Moro
Pari vuotta vedelly leukoja säännöllisesti, ilman sen kummempaa ohjelmaa, vuoden vaihteessa rupesin lukemaan tätä ketjua ja nyt pääsin maaliin=D
Yhdenkädenleuka ollut tavoitteena koko ajan ja saada se ennen kolmekymppisiä, mutta epävarmuus omasta terveydestä ja tulevista leikkauksista lykkäsi sen treenin aloitusta. Kunnes vapun aikoihin kun kahden kuukauden nosto kielto päättyi rupesin eritasoleukoja vetämään. Kun apukäsi oli laskeutunut n.50cm tangon alle, sain heinäkuun lopussa kaksipäivää ennen synttäreitä oikealla kädellä ykkösen, vasurilla nousi tankoon muttei päälle. noh sen jälkeen lähdin kolmeks viikoks pohjoseen kalaan, ja treeni estyi, sieltä kun palasin, eihän se enäähievahtanutkaan alahaalta=D aloitin sitten uudestaan vetää 50 cm kohdalta avustettuja ja kun olin 10 kertaa sen treenin tehny, laskin apukättä vielä alemmaks, nyt apukäsi on jotain 60-65 cm alempana. kun saan tämän taas kymmenen kertaa tehtyä, pitää kokeilla uudestaan....
Kuntosali taustaa mulla ei siis yhtään ollut. Nyt viime sunnuntaina päätin käydä kokeilemassa kuntosalilla paljonko lisäpainomax on, sain vedettyä 52,5kg + vyö, sen enempää ei varmaan ois tullu, tai ainaskin oli kivempi lopettaa onnistumiseen! Eli mielestäni oikein hyvin pelkällä omapaino harjoittelulla.
Tässä nyt mietin että kun oli ihan kivaa salilla, ja saapi käydä vielä samaan hintaan kun uimassa, että ei varmaan olisi mitään haittaa jos kävisi tuota lisäpainovetoakin harrastamassa vaikka kolmekertaa viikkoon salilla, ykl harjoitusten lisäksi. Mutta mitä mieltä kokeneemmat on, vedenkö ykl harjotukset kotona joka arkipäivä, ja käyn vielä sen päälle salilla, esim ma, ke, pe. Vai pitäskö nuo ykl harkat jättää kokonaan salipäiviltä pois? Voisin ihan hyvin ottaa lämpät ykl harjotuksilla jo kotona ja siitä salille jatkamaan lisäpainovetoja.
strtegiset mitat, 30 vee, 172cm/66 - 67kg. Päätavote edelleen päästä siihen kuntoon että sais sen ykllän vedettyä missä ja milloin vain ja kummalla käellä tahansa. Sen jälkeen vaikka tavotteeks omapaino,lisäpainovedossa;)
ja saattaa olla taas kiire päästä tohon ykl kuntoon, oon nimittäin vedellyt oikein komiat tyrät ylävatsaan, että eiköhän sitä taas mahanaukasuun pääse
nii ja idolini on kyröölääne!