Laskuvarjojääkäriksi 2015

Otan osaa veeti, tiiäkkö mistä kärähti, coopper vai terveystarkastus

Uttiin pyrkijä: ottaisin tuohon vielä yhen kerran sprinttiä ( tyyliin 100-200m )
Siinä on vähä sama efekti kun jos vetäisit leukoja 20kg lisäpainolla. Sen jälkeen tuntuu oma kehonpaino aika helpolta.
Samalla tavalla ei tuo 3k coopperivauhtikaan tunnu enää pahalta niitten jälkeen

Mutta on tuo ohjelma nykyselläänkin aivan mainio!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Uttiin pyrkijä: ottaisin tuohon vielä yhen kerran sprinttiä ( tyyliin 100-200m )
Siinä on vähä sama efekti kun jos vetäisit leukoja 20kg lisäpainolla. Sen jälkeen tuntuu oma kehonpaino aika helpolta.
Samalla tavalla ei tuo 3k coopperivauhtikaan tunnu enää pahalta niitten jälkeen

Jos vaikka vaihtaisi tuon 5km lenkin sprintteihin

Saatiinko whatsapp ryhmään porukkaa vai jäikö pelkäksi yritykseksi ? :D jos pöhinää on niin liityn itsekkin mielelläni !

anattiniga et oo lisänny whatsapp ryhmää? laitoin sulle sähköpostil numero :)

Jos oot Tero, niin laitoin sulle viestiä että sua ei löytyny mun whatsappyhteystiedoista, vaikka lisäsin sut :( Ehkä numero oli väärä? Laitoin sulle spostiin mun numeron nii koita laittaa mulle viestii, että saan sun numeroo. Olin pari päivää poissa nii ei joutanu lisäilee jengii nii 5 uutta numeroo oli spostis :D

Jees pistin Anattinigalle numeron sähköpostitse :) onks kaikilla lepoviikko nyt? :zzzz: ite vedin eilen viimeset kovat reenit, ja nyt kolme kokonaista päivää lepoa ennen testejä (20-21) olis luvassa. Ajattelin ehkä vielä mennä maanantaina todella rauhalliselle lenkille, jos siltä tuntuu. Joku hiihto majoukkueessa oleva muija oli näin sanonut et pitäis tehdä (ite ei mitään hajua :hyvä: ) Miten te vietätte nämä viimeiset päivät ennen testejä?

On muuten koulu ottanut aika pahasti damagee ku oon näin paljon reenaillu :puntti: mut ei se mitään, sitten testien jälkeen takas penkille.

Oon pikkasen mietiskelly että mitä ne mahtaa siellä haastattelussa kysyä, ja tullu siihen asiaan että haen ljk:lle siks vaan että tykkään haasteista ja arvostan armeijan toimintaa, en tiedä mitä siellä haastattelussa pitäis vääntää, mut varmaan menee hyvin jos on oma itsesi.

Mut ottakaa iisisti jätkät niin nähdään Utissa! :rock:

Ketä muita pääsi? :dance2:
Tietääkö kukaan voiko niiden psykologisten testien tuloksia kysellä jostain, kun toisin kuin luvattiin niin ei niistä ollut tietoa noissa kirjeissä mitä nyt tuli?

Tuliko sulle vai jo kirjettä ? :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom