Kahtellaan sitten sieltä. Ajattelin vaan että sulle/kenellekkään muulle ei ole iso urakka kirjoittaa paria lausetta, tää ketju on 119 sivua pitkä niin ei se mikään pikkujuttu ole lukea..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisin kysellyt minkälaisella tekniikalla porukka vetää leukoja?
- leveä/kapeaote,
- myötä-/vastaote,
- kuinka suoraksi suoristatte kädet ala-asennossa,
- kuinka ylös vedätte ruhonne, ( onko target saada leuka tangon yläpuolelle vai vetää enemminkin rinta kohti tankoa vai?)
- minkälainen tempo, (hitaat laskut, räjähtävä veto, tasaisen hallittu tempo vai?)
- ...
Minkälaisen tekniikan koette parhaaksi jos haluatte kehittää latseja?
Ite tullut vedeltyä leveällä myötäotteella, melko rauhalliseen tahtiin, leuka tangon tasalle ja ala-asennossa en suorista käsiä aivan suoraksi.
En ole jto, mutta vastaan omalta osaltani että, mulla leuanveto lähti sujumaan vasta kun hankin himaan leuanvetotangon ja tein siinä leukoja sen minkä puhtaasti sain aina silloin tällöin melkeinpä joka päivä kun tangon ali satuin kulkemaan. Parhaimmillaan oon vetänyt 18 leukaa ilman lisäpainoja 85kg painosena, ennen tangon himaan hommaamista meni just se 2-3 omalla painolla.Oon nyt tässä tuumannut, että olis mukava saada noita leuanvedon toistoja vähän paremmaks, mut kysymys kuuluu et missä välissä mä ne tekisin että ne parantuis edes jonnin verran?

I have no background info on your level so not much help from here. do chins almost every day but not at your limit and you´ll see the light. I am beginner and can not perform to much pull ups, I am trying to increase my pull ups
but can not do it. Please help me how can I improve my pull ups.

pakkotoistaa: lähes joka päivä voit vedellä 1-2 toiston sarjoja siellä täällä. kunhan menee suht helposti. sit ku menee, lisäät toiston jne. 5-15 sarjaa päivässä, 3-6 päivää viikossa. 3 nousujohteista viikkoa ja yks kevyt, minkä lopulla voit testailla.
morgan21: yes we canI have no background info on your level so not much help from here. do chins almost every day but not at your limit and you´ll see the light.
johnny-oh: no en pitäs tota parhaana kun lähdetään toistomaksimia metsästään. ihan normaalisti perus- ja maksimivoimaa eka ja sit kestoo.