Leuanveto kehonrakennuksessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ertsi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
miultakin löytyy tollain tanko. omasta mielestäni tollasessa veto vs. roikkuvassa lapiokahvassa veto, on melkein kuin vertais normi leuanvetotangos tehtyy muscle uppii ja renkais tehtyy muscle uppii. roikkuvis tangois paljon raskaampia vedot. kiinteässä tangossa vedon pystyy keskittämään haluttuun paikkan, kun taas roikkuvas tangos joutuu keskittymään tosi paljon pöyrimisen ja heilumisen estämiseen.

Juuri näin, tottakai.

Mun salilla on ainakin ihan sellanen leuanvetotanko, joka on lapiokahvan muotoinen ja samaa asiaahan ajaa myös, jos on tämmöinen tanko salilla:
katso liitettä 94904

E: älkää välittäkö noist teksteistä, oli vaan eka kuva, jonka löysin :D

LIDLssä on tällä hetkellä myynnissä tuontyyppinen leuanvetotanko. Kävin eilen tuon ostamassa, hyvän ja erilaisen tuntuman tosiaankin saa selkään tuolla kämmenet vastakkain tyylillä.

fi_78680_02_b.jpg

Varoitan vain, että kuvassakin näkyvä oven yläpuolinen lista tulee irtoamaan ja aiheuttamaan vammoja ennen pitkää ellei sitä ole vahvistettu. Mulla irtosi kesken sarjan enkä ole sen jälkeen uskaltanut tuontyylisiä vempaimia käyttää.

Varoitan vain, että kuvassakin näkyvä oven yläpuolinen lista tulee irtoamaan ja aiheuttamaan vammoja ennen pitkää ellei sitä ole vahvistettu. Mulla irtosi kesken sarjan enkä ole sen jälkeen uskaltanut tuontyylisiä vempaimia käyttää.

Kyllähän tuohon pienellä varauksella itsekin suhtauduin, varsinkin kun pakkauksessa luki max. 110 kg. Mukana tulevalla rimpula avaimella ei välttämättä muttereita kannata kiristellä vaan kunnon hylsyllä.
Aika näyttää miten tuo kestää, toistaiseksi vaikuttaa ihan toimivalle kun kunnolla porasi ja kiinnitti seinään.
Kassaneiti oikein erikseen sanoi et tolla on 3 vuoden takuu. Palautetaan sitten jos se ei sen aikaa ehjänä kestä :)

Kyllähän tuohon pienellä varauksella itsekin suhtauduin, varsinkin kun pakkauksessa luki max. 110 kg. Mukana tulevalla rimpula avaimella ei välttämättä muttereita kannata kiristellä vaan kunnon hylsyllä.
Aika näyttää miten tuo kestää, toistaiseksi vaikuttaa ihan toimivalle kun kunnolla porasi ja kiinnitti seinään.
Kassaneiti oikein erikseen sanoi et tolla on 3 vuoden takuu. Palautetaan sitten jos se ei sen aikaa ehjänä kestä :)

Pitääpä itsekin liittyä varoittelijoihin. Itse tipahdin listoineen päivineen tuollaisen kanssa ja molemmat polvet menivät aivan saatanan kipeiksi. Noh, kyllä se kipu sitten 2 kuukauden päästä helpotti :D

Suositut

Back
Ylös Bottom