Leuanveto

hehee juu helluunen veto. ja etäisesti alkaa se sun liikkuminenki muistuttaan kiipeilyä täs pikkuhiljaa. ihminen oppii ja kukka se on perunanki kukka :)

Joo, kyllähän tyhymäki aina jotaki oppii ku vaan tarpeeksi kauan yrittää :D

Kukkajuttuuhin en osaa oikeen kommentoora mitää :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
joo jos mäki viälä opin joskus jotaki, on tuallaasella klopilla aika hyvä tulevaisuus :)

Tälläänen kokeelu iliman kippiä, suht luannotoon on vetää, ja tuskin eres kehonrakentajat (siis ne niistä jokka jaksaa leukoja vetää) käyttää tätä vormua :) Ensimmäästä kertaa näin tällääsen vormun ku kamerasta kattelin :D

Weighted chin up + 80,7kg (best possible form) Strict & Locked!! - YouTube

Ja jos jotaki kiinnostaa niin on se vaikiampi näin vetää (tuaki painoo jo aikalailla), ja kuinkas tuamaroonti menis sitte? Jos tyyli tämä?

ihan sama mitä täällä tekee. aina tulee joku piipittään. ei nua häävisiä ollu... paitsio! ;)

kuinkas tuamaroonti menis sitte? Jos tyyli tämä?

Ainakin tuo vieressä oleva töpökätinen tuomari näytti ihailevan tuota vormua huokuen hiljaista kunnioitusta ;) Kova suoritus kyllä. Jos nyt saa lipsua vähän leuanvedosta suurempiin kuvioihin, niin millanens on Kyröölääsen voimailuohjelma noin kokonaisuudessaan? Onko touhu määritelty tarkemmin eri sykleineen ja prosentteineen, vai mennäänkö eteenpäin vähän väljemmällä taktiikalla? Onko alakroppa vähemmällä huomiolla reeneissä vai päätyykö kuvailuvalintoihin vaan harvemmin? Onko venyttely ja kehonhuolto miten systemaattista? Tuosta saisi hyvän aiheen videoksikin, kun tuota seurakuntaakin tuntuu kanavalle kertyvän. Mites muuten pysyt aina noin rippedinä? Tsekkaatko syömiset tosi tarkkaan vai onko kehotyyppi luonnostaankin vähärasvainen?

Ja sitten taas itse asiaan, eli leukoihin. Vaihdoin syksyllä perusbodailusta enemmän kehonpainorimpuiluun, joten samalla alkoi leuanvetoreenit. Tavoitteena on toistaiseksi kerätä lisää lihasmassaa, mutta ei ole mahdotonta josko tuo vaihtuisi myöhemmässä vaiheessa voimapuolelle (piffin määrän kehittymisestä riippuen). Tähän asti olen tehnyt kerta viikkoon 9 sarjan treenejä. Aluksi sain väännettyä sarjat 5, 4, 4, 3, 3, 3, 2, 2, 2. Päälle olen ripotellut yleensä 2-3 negatiivista toistoa, leg raiseja sekä polvinostoja. Sarjat oon saanu hilattua tasolle 7, 7, 7, 6, 6, 6, 5, 5, 3. Kannattaisko noihin alkaa lisäämään painoa mukaan, kun nuo viimeisetkin setit saa hilattua kutosten paikkeille? Vaiko vaan lisää volyymia? Omaa painoa nyt 94-95kg.

Ainakin tuo vieressä oleva töpökätinen tuomari näytti ihailevan tuota vormua huokuen hiljaista kunnioitusta ;) Kova suoritus kyllä. Jos nyt saa lipsua vähän leuanvedosta suurempiin kuvioihin, niin millanens on Kyröölääsen voimailuohjelma noin kokonaisuudessaan? Onko touhu määritelty tarkemmin eri sykleineen ja prosentteineen, vai mennäänkö eteenpäin vähän väljemmällä taktiikalla? Onko alakroppa vähemmällä huomiolla reeneissä vai päätyykö kuvailuvalintoihin vaan harvemmin? Onko venyttely ja kehonhuolto miten systemaattista? Tuosta saisi hyvän aiheen videoksikin, kun tuota seurakuntaakin tuntuu kanavalle kertyvän. Mites muuten pysyt aina noin rippedinä? Tsekkaatko syömiset tosi tarkkaan vai onko kehotyyppi luonnostaankin vähärasvainen?

