Laskuvarjojääkäriksi 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Stander
  • Aloitettu Aloitettu
stander miten muuten onko sulla pysynyt näkö samana korjauksen jälkeen? huomaako hämäränäössä mitään? ja mites toi valonarkuus?
Ei ole näössä tapahtunut muutosta, paitsi, että hieman on painunut 1.6-1.8 akselille. Mutta edelleen helvetin hyvä ilman mitään ongelmia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meikäläinen aloittaa vasta sitten, kun lumet on lähteny selkeästi vittuun. Nyt olen uinut ja aion vastaisuudessakin lähinnä vetää aamu-uinteja tyhjään mahaan. 2-2½ km vaparia on passeli määrä. Ens viikon tavoitteena saada kasaan kaikkiaan 5 km, olettaen tietenkin, että kerkeän käymään 2 päivää / viikko. Yhdelle päivälle tulee varmaan ½ tunnin aamulenkki, jos keli sallii. Ei ole järkeä rikkoa paikkoja liukkaalla ja lumisella tiellä tai radalla.

Muistan et sanoit viime vuonna tiputtanees painoa aika reilusti näihin aikoihin. Mitenkäs nyt on ton laita? Pitäisi ehkä itsekkin vähän tätä läskiä hävitellä että paranisi juoksukunto.

Noh, tässä on tämän hetkinen kondis, tosin alempiin fläsäpitoisuuksiin pyritään edelleen. Tavoitteena saada rasva% selkeästi alle kympin, jotta sitten korkean kulutuksen rajoissa saan myöhemmin syödä lähes mitä tykkään juurikaan lihoamatta. Tai ainakin silloin näkee, missä vaiheessa alkaa taas fläsää kertymään, mikäli jostain kumman syystä pääsee plussakalorien puolelle, jolloin himmaa mättösafkan nauttimista. Mutta sehän puolestaan johtuu siinä tapauksessa siitä, etten treenaa riittävän kovaa. Eli turha pyrkiä Uttiin toisin sanoen.

Emmä tiedä saiko mun tekstistä selvää, mutta toivottavasti joku ymmärsi asian ytimen. :D

Ja lisättäköön vielä, että mun juoksukunto oli ~80 kg 3000 m Cooperissa; 70 kiloisena (tai hieman alle itse asiassa) vuorostaan 3200 m.

Liitteet

• Luuta&(Esi)nahkaa.jpg
    Luuta&(Esi)nahkaa.jpg
    70,4 KB · Katsottu: 328
Voi vittu, Standeri. Heti kun parina päivänä ei seuraa tätäkään foorumia, niin heti ollaan lähettelemässä homostelukuvia.

Niin, jotkut ovat varmaan lukeneetkin tuolta Rajavartiolaitos Immola -threadista, että en nyt sitten tulekaan ensi tammikuussa testeihin :). Tulikin yllättävä kutsu Immolaan, joten sinne käypi tie.

Voi vittu, Standeri. Heti kun parina päivänä ei seuraa tätäkään foorumia, niin heti ollaan lähettelemässä homostelukuvia.

Niin, jotkut ovat varmaan lukeneetkin tuolta Rajavartiolaitos Immola -threadista, että en nyt sitten tulekaan ensi tammikuussa testeihin :). Tulikin yllättävä kutsu Immolaan, joten sinne käypi tie.
Siinä sulle mun sisäänpääsylahja Immolaan. :haart::love::haart:

Onneksi olkoon. Immola on hieno paikka...Intin ulkopuoleisessa maailmassa. ;)

Mitäs työ laitoitte tuohon kutsuntalappuun, kun kysyttiin käytätkö alkoholia? Vastausvaihtoehdot oli En, Joskus ja Usein. Vaikuttaakohan mitään jos on Ei, tai Joskus? Että voiko se estää esim lvj:hin pääsyn tjsp?

Eiköhän useimmat ole pistäny joskus. Vai onko täällä niitäkin, jotka ovat ala-asteella maistaneet isin pullosta mutteivät sen jälkeen enää koskaan?

Kyllä ainakin mulle tuli kutsu, vaikka myönsin parisen vuotta sitten kutsuntalappusessa käyttäneeni alkoholia. :D

Mä joskus maistoin isin pullosta ja pahaa se oli :D Itellä tulee käytettyä vaan pari kolme kertaa vuodessa alkoholia, eikä silloonkaan mitenkään tappiin asti. Ja näin olis tarkotus pysyä vielä pitkään ;)

Muuten miten ne ootte harjotellu noita punnerruksia ku ite testasin tänään ja ihan päin helvettiähän ne meni. Tais tulla 20 just ja just:(

Mä huomasin, että mun punnerrukset parani ihan raskailla punnerrusliikkeillä. Jotain luokkaa 40 menee tällä hetkellä. 50:een pitäis korottaa.

Painoja selkään tai jotain sen suuntaista. Eiköhän ala porista.

Punnerruksia harjotellaan punnertamalla. Ja tuleehan tota penkkiä ja rintalihaksia muutenkin treenailtuu pari kertaa viikossa salilla.

Aika paskaa juoksennella tällä uudella ruokavaliolla. Ei mitään voimaa tunnu olevan.

Laama, kyllä se alkaa dietillä asteittain kulkea. Alku on kyllä vittumaista, mutta esim. aamulenkkeihin kannattaa tyhjään vatsaan totutella. Kaikin puolin tehokkaampaa ja pitemmän päälle alkaa muut juoksut reppujuoksua lukuun ottamatta tuntua yhtä raskaalta kuin nännien nypläys.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom