Anti_Laama
Täytyy todeta, että olen häpeällisen paska hiihtäjä. Hyvä jos saan 5 km 30 minsaan. Ei tota voi edes sanoa "kohtuulliseksi hiihtotaidoksi". Tässä on kyllä helvetisti parantamista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täytyy todeta, että olen häpeällisen paska hiihtäjä. Hyvä jos saan 5 km 30 minsaan. Ei tota voi edes sanoa "kohtuulliseksi hiihtotaidoksi". Tässä on kyllä helvetisti parantamista.
Jos Milprosta meinaat hakea niin niiden vuokra on 5e. Tai ainakin itse sillä sain pitää settia muutaman kuukauden ni nätisti pyysin ja ilmoitin mihin tarkoitukseen ne tulevat. Sain kyllä sellaisen parin, joista toisen kantasiteen nahkaremmi kului poikki kun hiihdin niin paikkasin sen jesarilla :D. Ihan hyvät pelit, tosin ei kannata mennä latuja pilaamaan....sanomista tulee :DEipä oo täälläkään ollu sukset jalassa ala-asteen jälkeen. Aattelin Säkylästä hakea intin sukset sitten syksyllä.
Hmmm, oletko siis palveluksen jo suorittanut ja haet erikoisjääkäreihin vai mitä mitä häh?Eikös tuolla psykologisissa testeissä tehdä P1 ja P2 -kokeet?
Tais tulla hieman takapakkia, kun menin ne muutama vuosi sitten tekemään päin v...., etten vaan joudu AUK:un. Tuolloin ei paljon armeijan touhut napannut..:dance:
No, minullahan meni 45 min tuohon 5 km. Sulla menee siis helvetin hyvin :thumbs:
Tuo 30 minsaa taitaa olla aika minimi että pääsee edes sisään.
Aatelin juu kokeilla minkälaiset ne on ja miten vaikuttaa suoritukseen kunnon suksiin verrattuna.Jos Milprosta meinaat hakea niin niiden vuokra on 5e. Tai ainakin itse sillä sain pitää settia muutaman kuukauden ni nätisti pyysin ja ilmoitin mihin tarkoitukseen ne tulevat. Sain kyllä sellaisen parin, joista toisen kantasiteen nahkaremmi kului poikki kun hiihdin niin paikkasin sen jesarilla :D. Ihan hyvät pelit, tosin ei kannata mennä latuja pilaamaan....sanomista tulee :D
Pitkä tarina, mutta ajoin corollani puun ympärille. Niin kuin jo mainitsin, tuli tuolloin tahallaan vedettyä noi kokeet penkin alle. Lähetin Uttiin sähköpostin jossa kysyin, paljonko nuo kokeet vaikuttaa. Tänään soitan Porin Prikaatiin ja kysyn tulokseni.Hmmm, oletko siis palveluksen jo suorittanut ja haet erikoisjääkäreihin vai mitä mitä häh?
Nojoo riippuu olosuhteista ja muista hiihtäjistä mut meidän ryhmässä 45 (josta vähennettiin 6 min "ladun" kunnon takia) min kelpas :D Pääasia ettei anna periksi
Lähinnä mietin et voiko niil mennä vuorotahtia tai tasatyöntöö, vai pitääkö niiden kans vaan räpiköidä ku ite perkele olis perässäNe pitää kuulemma vähän liiankin hyvin. :D