Mitäs mieltä te vanhemmat ja viisaammat olette tämmösestä treeniohjelmasta:
Ma: lihaskunto
Ti: n. 8km lenkki matalalla teholla ja bjj harkat
Ke: lihaskunto
To: n. 4km lenkki reippaalla vauhdilla (ei ihan hapoille asti kuitenkaan)
Pe: bjj harkat
La: lihaskunto
Su: intervallitreeniä juosten (fiiliksestä riippuen hiittiä, 30-20-10, tai mikä nyt hyvältä tuntuu)
Lihaskunto pitää sisällään punnerruksia, vatsoja ja leukoja
Lenkit juoksen suhteellisen mäkisessä maastossa
Kysykää ihmeessä jos jokin jäi epäselväksi
Kantsii ottaa mukaan kans ihan peruskestävyystreeniä. Kerran viikkoon vedät vähän pidemmän ja matalatempoisemman lenkin, eli käytännössä joku 10-12 km. Pikkuhiljaa vähän pidempää lenkkiä. Ite en laittas lihaskuntoo omalle päivälle, eli vedä vaan lenkkiä ja lihaskuntoo samana päivänä. Ei nuilla perus lihaskuntoliikkeillä saa niin paljoo mehuja irti :D Sulla on kyllä aikaa, että sulla ei tarvi keskittyä niin paljo räjähdysmäiseen kunnon kasvatukseen toisin ku esim. mulla ku ei mun lähtötaso ollu niin kova. Ehit helposti saada vaikka täydet pojot niistä fyysisistä testeistä, että ei sulla tarvi stressaa :D Muista, että liikunta ei oo mitään maksimaalista pahan olon tunnetta vaan tarkotus on pitää hauskaa :D
Mites muilla on treenit menny? Ulkona on kyllä nyt semmonen koiran ilma, että ei tuolla mielellään aikaa vietä, mutta pakkohan se on ittesä repiä sinne :D Kertokaapa teidän treenien juoksunopeuksia. Ite oon juossu lyhimpinä lenkkeinä 4km, ja koitan saada sillä nimenomaan maitohaponsietokykyä ja vauhtikestävyyttä parannettua. Tällä hetkellä keskinopeus on 14-14.5 km/h eli 2800-2900 coopervauhtia. En oo kyllä ihan tyytyväinen, mutta pakko tuolla on tulla toimeen :D Oon pari kertaa jo kokeillu repun kanssa juoksua ja pakko sanoo, että ei se kyllä tuntunu lähellekään nii pahalta ku alkuun ajatteli, varsinki jos repun jaa köytettyä silleen että se ei heilu :D.
Vielä sen verran on pakko kysyä, että ootteko laittanu/aikonut laittaa hakemukseen peruskoulun todistuksen vai lukion tai amiksen jaksotodistuksen vai molemmat? Oon tainnu tätä kysyäki jo, mut ei sillon tainnut kukaan vastata :D Ite aattelin nyt koulusta hankkia jaksotodistuksen ja laittaa sekä sen, että peruskoulun todistuksen.