Lempiliikkeesi?

Status
Viestiketju on suljettu.
Ranskalainen mutkatangolla ojentajille+ojentajat köydellä taljassa
Sjmv

Ojentajaliikkeistä tykkään muutenkin, hauisten treenaaminen (vaikka ovatkin ojentajia vahvemmat) taas eivät ole mitenkään mieltä ylentäviä.

kyllä lempiliikkeisiin kuuluu kulmasoutu tangolla rinta tuettuna, hauis kääntö, dippi ja kyykky.
en tiedä mikä olisi se mieluisin liike, mutta joku se noista neljästä on riippuen fiiliksestä ja päivästä:wtf:

rinnalleveto+työntö suorille, pena, hapa, leuanveto. (Pelkät) Alakroppaliikkeet ei oo niin kivoja kun selkä ja polvet on sekundaa ja muutenkin oon aina tykännyt vääntää käsillä jotain meininkiä.

Penkki aika ylivoimaisesti tällä hetkellä. Nivelet paskana käsistä ja jaloista niin kyykky ja käsiliikkeet vähän varomista. Ei tunnu kipua, mutta jotenkin on vain tietoinen että kohta mennään jos ei katso mitä tekee.

Vähänkö olen tylsä tyyppi. Tässäpä tämänhetkisen 3-jakoisen treenini suosikit. Ei nämä nyt niin järjestyksessä ole, mutta ehkäpä suurimman suosikin paikan kuitenkin vie jalkaprässi.

Jalkaprässi. Siis kaikista maailman tarjolla olevista jalkatreeniketkutuksista jalkaprässi. Nooh, saahan siinä paaaaljon rautaa liikkeelle :rolleyes:

Ja sitten tietty penkki. Laiskan liikuntaa kun vähän käsiä maatessa heiluttaa :) . Toisaalta, nyt alkaa tuntua siltä, että pakkotauon ajaksi penkin paikan vie ristitaljaveto selällä maaten (joku hieno nimi tällä varmasti on, en vain muista). V-mäinen liike muuten, mutta tehokas. Pidän siitä...

Selkäpäivä onkin vähän hankalampi. Mave? Pitäisin siitä enemmän jos vain selkä oikeasti kestäisi. Alataljasoutu! Löysin liikkeen juuri uudestaan, ja tuntuu tosi hyvältä. Tai ehkä sittenkin ylätalja eteen vedettynä? Vaikea valinta.

Leuanveto on jotenkin terapeuttista puuhaa.

Vipunostot sivulle seisten on miellytavin liike mulle, Ottaa mukavasti olkapaihin!!!

Kyllä sitä penkkiä tulee mieluiten jauhettua. Jostain syystä erityisesti penkki kapealla otteella tuntuu mielekkäimmältä.

Toinen liike mikä rokkaa tällä hetkellä on maastaveto. :rock:

Yhden käden soutu vipuvarsivermeessä...tulee lapsuuden hiekkalaatikkokaivuri mieleen :haart:

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom