Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei mikään ihme että jengi ei kasva koskaan kun leuanvetoja karsastetaan ja ylätaljaa tehään tuntuman takia..
Ei, kun keskileveällä (=hartioiden levyinen) tai kapealla. Sitä leveämpi ote ihan suotta kuormittaa olkapäitä. Neutraali ote kapealla tai keskileveällä on myös hyvä. Ite en saa leuanvetoa ottamaan ikinä mihinkään muualle, kuin latseihin. Onkohan mulla muka kauhian hyvä maind'n'massl koneksöni, vaikka en ole moista ikinä ajatellutkaan?Leuanveto leveällä vasta/myötäotteella on leveän selän kuningasliike jota ei pysty korvaamaan millään.
Ei, kun keskileveällä (=hartioiden levyinen) tai kapealla. Sitä leveämpi ote ihan suotta kuormittaa olkapäitä. Neutraali ote kapealla tai keskileveällä on myös hyvä. Ite en saa leuanvetoa ottamaan ikinä mihinkään muualle, kuin latseihin. Onkohan mulla muka kauhian hyvä maind'n'massl koneksöni, vaikka en ole moista ikinä ajatellutkaan?
Ei, kun keskileveällä (=hartioiden levyinen) tai kapealla. Sitä leveämpi ote ihan suotta kuormittaa olkapäitä. Neutraali ote kapealla tai keskileveällä on myös hyvä. Ite en saa leuanvetoa ottamaan ikinä mihinkään muualle, kuin latseihin. Onkohan mulla muka kauhian hyvä maind'n'massl koneksöni, vaikka en ole moista ikinä ajatellutkaan?
Ja sitä leveämpi ote poistaa rasitusta myöskin hauiksilta, siksi en yhtään kapeammalla tee. Kaikkea on koitettu mutta parhaiten on toiminut tuo reilusti leveä ote. Yksilöllisiä juttuja varmasti nämäkin. Jotkut saavat hyvän tuntuman kapealla otteella, kun itse en taas saa kapealla muuta kuin hauikset kipeäksi, korkeintaan ekoilla toistoilla tuntuu selässäkin jotain liikettä.
Kapealla saisi parhaan tuntumaan joo jos ois sellainen kahva jossa "sormet on vastakkain" eli todella kapea ote kädet tuossa asennossa. ihan normikahvoja ylätaljassa ja ehkä toimis leuanvedossakin.
Tämä olisi hauska kokea joskus. Monta kertaa on tullut mietittyä, että miten tämän saisi toteutettua ihan normi leuanvedossa, lapiokahvan ystävä kun olen monessa liikkeessä. Toki on varmasti olemassa leuanvetotankoja, jossa tämä on mahdollista mutta aika harvassa noitakin on.
Pitäs olla joku tanko jonka pää ois vapaana ja siihen saisi kahvan kiinni ja pystyisi vetää niin että se tanko jää sitten naaman eteen. Vaan eipä tule itselläkään mieleen missä tällainen mahdollisuus olisi... Aina nuot leuanvetotangot on jossain "välissä" niin on kohtuu haastavaa toteuttaa järkevällä liikeradalla. Ois tosissaan mielenkiintoista kokeilla.
Tällaisella varmaan jotenkin onnistuisi, eipä vaan ole sattunut ennen vastaan missään salilla. Pitää ehdottaa nykyisen salin omistajalle, että pistää hankintalistalle jotain tuon tapaista ;)
Ei mikään ihme että jengi ei kasva koskaan kun leuanvetoja karsastetaan ja ylätaljaa tehään tuntuman takia..
Hienosti kärjistetty, ainoa juttu vaan että ylätaljaa ei ole tullu tehtyä varmaan puoleen vuoteen. Olenko muuta maininnut?
Ja leuanvedon lisäpainoissa liikkuu 60kg. Kunhan esitin kysymyksen, mutta nyt taidankin tästä ryömiä koloon sitten...