Ja sitten taas itse asiaan, eli leukoihin. Vaihdoin syksyllä perusbodailusta enemmän kehonpainorimpuiluun, joten samalla alkoi leuanvetoreenit. Tavoitteena on toistaiseksi kerätä lisää lihasmassaa, mutta ei ole mahdotonta josko tuo vaihtuisi myöhemmässä vaiheessa voimapuolelle (piffin määrän kehittymisestä riippuen). Tähän asti olen tehnyt kerta viikkoon 9 sarjan treenejä. Aluksi sain väännettyä sarjat 5, 4, 4, 3, 3, 3, 2, 2, 2. Päälle olen ripotellut yleensä 2-3 negatiivista toistoa, leg raiseja sekä polvinostoja. Sarjat oon saanu hilattua tasolle 7, 7, 7, 6, 6, 6, 5, 5, 3. Kannattaisko noihin alkaa lisäämään painoa mukaan, kun nuo viimeisetkin setit saa hilattua kutosten paikkeille? Vaiko vaan lisää volyymia? Omaa painoa nyt 94-95kg.

No, mulla on tua JTO:n rekvenssireeni käytös yläkropalle, YKleuat näin päätähtäämes ja punnertaviille tasapainoksi etunojapunnerrus variaatioota ja lisäpainodippiä, reeniä tuloo 3-6kertaa viikos leuoolle ja kerta vähemmän punnertaviille, niin sanottua satujumppaa teen :D

Jalakareeni on vaan kerta viikos, pistoolia ja mave variaatioota (2-2,5tunnin reeni) alakropan kehitys on tällä hetkellä kävelyyren tähären nolla, kävelen / hölökkään 5-15 tuntia viikos. Luantaanen rasvakerros 18-vuatiaana oli suht samalla tasolla ku kilipaaleviilla pikajuaksijoolla :) Mutta nykyään ruakavalios mullon palijo kuituja mukana, eli keski-ikäänen ei tarvitte enää nopiaa sokeria, muuten ruakamäärät menöö perstuntumalla. Ei tarvi laskia mitää kaloria ku tuloo vaikka 14 kilometrin kävelyltä räntäsatehesta märiät vaattehet päällä :D

Mun silimähän tua kerta viikos täysväsymyksehen reenaaminen ei oo optimaalista, jos sarijat alakaa seiskalla ja loppuu kolomosehen niin rimpuuluksi menöö lopus, kysyppä JTO:lta reenivinkkiä. Itte en ymmärrä tuata lihasmassareeniä kerta viikos systeemillä, nuarena jo reenasin 2-4 kertaa viikos esim. hauista ja ny YKL touhun mukana 3-6 kertaa ja aina kehtaan vetää hihat ylähä jos tarves vaatii ;)

Ja tuata venyttelyä teen tiätenki kans joka päivä, elevistely / lihashualto, siinä järijestykses.

toi matinkiven hänkkipuolen reitti, mistä toi vipa ykl nousi, on sulle mukava projekti ens ulkokaudelle. istumalähtönä 6C+ highball eli pitää pari pädiä olla alla. sun painoselle ehkä 6 :) tai no ei se paino niinkää, mutta sä sinkoolet mihinkä sattuu, ku lähäret irti :) meillon silti suhun kova luatto!

toi matinkiven hänkkipuolen reitti, mistä toi vipa ykl nousi, on sulle mukava projekti ens ulkokaudelle. istumalähtönä 6C+ highball eli pitää pari pädiä olla alla. sun painoselle ehkä 6 :) tai no ei se paino niinkää, mutta sä sinkoolet mihinkä sattuu, ku lähäret irti :) meillon silti suhun kova luatto!

