyrin kaikis liikkeeis samaan melkeenpä. Leuoissa tarkottaa esim sitä. et pystyn tekee todella nopeita toistoja, ja kosketan lähes kikkelillä tankoa :D. Mut pystyn tekeen myös erittäin hitaan leuan(minuutti ylös, minuutti alas) ja pysäyttämään liikkeen mihin tahansa kohtaan melkeenpä.
Ajattelen vähän niinku, et treenaan tiettyä lihaksen ominaisuutta, millon jtn teen.
Joku kyröläänen varmaan tehny leukansa aina tosi puhtaasti ilman mitään kippiä sun muuta ja kehittynyt hyvin. Tai näin oletan videoiden perusteella.
Ite sen sijaan luontasesti paljo heikompana, vääntäisin varmaan vieläki kympin sarjaa jollain 10kg kiekolla, jossen ois uskaltanu treenata omalla tyylillä & käyttää ronskimpia otteita monessaki liikkeessä. En puhu mistään niveleten kustannuksella repimisisestä kuitenkaan, mut kyl mulla voima kehittyy parhaiten, ku ei liikaa hifistele tuntuman sun muun kaa.