Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joskus työ tai muut askareet haittaa hyviä harrastuksia. Mutta, niin ei tarvitse olla!
Tänään aurinko paistoi ja kuormien täytön välissä vedeltiin myötäote-leukoja 16x12xop, ja töissä![]()
Viimeisimpiä sarjoja:
^Kannattaa niitä sarjoja ottaa päivässä ihan reilusti. Päivässä ehtii vaikka kuinka monta kertaa vetää kun palautukset on joka tapauksessa pitkiä. Tuossa alla minun kesällinen pätkä vastaavasta systeemistä. Vedin 16x12 ja seuraavana(tai sitä seuraavana) otin 16x14 vastaotteella. Eli tuli noin 200 vetoa päivässä "kylmiltään". Oisko toisto-max ollut tuolloin jtn.20-22.

^Kannattaa niitä sarjoja ottaa päivässä ihan reilusti. Päivässä ehtii vaikka kuinka monta kertaa vetää kun palautukset on joka tapauksessa pitkiä. Tuossa alla minun kesällinen pätkä vastaavasta systeemistä. Vedin 16x12 ja seuraavana(tai sitä seuraavana) otin 16x14 vastaotteella. Eli tuli noin 200 vetoa päivässä "kylmiltään". Oisko toisto-max ollut tuolloin jtn.20-22.

Kolome muuvia pääsin ja sitte alaha ja kotia, mutta leuanvetua yms. sitte salilla 
pöhölyä tuallaanen. särjet viälä ittes. halaale ny muavia vaan viälä hetken niin pääset sitte keväällä kiville niinku vasikat ens kertaa laitumelle :D

joo sun pitää ny vähä malttaa. mäki maltoon eileen vaan 4h reenaalla...

Joku ehkä kysynytkin mutta en jaksa lukea tuhatta viestiä.
Eli tavoitteena olisi parantaa leuanvetoa niin että saisin jotain 15 ainaki vedettyä. Tällä hetkellä menee 6, kun tuota massaa on vähän tullu hankittua.
Eli mikä olis hyvä treenisysteemi tähän hommaan?
Kannattaako vedellä vaikka n. 3 kertaa viikkoon esim. 3 sarjaa ainaka maksimi määrän parin minuutin palautuksella vai miten?
Millane palautumis aika ja toisto/sarja määrä olis optimaalisin kehityksen kannalta, kun haluan vain oman painoni nostaa mahdollisimman monta kertaa yhtäjaksoisesti. Sekä mahollisestii kuinka useasti viikossa tekisin viikossa?
Tuntuu vaan, että on nyt kuukauden junnannu vaa paikallaan leuat tuossa 6 kieppeillä, ilman kummempaa kehitystä.