Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vai yöllä mietit minua? Hmmm....., ihanaa!Hassua lukea näitä vanhoja teknotredejä. Mietinkin tuossa yksi yö milloin Bisley tulee tähän treadiin esittämään uusimmat visionsa SEDin suhteen
Onko tulos jotain mullistavaa teknologiaa jota kannattaa oottaa ja lykätä töllön ostoo? Vai täräytänkö jo lähiaikoina uuden töllön?
Tarttet just jonkun tommosen palvelun joka sulle datan/kanavapaketin lähettää, automaattisesti pelkän nettikaapelin kiinni lykkäämällä saat ne kanavat joiden tuottajat on tehny sovelluksen telkkarille eivätkä vaadi maksua palvelusta, taitaa olla tarjonta aika heikkoa niiden puolella. Eli esimerkkinä Netflix, vaikka on smart-tv ja kaapeli niin Netflixiä ei näe jos ei hae sovelluskaupasta kyseistä sovellusta ja sitten vielä maksa palvelusta. Näin ite olen asian ymmärtäny, henkilökohtasesti en käytä juuri mitään noita "älytelkkarin" ominaisuuksia.Hei tyypit, en tiedä telkkareista mitää, ja muija haluis smart tvn. Kysymys kuuluu tarviiko smart antennin katolle vai tuleeko netin kautta ku lykkään tötselin perberiin? Nakkasin antennit alas katolta ku tein pellikaton uusiksi ja käytössä on tällähetkellä telia tv josta televisiolähetykset tulee netin kautta.
Tarttet just jonkun tommosen palvelun joka sulle datan/kanavapaketin lähettää, automaattisesti pelkän nettikaapelin kiinni lykkäämällä saat ne kanavat joiden tuottajat on tehny sovelluksen telkkarille eivätkä vaadi maksua palvelusta, taitaa olla tarjonta aika heikkoa niiden puolella. Eli esimerkkinä Netflix, vaikka on smart-tv ja kaapeli niin Netflixiä ei näe jos ei hae sovelluskaupasta kyseistä sovellusta ja sitten vielä maksa palvelusta. Näin ite olen asian ymmärtäny, henkilökohtasesti en käytä juuri mitään noita "älytelkkarin" ominaisuuksia.
En muista millä kaikilla kanavilla oli noita palveluita telkkareihin, ainakin Ylellä on maksuton, mutta kaupallisilla kanavilla vaatii melko varmasti kanavapaketin/palvelun ostamisen. Kannattaa kävästä jossain Gigantissa ja kysyä suoraan myyjältä mitkä kanavat pelaavat netin kautta ja mitkä vaatii vielä lisäksi pakettien ostamista.Okei, eli siis peruskanavat näkyy? Netflix on nytki lähinnä muksuja varten. Entäs sitte osaatko sanoa kuinka nopee netti kannattais olla että toimii kunnolla, kuparilla tulee netti ei oo valokuitua, niin siihen ei vissiin ihan kaikista nopeinta ees saa?
..8K...4K...
Jos olisin telkkua ostamassa niin mun ostoslistan kärjessä olis ominaisuuksista VRR(variable refresh rate), hyvin toteutettu HDR ja 4k. VRR varsinkin on kiinnostava, kun sen avulla pelien ruudunpäivitys voi pysyä sulavana vaikka ruudunpäivitysnopeus vaihtelisi. Next gen konsoleissa varmaan aika standardikamaa tuo vrr ja nykykonsolipeleissä harvinaisempi(?) herkku.
Käsittääkseni nimenomaan HDMI 2.1 tuo paljon herkkua konsolipelaajille, varmaan juuri tuon VRR:n muunmuossa.