Lisäpainoleuanvetoa viime viikolta https://www.youtube.com/watch?v=yMsDujzfWOI
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lisäpainoleuanvetoa viime viikolta https://www.youtube.com/watch?v=yMsDujzfWOI
Kattelin äimänkäkenä noita jari lammen videoita, ja kävi mielessä, että tietääkö kukaan minkälaisia maximeja kyseinen henkilö vetelee liikkeessä kun liikkeessä? Sen verran epätavallinen kestävyys, että kiinnostas tietää korreloiko kuinka hyvin.
Mikä parasta, jos lampi itse täällä käy niin kysyisin häneltä itseltään. Ihan vaan tieteen vuoksi.
No mut suhteellista voimaa ajatellen 3xomapaino vois olla ihan mahollinen, ja kuitenkin aika impressive? jos oma paino siis on hänellä sen +-65?
Menin sitte ja oikaasin ansaatusti ja selaalin tupea 

Jokku äijät kans puhunu jostaki lihastasapainosta, eikä niillä näkyny eres säikehet. Ei ne voinu mitää tiätää :D Itte joskus ihimetelly ku jalakapallon pelaajia tai huippujuaksioota ei moitita päinvastaasesta epätasapainosta? Jos joku viksumpi viittiis seleventää ku en oo viälä tällä ikää löytäny vastausta 
Mä en ainakaa reenaa ikinä jalakoja jos ei oo mitää erityystä tavootetta niitten suhtehenJokku äijät kans puhunu jostaki lihastasapainosta, eikä niillä näkyny eres säikehet. Ei ne voinu mitää tiätää :D Itte joskus ihimetelly ku jalakapallon pelaajia tai huippujuaksioota ei moitita päinvastaasesta epätasapainosta? Jos joku viksumpi viittiis seleventää ku en oo viälä tällä ikää löytäny vastausta
![]()
Haluaisin kuitenkin tehdä sen kunnolla.. Mitä kerkeän tehdä vielä tässä viikon aikana? Tai mikä on pahinta mitä voin tehdä väärin ja koko homma menee puihin..? Tähän asti oon treenannut omalla painolla tyyliin: 6+9+6+6+9, välipäivinä ohimennessä vetelen muutamia toistoja, en malta olla täysin vetämättä... About kerran viikkoon tai kahteen teen lisäpainoilla (esim viimeksi 5kg 5x5, 10kg 3x3, 15kgx2, 20kgx1)... Eli siis vinkkejä tälle viikolle ja jatkoon myös otetaan vastaan
Sen verran taustaa että oon 33v 165/56 nainen