Laskuvarjojääkäriksi 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Stander
  • Aloitettu Aloitettu
Noille perusteilla mulla taitaa kusta koko tekniikka ja pahasti :D Tekniikka kurssia mä olen tässä ajatellukkin ja varmaan pitää vähä katella sellasia lähistöltä :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muita Sawolaisia kun jaukkari ja meikäläinen ? :D

Tänään joutunee jättämään treenit väliin kun pitäisi käydä matikka kirjoittamassa ja ilta menee muissa aktiviteeteissa:kippis1:

Huomenna sitten se pakollinen lepopäivä.

Muita Sawolaisia kun jaukkari ja meikäläinen ? :D

Tänään joutunee jättämään treenit väliin kun pitäisi käydä matikka kirjoittamassa ja ilta menee muissa aktiviteeteissa:kippis1:

Huomenna sitten se pakollinen lepopäivä.

Vähän offtopickia, mutta mistä päin Savoa olet? :D

Täältä ilmottautuu vielä yksi sälli mukaan. Mikkelistä olen ja yhtäriltä minäkin, vuosimallia -91. Urheilutaustaa löytyy kilpauinnin muodossa 9 vuotta niin kuin jaukkarillakin.

Eniten pitäisi juoksukestävyyttä lisätä, uinnista ja lihaskuntotesteistä napsuis täydet pisteet jo nyt. Lisäksi vedän pienimuotoisen bulkin tässä kesää kohti, kun tuli jaukkarin kaa lyötyä veto onnistunko nostamaan elopainoa 6 kiloa toukokuun loppuun mennessä :)

OI VOI KUINKA IHANAA! Perjantaina vanha jenkkifutis vamma rupes taas kiusaamaan ilkeesti. Eli Ei lenkille ja fysikselle pitäis varaa aika.

noniin Pohojammaalaanen kloppi ilmoottautuu keskuteluun.Tarkotus olis tähän 2010 porukkaan pyrkiä, jos ei onnistu niin 2011 vuonna uusiksi :D.Itellä ei oikeen minkää laasta urheelu taustaa mutta Lihaskunto testeistä täydet bojot paitsi selkä liikkeistä en oo ihan varma.että kattellaan sitte niis teisteis lisää ;)

Huhhuh!:urjo:

Tänään tuli tehtyä about 1min intervalleja ties kuinka monta kappaletta tuon repun kanssa. Keuhkot huutaa kyll hoosiannaa ja vieläkään ajatus ei kulje kunnolla.:wtf:

Pitää tuota alkaa harrastamaan vähintään 2 kertaa viikossa:whip:

Huhhuh!:urjo:

Tänään tuli tehtyä about 1min intervalleja ties kuinka monta kappaletta tuon repun kanssa. Keuhkot huutaa kyll hoosiannaa ja vieläkään ajatus ei kulje kunnolla.:wtf:

Pitää tuota alkaa harrastamaan vähintään 2 kertaa viikossa:whip:

Minkäs painoisen repun kanssa juoksit? Ite en oo vielä repun kanssa lenkkiä vetänyt lukuun ottamatta yhtä kahden kilsan juoksua 15 kilon reppu selässä :D

Tällä hetkellä painoo repulta löytyy 6,5kg, elikkä 5kg levypaino ja yksi vesipullo :D

Mun suunnitelmana on se, että mä lisää sitä painoo yhden 1,5litran vesipullon 2-3 viikon välein, niin tottuu siihen painoon pikkusen kerralla.

Eikös tuolla psykologisissa testeissä tehdä P1 ja P2 -kokeet?
Tais tulla hieman takapakkia, kun menin ne muutama vuosi sitten tekemään päin v...., etten vaan joudu AUK:un. Tuolloin ei paljon armeijan touhut napannut..:dance:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom