LCD vai Plasma? -Ei kumpaakaan! SED ON TULOSSA!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Bisley;13093999 Oli muuten loistava kuva tuosta SED istä. Kertoo enemmän kuin tuhat sanaa värien kylläisyydestä ja mustan värin syvyydestä!! [/QUOTE sanoi:
Siis eihän tuosta kuvasta nyt voi mitään päätellä. Ei missään paneelissa ole defaulttinakaan/ilman säätöjä noin huonoa mustaa kuin tossa vasemmanpuolimmaisessa kuvassa.

SED%20Panel.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siis eihän tuosta kuvasta nyt voi mitään päätellä. Ei missään paneelissa ole defaulttinakaan/ilman säätöjä noin huonoa mustaa kuin tossa vasemmanpuolimmaisessa kuvassa.

Jep eikä valokuvista voi muutenkaan verrata kuvanlaatua. Onhan se nähty monessa tykkitestissäkin että valokuvissa mustan taso lähetelee täydellistä vaikka tykin kontrasti olisi 1:300.

MHK: ostat varmasti SED:in kun tulee markkinoille. Ei sellaista voi olla ostamatta, niin huisin upea tulee olemaan! SED:in tuloa voi verrata siihen kun televisiot tuli ensimmäistä kertaa koteihin. Niin suuri muutos tulee tekniikan suhteen olemaan!

Kai tämä on jo kieli poskessa heitetty?! :eek:
Mä en pidättelisi henkeä tuota odotellessa, vaan katselen varmasti vielä viiden vuoden päästäkin tuota LCD:n kuvaa.

Mitään uutta en edes pidä mielessä ennenkuin jossain päin maailmaa aletaan investoida tosissaan tuotantokapaan.

wikipedia sanoi:
In 2004 Toshiba and Canon announced a joint development agreement originally targeting commercial production of SEDs by the end of 2005. The 2005 target was not met, and several new targets since then have also slipped by. This failure to meet mass-production deadlines goes as far back as 1999, when Canon first told investors of its intentions to immediately begin mass-producing the technology. The lack of tangible progress has worried many investors and has prompted many critics to call SED “the best display technology you’ve ever seen that may be stillborn”[6]. During the 2006 Consumer Electronics Show, Toshiba showed working prototypes of SEDs to attendees, and indicated expected availability in mid-to-late 2006[7]. Toshiba and Canon again delayed their plan to sell the television sets to the fourth quarter of 2007[8]. Analysts think the long ramp-up to mass-production will give LCD and plasma screens a chance to further drop in price, thus becoming harder to compete with. Toshiba cited pricing pressure as a reason for the latest delay.

Cycling2%20copy.jpg

Gizmodon tuoreen tiedon mukaan tosiaan 2008 tulis canonilla & toshiballa olemaan jotain pienimuotoista yhteistä tehdasviritystä SEDin suhteen.

Jep. SED on suoraan verrannollinen tykkiin.

Television kuvien kirkkaus on säädetty lähemmäs toisiaan, jolloin SED näyttää kyntensä. Koittakaa nyt vähän katsoa sitä kuvaa.

Jos nyt tälle linjalle lähdetään niin sanotaan sitten että ei kannata odotella SEDiä koskapa aito dynaaminen 3D projisio on jo täällä.
Tuosta on myös videopätkä olemassa. Missään vaiheessa ei näytetä mitään 3d videokuvaa. Laitetta näytetään eri puolilta, ja aina näyttää aivan samalta.
Tiedä sitten pystyykö se oikeasti toistamaan 3d videokuvaa.

Etusivun pikkunuolesta lähtee imuttumaan 2.38minuutin live footage jossa objektit pyörii.

Mutta tietenkin tuo vaatii aika spessut kuvasourset ja todnäk vain yksinkertaisia pintoja, eli ei tuosta varmaan 2D killeriksi ole. En nyt tiedä "videokuvasta", aikalailla 3D renderoituja objektejahan nuo varmaan on.

