Ainakin tuo vieressä oleva töpökätinen tuomari näytti ihailevan tuota vormua huokuen hiljaista kunnioitusta ;) Kova suoritus kyllä. Jos nyt saa lipsua vähän leuanvedosta suurempiin kuvioihin, niin millanens on Kyröölääsen voimailuohjelma noin kokonaisuudessaan? Onko touhu määritelty tarkemmin eri sykleineen ja prosentteineen, vai mennäänkö eteenpäin vähän väljemmällä taktiikalla? Onko alakroppa vähemmällä huomiolla reeneissä vai päätyykö kuvailuvalintoihin vaan harvemmin? Onko venyttely ja kehonhuolto miten systemaattista? Tuosta saisi hyvän aiheen videoksikin, kun tuota seurakuntaakin tuntuu kanavalle kertyvän. Mites muuten pysyt aina noin rippedinä? Tsekkaatko syömiset tosi tarkkaan vai onko kehotyyppi luonnostaankin vähärasvainen?
Ja sitten taas itse asiaan, eli leukoihin. Vaihdoin syksyllä perusbodailusta enemmän kehonpainorimpuiluun, joten samalla alkoi leuanvetoreenit. Tavoitteena on toistaiseksi kerätä lisää lihasmassaa, mutta ei ole mahdotonta josko tuo vaihtuisi myöhemmässä vaiheessa voimapuolelle (piffin määrän kehittymisestä riippuen). Tähän asti olen tehnyt kerta viikkoon 9 sarjan treenejä. Aluksi sain väännettyä sarjat 5, 4, 4, 3, 3, 3, 2, 2, 2. Päälle olen ripotellut yleensä 2-3 negatiivista toistoa, leg raiseja sekä polvinostoja. Sarjat oon saanu hilattua tasolle 7, 7, 7, 6, 6, 6, 5, 5, 3. Kannattaisko noihin alkaa lisäämään painoa mukaan, kun nuo viimeisetkin setit saa hilattua kutosten paikkeille? Vaiko vaan lisää volyymia? Omaa painoa nyt 94-95kg.