Mukavan näköönen reitti vaikken eres tiärä kuinka se tarkemmin ottaen menöö :D Hyvä tasaanen pohoja Matinkivellä on, meinaan sitte ku putuaa ;) Hyvä kuitenki jotta luattua löytyy :)

Oli muuten jäätävä kitka tuas YKL ottehes näin tammikuulla, voi olla jotta kesällä ei sitte taas oo.

siitä se menee suoraan ylös. kiipeily kyl ohjaa mihin mennään. kuumottava toppaus kyl. nythän ois priimakeli, jos vaan on kuivaa. siin on useempikin reitti... Matinkivi - Matinkivi

Mun silimähän tua kerta viikos täysväsymyksehen reenaaminen ei oo optimaalista, jos sarijat alakaa seiskalla ja loppuu kolomosehen niin rimpuuluksi menöö lopus, kysyppä JTO:lta reenivinkkiä. Itte en ymmärrä tuata lihasmassareeniä kerta viikos systeemillä, nuarena jo reenasin 2-4 kertaa viikos esim. hauista ja ny YKL touhun mukana 3-6 kertaa ja aina kehtaan vetää hihat ylähä jos tarves vaatii ;)

Khiidosh kommenteista. Täytyypi miettiä jos kokeilisi erilaista frekvenssiä ja katsois miten käppyrät muuttuu touhuilussa... Olis varmaan pitänyt tarkentaa, että oma painotus on edelleen lihaksissa ja fysiikassa, vaikka tanko onkin vaihtunut kehoon. Itse oon todennut, että monijakoiset sekä täysuupumus sopii meikäläisen ei-voimapainotteiseen harrasteluun ja ajatusmaailmaan paremmin, vaikka harvajakoiset näyttääkin olevan nyt kovin suosittuja ja varmasti yhtälailla toimivia.

ilmarinen: noita lähestymistapoja kannattaa vaihdella omissa treeneissä. ei se failure mikään peikko ole, muttei se kyl anna yhtä laajaa ja muunneltavaa palettia siihen treenin suunnitteluun ja totetuttamiseen.

kyröölääne: olisinko mä siinä viime vuonna jotaki teheny vähä. kaikki kiivetty jo, paitsi se ihan vasemman kulman reitti. se on vaan tyyliä "not in this lifetime". on sen mun ykköstykki kuitenki teheny ekana :)

Ilmarinen: Kyllä se kuule lihaskasvu oli mullaki nuarena miäles ku 2-4 kertaa viikkohon menin kroppaa läpi, vaikka käytin suht palijo tankua ja käsipainoja leukojen ja dippien kaverina, toistomäärät oli tiätysti korkiammat ku voimarekvenssis. Ja viime kesänä jätin kans voimareeniä vähemmälle ja paukutin leuat, punnerrus variaatiot ja pistoolit circuit tyylihin läpi sarijoona 5-10 toistua ja monta kertaa viikkohon, eukko ainaki kehuu jotta käret näyttää komialta :)
Suasittelen irtautumahan siitä kerta viikkohon ajatusmallista ja kokeelemahan miltä erilaanen reeni tuntuu ja mitenkä toimii, siinä et häviä mitää.

JTO: Joku vois vääntää jotaki tuasta ensimmääsenä maailmas Kyröölääsen kiven päälle luateis-pualelta, mutta tuskin kiipiää peräs :D Pitää käyrä kyllä köpöttelyyren päälle joku päivä ihimettelemäs lisää.

Laitetaas nyt vaik tänne, eikait tää kovin paljon väärään paikkaan voi mennä:

Tuossa viime maksimipäivältä 8*90 (80+10) leuanveto. Ylhäältä on näppärästi video poikki (leuka kyl käy tangon päällä vaakasuorassa), mut käviskö noi kisaleuoista? Jonkin verran heiluu ja jalat nousee, mut miltäs toi tekniikka noin niinku muuten näyttää?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Moro jto

Mitä yleensä määräät lääkkeeksi erittäin huonoon irroituskykyyn maastavedossa? Tyttöystävällä iha kelpo kehitystä ollut mavessa, mutta toi maksimin nostaminen tuntuu olevan ihan mahdotonta... Ja raskaissa työsarjoissakin se painon liikkeelle saaminen on yleensä se pahin, loput toistot tuntuvat tulevan paljon nätimmin.
Tänään 3x5x72,5kg + 1x2x80kg, ja kaikissa noissa sarjoissa raskainta näytti olevan eka toisto.. nykytyyliin treenaten varmaan luokkaa 4-5 toistoa pitäis mennä 80kg:llä ennen kuin uskaltaa edes koittaa 85kg:n ykköstä.

kaikki vedot lähtee stopista? jos lähtee, mut kuitenki jumittaa se lähtö, etukyykky boksille ja pieni -5cm korokeveto on aikalailla hyviä apuja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom