Laskuvarjojääkäriksi 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Stander
  • Aloitettu Aloitettu
Täytyy todeta, että olen häpeällisen paska hiihtäjä. Hyvä jos saan 5 km 30 minsaan. Ei tota voi edes sanoa "kohtuulliseksi hiihtotaidoksi". Tässä on kyllä helvetisti parantamista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No jaa...Meikäläinen on hiihtänyt viimeeksi ala-asteella, joten enpä osaa odotella mitään kummoisia tuloksia omalta osaltakaan. Onneksi uinti on parantunut niin merkillisen hyvin, että pystyy kahlaamaan pitkiä matkoja kepeästi. Myöhemmin rupean treenaamaan nopeutta, vaikka menis se 200 m varmaan nytkin alta 3.15.

Hiihtolankkujen osto vasta syksyllä edessä...

Täytyy todeta, että olen häpeällisen paska hiihtäjä. Hyvä jos saan 5 km 30 minsaan. Ei tota voi edes sanoa "kohtuulliseksi hiihtotaidoksi". Tässä on kyllä helvetisti parantamista.

No, minullahan meni 45 min tuohon 5 km. Sulla menee siis helvetin hyvin :thumbs:

Vähä alustan mukaan oon kokeillut, vaikka tekniikka on ihan kuraa varmaan vaikka millä tavalla etenee. Tänään ihan perusta.

Eipä oo täälläkään ollu sukset jalassa ala-asteen jälkeen. Aattelin Säkylästä hakea intin sukset sitten syksyllä.
Jos Milprosta meinaat hakea niin niiden vuokra on 5e. Tai ainakin itse sillä sain pitää settia muutaman kuukauden ni nätisti pyysin ja ilmoitin mihin tarkoitukseen ne tulevat. Sain kyllä sellaisen parin, joista toisen kantasiteen nahkaremmi kului poikki kun hiihdin niin paikkasin sen jesarilla :D. Ihan hyvät pelit, tosin ei kannata mennä latuja pilaamaan....sanomista tulee :D

Eikös tuolla psykologisissa testeissä tehdä P1 ja P2 -kokeet?
Tais tulla hieman takapakkia, kun menin ne muutama vuosi sitten tekemään päin v...., etten vaan joudu AUK:un. Tuolloin ei paljon armeijan touhut napannut..:dance:
Hmmm, oletko siis palveluksen jo suorittanut ja haet erikoisjääkäreihin vai mitä mitä häh?

Jos Milprosta meinaat hakea niin niiden vuokra on 5e. Tai ainakin itse sillä sain pitää settia muutaman kuukauden ni nätisti pyysin ja ilmoitin mihin tarkoitukseen ne tulevat. Sain kyllä sellaisen parin, joista toisen kantasiteen nahkaremmi kului poikki kun hiihdin niin paikkasin sen jesarilla :D. Ihan hyvät pelit, tosin ei kannata mennä latuja pilaamaan....sanomista tulee :D
Aatelin juu kokeilla minkälaiset ne on ja miten vaikuttaa suoritukseen kunnon suksiin verrattuna.

Hmmm, oletko siis palveluksen jo suorittanut ja haet erikoisjääkäreihin vai mitä mitä häh?
Pitkä tarina, mutta ajoin corollani puun ympärille. Niin kuin jo mainitsin, tuli tuolloin tahallaan vedettyä noi kokeet penkin alle. Lähetin Uttiin sähköpostin jossa kysyin, paljonko nuo kokeet vaikuttaa. Tänään soitan Porin Prikaatiin ja kysyn tulokseni.:rock:

Ja voisihan sitä vastata kysymykseenkin: eli en ole suorittanut palvelusta loppuun vaan olen E-luokassa. Marraskuun lopulla on uusintalääkärintarkastus jolloin siirryn taas A-luokkaan. Olen hakemassa laskuvarjojääkäreihin.

Nojoo riippuu olosuhteista ja muista hiihtäjistä mut meidän ryhmässä 45 (josta vähennettiin 6 min "ladun" kunnon takia) min kelpas :D Pääasia ettei anna periksi :)

Jahas, mulla ei siis pitäisi olla mitään hätää sitten hiihdon kanssa. Tuo 45 minsaa 5 km kohti on nimittäin lievästi verkkainen vauhti. Melkein kuin kävelisi...

E: Tavallisilla suksilla menin, tosin en ole niitä koskaan voidellut tai muutenkaan huoltanu joten tuossa mielessä on lähellä intin puikkoja.

Tuli tänää taas harrastettua hiihtoa ja otin kunnolla aikaakin nyt. 5 km menisi sitten 34 minsaan. En tuosta hirveän ylpeä ole, mutta ihan hyvä jos tuolla ajalla tosiaan pääsee läpi.

stander miten muuten onko sulla pysynyt näkö samana korjauksen jälkeen? huomaako hämäränäössä mitään? ja mites toi valonarkuus?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom