No niin. Uusi eturistiside saatu, koira elää ja voi hyvin.
Hieno tarina, toivottavasti koira vietti hyvän kesän parsitun tassun kanssa ja sai vielä lisävuosia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No niin. Uusi eturistiside saatu, koira elää ja voi hyvin.
Oletteko kokeilleet cartrophen vet injektioita, meillä bullmastiffilla todettiin lonkkavika B/E ja pistoksia annettii alkuu 1kpl/vko 4 vkon ajan, nyt 6 kk välein, koiran muuttui ihan silmissä, kannattaa ehdottomasti kokeilla, eikä hintakaa ollut paha noin 70e 4 vkon annos.
Hieno tarina, toivottavasti koira vietti hyvän kesän parsitun tassun kanssa ja sai vielä lisävuosia
Juuri tuossa yksi päivä mietin, että olen itse ollut 18 kun otin Lempin, ja pari viikkoa sitten täytin jo 30. Lempi on ollut koko aikuisiän mun rinnalla ja paras kaveri <3Tiina-kissa 8-v on mielestäni alkanut pissata enemmän kuin aiemmin. Hiekkalaatikon pissapaakut ovat tosi isoja. Testasin toista hiekkaakin, josko kyseessä olisi hiekan imeytymisero, mutta sama juttu. Mitenkään sairaalta tai kipeältä kisu ei vaikuta eikä juo enemmän, ruoka maistuu. Pitänee viedä neiti ensi viikolla lääkärille tarkastukseen.
Onko kellään kokemuksia asiasta?

Ja jos tosiaan on lievänä vielä ja vasta alkanut, niin hyvä mahdollisuus on, että ruokavaliolla ja laihdutusprojektilla (jos on ylipainoa taustalla niinkuin diabeteskissalla yleensä on) pääsee vielä sairaudesta eroon, toivotaan niin. Diabetes on kyllä taloudellisesti omistajalle ikävä sairaus, kontrollissa saa varsinkin alkuun ravata aika tiuhaan...