Leuanveto

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
joo laittamattomasti sanottu :) kyllä noi sormenpäihin kohdistuvat painejutut, niinku erilaiset listat, on tosi hyvä lisä sun grippailuihin. läpivahava ei oo kirosana.

joo laittamattomasti sanottu :) kyllä noi sormenpäihin kohdistuvat painejutut, niinku erilaiset listat, on tosi hyvä lisä sun grippailuihin. läpivahava ei oo kirosana.

Joo ei oo kirosana:) Oon pitäny listoja, sormikoukkuja/roikkuja ja tankoroikkuja/salakkupitoja monipualisena sormireeninä nelijälle sormelle ja sitte eripaksuuset pinchit peukaloreeniksi näin perustana. Siinä saa iliman morerneja hifivehkeitä kämmenet reeniä aikalailla, tua rynaaminen ripperivoima ei oo mulla palijoa muuta ku kuntoutusta. Leuanveros tua staattinen palaveloo paremmin:D

:) juu nuan se menöö. staattinen ja rynaaminen ei niin korrelootte, vaikka luulis. tuaa pusertelu vaihtelua ja jos laji on krippaalu, tiätenki sellaasiaki tarttoo teherä. nuas staattisis reeniis on niin mukavaa, ku ei oikiastikkaa tartte yhtää mitää, ku pikkuseen erikokoosia klapia mihinä sitte roikuttaa ittiänsä tai jotaki.

kuinkahan moni on jo tipahtanu kärryiltä täs murteen hurmees? :)

:) juu nuan se menöö. staattinen ja rynaaminen ei niin korrelootte, vaikka luulis. tuaa pusertelu vaihtelua ja jos laji on krippaalu, tiätenki sellaasiaki tarttoo teherä. nuas staattisis reeniis on niin mukavaa, ku ei oikiastikkaa tartte yhtää mitää, ku pikkuseen erikokoosia klapia mihinä sitte roikuttaa ittiänsä tai jotaki.

kuinkahan moni on jo tipahtanu kärryiltä täs murteen hurmees? :)

Joo, mä osallistun staattisihin nostoohin, mutta kevyt pusertelu laittaa mukavasti verta kiärtämähän reenates. Mutta ohan se niin että kova rynaaminen ukko saa staattises kans jotaki mutta kova staattisen ukko ei välttämättä rynaamises juuri mitää sen verran se korreloo :)

Olin joskus nuarempana staris ja viälä pöhönäs, kyllä ne jotaki ymmärti ei vissihin aiva kaikkia ku hyppiivät pois erestä :D

kuulostaa viksulta. mä esittelin sun vireot jo yhyrelle kiipeelykaverille, jonka näjet sitte joulun mais kans. keksittihin sulle jo monta helluusta lempinimiä :)

Huamenta.

Ajattelin repästä tavotteeksi sen että saa vedettyä vähintään 2 yhden käden leukaa putkeen, tai enemmänkin. Mites tuota nyt lähtis "ohjelmoimaan"..? 1 toisto on monesti mennyt molemmilla käpälillä ennenkin, muttei sitä toista koskaan. Nyt on jonkin aikaa ollut leuanvedot vähemmällä huomiolla joten pitäis alkaa tehdä jonkinlaista paluuta ettei tuo jalo taito häviä täysin.

Jos oikein fiksusti kerrankin yrittäisi reenata niin minkälaisia määriä ja kuinka usein noita yhen käpälän leukoja kannattaisi vetää? Leuanvetoa on tullut harrastettua jo yli 10 vuotta ja lisäpainomaksimi on +50kg, eli pohjat on ainakin ihan hyvät..

Harjotuksena varmaan paras on erilaiset eritasovedot..?

jos sä saat maastavedossa ykkösen tiukasti, et sä sillä kakkosta saa samantien. kyl se vaatii sen perusvoimapohjan nostamista taas. paras ratkasu on kyl kaikenlaiset lajivariaatiot. niis pitää sit pitää mielessä, et vedät sinne ylemmälle kädelle kunnolla ja alakäsi vaan auttelee.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kuulostaa viksulta. mä esittelin sun vireot jo yhyrelle kiipeelykaverille, jonka näjet sitte joulun mais kans. keksittihin sulle jo monta helluusta lempinimiä :)

Joo, saas nähärä minkälaasia nimiä, mullon niitä jo monia:D Ei siinä ny muuta ku herkistelyä on tämän testiviikon paikka kuutena päivänä sain viime viikolla 47 sarjaa väännettyä toistot 2-6, naatti olin mutta varma kuitenki että joulun viälä näen ;) Ja muuten kyröölääne olis menny tukkohon mutta tua muun reenin ohes vetely oli mulle sopiva, palautukset oli siinä 5-10min, ja ukko ns. aina tuare:)

joo miälenkiintoosta ny nähärä, mitenkä tua suurempi volyymi isköö näinki lyhyes aijas. liika lyhyvillä paussiilla se voi sun kaltaasella nostajalla viärä väsyksihin liika nopiaa. tuallaaset paussit on oikeen hyviä täs systeemis.

onneksi ei tartte pelimiähenkää lukia näitä kaikkia, ku se on niin kranttu. pääsöö selekiästi vähemmällä vaivallaki, ku ei tartte näin kauhiaa kärsimystä päällensä kaataa. varmahan vois laittaa yleessäännöksi kaikille maaliman voorumiille, nottei saa kirijoottaa ku kirijakiälellä ja suameksi. pelimijäs vois sen sijaan itte miättiä, voisko opetella eres kiälioppia, että sen näpyttelyystä sais selevän ;)

Joo pian sen näköö, ihimetelly tuata aina ennenki ku kolomesti viikos reenannu niin ei palijua lihaskipua, nyt ei yhtää. Sitte on niitä jokka reenaa kerran viikos lihasryhymän ja juaa palautusjuaman ennenku hengitys kerkiää reenin päälle tasaantua ja aina paikat kipiät ja vuaresta toisehen juunnaavat samoos painoos :) Mutta oli se ensimmäänen viikko nuas hirsihommis vaikein silloon ku niitä nuarena tein, varmahan jotain samaa täski hommas?

minä pyrin osaltani tämän forumin yhteydessä keskustelemaan asiallisesti tahi semi-asiallisesti fyysiseen harjoitteluun liittyvistä asioista. olisi toki valitettavaa, että savolaiset jotenkin sotkeutuisivat asiaan ;)

joo kyl se sillai menee, et kovemmat DOMSit tulee aina, jos treenailee harvoin. ite esim. en juuri saa forkkuja treenikipeiks ollenkaan, ku tulee kiivettyy kohtuullisesn suuria tuntimääriä melkein joka päivä. ainoo paikka oikeestaan, mistä ne saan joka kerta, kiipeen kuin usein tahansa muualla, on yläkerrassa omalla miniseinällä. se on semmonen 50 asteen overhang. siinä tulee mun ruholle kuitenki niin pahasti sormille töitä, et sen takia. pitäs siellä usemminki roikkua, mutta nyt on hieman sormes vikaa. jos olis kerranki hieman fiksu ja yrittäs lepäillä :)

jos toistoja ajatellaan, monet hengittää sisään alasmennessä ja puhaltaa ulos noustessa tai parin toiston jaksoissa. ykkösiä tehdessä ei juuri hönkäillä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom