Laskuvarjojääkäriksi 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Stander
  • Aloitettu Aloitettu
Onks tää laskuvarjojääkäri koulutus kuin vaativa? Vaativampi ku Spol-linja?

Kelailin että ei voi olla kauheen vaativa kun ollaan vaa jääkäreitä.

Oon kuullu semmost sisäpiiritietoo et VIP -kuskeil on kaikist kovin koulutus ja presidentti ite valitsee jokasen kuskin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jep saisi laittaa jo 2011 ketjun pystyyn kyllä :rolleyes:

Tänään juoksin cooperin ja 2800 meni, tavoite oli 3000 joka olis riittävä matka riittävän aikasin :( Vähän pettymys kun jäi tavoitteen alle niin paljon, mutta kyllä musta pitäisi treenillä irrota se 3000 vielä. Nyt vaan täytyy puskea jäljellä oleva aika tuota cooperia ja sit näkee mihin asti sitä pääsee..

Kovasti yritän kerätä kuntoa Ivaloa varten. Vähä niin ja näin erikoisia treenejä tullu vedettyä viimeaikoina mutta kun kevät tuli, aloitin juoksun taas. Ja hyvältä tuntuu! Kannattaa ainaki pitkiä kävelyitä treenata ni ei intissä vittuunnu niihi niin helposti...

Soittelin sinne valintasihteerille toukokuun alussa tuosta, sanoi että lähettävät ne nyt kesäkuun alusta. Tänä vuonna oli kuulemma ensimmäistä kertaa varasijamenettely käytössä ja varasijoille päässeet odottelivat lopullisia tuloksia sitten 31.5. saakka, jonka jälkeen vasta lähetetään ne palvelukseenastumismääräykset.

Tänään se sitten tapahtui, kurssi 48 näki reservin auringon. Toivotan K49:lle onnea ja menestystä, paljon se vaatii, mutta antaa sitäkin enemmän. Tosin tehän tulette niinsanotusti saamaan meitä enemmän, sillä isot pojat ovat puhuneet, että palvelusaikaa pidennetään 2/10 lähtien 15 kuukauteen. Ja tää ei oo mikään tornari, oon kuullu tän luotettavasta lähteestä.

Mistä näkee ljk-testit ja vaatimukset näön ym. suhteen? Googlaaminen ja mil.fi ei tuottanut tulosta, tai sitten olen sisälukutaidoton näkövammainen ameeba.

Et ole näkövammainen ameeba vaan ei ole enään vaatimuksista/testeistä enään tietoa sivuilla, mutta näössä oli 1.0 vaatimus... ja silmälaseja ei saa olla. Että jos näkö huono niin ainut vaihtoehto on laseri jos mahdollista.

Tänään se sitten tapahtui, kurssi 48 näki reservin auringon. Toivotan K49:lle onnea ja menestystä, paljon se vaatii, mutta antaa sitäkin enemmän. Tosin tehän tulette niinsanotusti saamaan meitä enemmän, sillä isot pojat ovat puhuneet, että palvelusaikaa pidennetään 2/10 lähtien 15 kuukauteen. Ja tää ei oo mikään tornari, oon kuullu tän luotettavasta lähteestä.
:D

Olis muutama kysymys:
-tuleeko bussi hakee kouvolan rautatieasemalta uttiin niinku testeissä vai pitääkö sinne löytää itse.
-saako sieltä heti ekana iltana kaikki varusteet
-koska ne testit on?

Olis muutama kysymys:
-tuleeko bussi hakee kouvolan rautatieasemalta uttiin niinku testeissä vai pitääkö sinne löytää itse.
-saako sieltä heti ekana iltana kaikki varusteet
-koska ne testit on?

Bussi tulee hakemaan rautatieasemalta. Illalla on tarjolla iltapala, ja sinulle annetaan makuupussi ja -alusta. Hiihtovarusteet jaetaan ennen suoritusta ja muut varusteet tulee olla sinulla mukana. Testit järjestetään viikolla 4. muistaakseni.

IMO tää oli niin naurettavaa, kun oli silti papereissa tieto, että kaverilla on ollut/on kyseinen sairaus. 4kk etukäteen lähetettiin hakupaperit ja tiedot sairaudesta niissä luki, niin eikö olisi suotavaa lukea ne paperit läpi, ettei kaverin tarvitse lähtee viimeisessä vaiheessa valintakoetta kotiin?

Valitettavaa on myös se, että tämä ei ollut ainut tapaus, vaan siellä oli myös muutama astma, jotka laitettiin sitten kotiin viimeisessä vaiheessa-muiden mukana.
Terve! Kirjotan nyt ensimmäistä kertaa ja kyselisin näistä kavereista jotka poistettiin astman takia. Oliko heillä sillä hetkellä astma vai oliko se jo parantunut? Itellä astma parani noin 3 vuotta sitten ja lääkkeet sai lopettaa. Ois hyvä tietää että kannataisko sinne etes hakea kun kerta on ollut astma.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom