Morjens, helsinkiläinen perus sälli ilmoittautuu keskusteluun! Mulla on semmonen tarina, että sairastuin pusutautiin kolme kuukautta sitten, ja just kun olin toipunut niin sain angiinan...kahdesti..sen jälkeen leikattiin nielurisat pois ja nyt viikon päästä pitäisin olla treenikunnossa. Eli mulla on ollu kunnon kolmen kuukauden paussi nyt treenaamisest, ja kuntoni tuntuu olevan niin huono ku vaan voi. Silloin kun olin viimeksi terve niin painoin ~85kg, mutta nyt 67 :wtf: koska en oo saanu syötyä kun oli niin raju meininki..
Ennen sairaantumista juoksin helposti 3000m cooperissa, lihaskuntotestissä siinä ja siinä täydet pisteet, hiihto ja uinti sujui myös. Olen viimeisinä vuosina harrastanu paljon anaerobista mutta myös aerobista treeniä (thainyrkkeilyy, tennistä, lenkkeilyy, salilla pumppailuu ja myös vähän uintia), eli peruskuntoni pitäis olla kohdallaan.
Kysymykseni olis nyt semmone, että onko mahdollista korottaa kunto takas sinne minne se oli kesällä ja myös parantaa verran (tai pari) kaikeissa lajeissa näin lyhyellä ajalla?
Ja kiitokset muuten kaikille niille jotka on kirjoittanu tänne hyviä neuvoja!