En todellakaan ymmärrä tuota tulosta. Olen juossut aika maltillisesti tässä viimeaikoina. Kolme kertaa viikossa rauhallisia peruskuntolenkkejä, 10km/60min. Välipäivinä HIIT:iä. + vapaaottelu. Välillä HIIT ja tuo 10km lenkki on samana päivänä. 3000-cooper ohjelman heitin hevonhelvettiin koska se tuntui liian rennolta.
Ikinä en ole tuohon cooperiin panostanut. Tosiaan, ehkä tuo reilu kuukausi sitten juostu 2800m tuli juostua "huonona päivänä", ehkä tuo johtui tulevasta kahden viikon flunssasta joka tuli viikon tuon jälkeen. Ehkä tuossa oli sama ilmiö kuin vasta kuntosalitreeniä aloittavalla, eli huima kehitys heti alkuun. Tulokset kasvaa lähes puolella ja monta kiloa uutta lihaa lyhyessä ajassa. En tiedä. :o
Miltein tasan vuoden ajan olen harrastanut juoksua. Välillä enemmän ja välillä vähemmän, mutta pyrkimys LJK:hn on tehny tästä "täyspäiväistä" hommaa :D Kesäloma lukiosta on antanut mahdollisuuden treenata 2x päivässä.
Väitän, että cooperin-testissä sisu on suuressa roolissa. Tuossa ajassa, joka on melko lyhyt, voi huonokuntoisempikin kaveri repiä itsestään uskomattomiakin tuloksia irti jos vain kivunsietokyky riittää. Kun juoksin tuon 3400 olin kyllä tajunnan rajamailla.. se oli helvettiä. On todellä tärkeää ruoskia itsestään kaikki irti. :whip:
Nyt taidan jättää juoksun hieman taka-alalle, toki ylläpitäen juoksukuntoa, kuitenkin siirtämällä suurin keskittyminen uintiin.
ps. Kiitos onnitteluista, tuo motivoi lisää! Tsemppiä treenaamiseen teillekkin!