Tässä eräällä lähipaikkakunnalla olisi reilun viikon päästä leuanvetokisat joihin tekisi mieli osallistua.
Missäs tollaset kisat on?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässä eräällä lähipaikkakunnalla olisi reilun viikon päästä leuanvetokisat joihin tekisi mieli osallistua.
Nice. Saaks kisoissa tolleen ponkasta jaloilla hieman apua? Koska jos saa, ni mullahan on ehkä mahikset joskus menestyä jopa, jos panostan ja pääsen yli ramppikuumeestani :D. Vai pitääks kisoissa vetää ne leuat tyyliin hievahtamatta? Tolla samal tyylillä vedän treenatessa aikalailla kun sä, paitsi aika leveellä myötäotteella 90% ajasta ja nii nopeesti ylös ku mahollista.
Joo oon mä noit lukenu, mut kuten sanoit ni hieman vaikea tulkita. En mä oo viel vuosiin menos, jos edes sillonkaan, mut mikä toi ADT on?
Tiärä sitte pitääskö tuata ruveta reenamahan?
:wtf::wtf:
Jou onks noi LV liitot jotenki riidoissa ku järjestää SM-kisat samana päivänä(heavy-sport ja slry)?
Mikä järki? Eikö olisi kaikkien edunmukaista, että olisi vain yksi liitto?
Mut taitaa olla toiveajattelua...kaikki vannoo omien sääntöjensä nimeen.
Mun mielestä pitäis olla vaan yks kisajärjestäjä joka voi ylipäätään järjestää SM-kisoja nykyisen kolmen sijaan...
Kyse on kuitenkin aika marginaalilajista kisojen suhteen...:wtf::wtf:
![]()
Jou onks noi LV liitot jotenki riidoissa ku järjestää SM-kisat samana päivänä(heavy-sport ja slry)?
Mikä järki? Eikö olisi kaikkien edunmukaista, että olisi vain yksi liitto?
Mut taitaa olla toiveajattelua...kaikki vannoo omien sääntöjensä nimeen.
Mun mielestä pitäis olla vaan yks kisajärjestäjä joka voi ylipäätään järjestää SM-kisoja nykyisen kolmen sijaan...
Kyse on kuitenkin aika marginaalilajista kisojen suhteen...:wtf::wtf:
![]()

Arvasin et menee heti siihen että toisten sääntöjä alas ammutaan.
Voin sanoo et oon molemmissa kisoissa käyny ja kyllä molemmat pystyy tasapuolisesti tuomaroimaan.
Toisissa kisoissa saa rykiä ja toisissa on enämmän eristetty meininki.
Ps. En edusta kumpaakaan liittoa. Oon vaan perus harrastaja![]()

Tässä omaa tekemistä.
Voimaa