Up up.. hajos makuuhuoneen vanha 21" tölsy tänä aamuna ja uuden tarvis.
Uuden tarpeessa, mutta mikä.. lcd vai plasma.. pitääkö olla hd vai hd ready?
Paskaa en osta, mutta mielellään edullisesti pitäisi saada, kun kuitenkin kakkostöllöstä kyse. Ja samalla lentää sit videot roskikseen..eli tarvii tallentavan digiboksin. Niidenkään kehitystä en oo seurannu yhtään. :( Help help!!

Kakkostöllöksi kelpaa halvin mahdollinen koska digikuran katseluun ei kannata huippuvehkeitä ostaa, ja jos vertailupohjana on 21" putki niin mikä tahansa lcd menee siitä soutamalla ohi...

Eli tarjouksien perään vain, 26 ja 32 tuumaiset ovat hinnoiltaan melkein samoissa. Jotka phiiiilipsit saattavat olla edullisia tarjouksissa.

Ja lcd:n ostat siis, plasmaa et saa alle 37" telkkuihin. Hd ready riittää, riittää vaikkei olisi sitäkään. HD töllöä et löydä mistään budjetillasi etkä siitä mitään hyötyisi.

Up up.. hajos makuuhuoneen vanha 21" tölsy tänä aamuna ja uuden tarvis.
Uuden tarpeessa, mutta mikä.. lcd vai plasma.. pitääkö olla hd vai hd ready?
Paskaa en osta, mutta mielellään edullisesti pitäisi saada, kun kuitenkin kakkostöllöstä kyse. Ja samalla lentää sit videot roskikseen..eli tarvii tallentavan digiboksin. Niidenkään kehitystä en oo seurannu yhtään. :( Help help!!

LCD, Sonya suosittelen. Ei halvin, mutta parhaimpia. Älä sorru halpoihin markettitelkkareihin.

Tallentavista bokseista topparit eli Topfield lienee hyvä vaihtoehto, tosin sen hinnoittelusta oli jotain kartelliepäilyjä. Mä en kyllä moista havainnut kun itse olin kodinkonemyyjänä kun se tuli markkinoille.

LCD, Sonya suosittelen. Ei halvin, mutta parhaimpia. Älä sorru halpoihin markettitelkkareihin.

Tallentavista bokseista topparit eli Topfield lienee hyvä vaihtoehto, tosin sen hinnoittelusta oli jotain kartelliepäilyjä. Mä en kyllä moista havainnut kun itse olin kodinkonemyyjänä kun se tuli markkinoille.

käsittääkseni noi topfieldit ei ole ollut koko niiden myyntiaikana missään tarjouksessa vaan kaikki kauppiaat aina pyytävät täyden ovh- hinnan ja sen takia epäillään.

kannattaa alkuperäsen kysyjän mennä www.afterdawn.com ja lueskella arvosteluja. sen verran oon lueskellu että melkeen joka boksissa jotain häikkää...

käsittääkseni noi topfieldit ei ole ollut koko niiden myyntiaikana missään tarjouksessa vaan kaikki kauppiaat aina pyytävät täyden ovh- hinnan ja sen takia epäillään.

kannattaa alkuperäsen kysyjän mennä www.afterdawn.com ja lueskella arvosteluja. sen verran oon lueskellu että melkeen joka boksissa jotain häikkää...

Näinhän se, lapussa on aina 599,-

Kysymys kuuluukin, kuka tinkaa? :D

Kyllä se halvemmallakin voidaan myydä, mäkin pistelin niitä ulos välillä aika halvalla. Kysymys onkin että hakeeko jostain isosta firmasta jossa ei voi tingata, vaiko vaikka jostain pienemmästä ketjuliikkeestä pikkukaupungissa... Siellä kun jokainen asiakas oli ainakin meille yksilö.

Se edullinen topfield on jo nyt ja varmaan samaan merkkiin päädyn tallentavassa.

Tölsy vaan pitäis löytää.. :)
Luultavasti kuitenkin lähempänä 20" kuin 26". Saa helpommin "piiloon".

Osta 22" tietsikkamonttu ja kikkaile siihen kuva ja ääni.

Hmm.. tää on 22" tai 21" flat wide näyttö.. :D

Suositut

Back
Ylös Bottom