Laskuvarjojääkäriksi 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Stander
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaikki Turun suunnalta ? :D Onko muita Itä-Uudeltamaalta ?

Sali+HIIT kolme tuntii menny jo ja vielki jalat ihan tules. <3

Meni itellänikin jalat vähän paskaksi alkuviikon jalkatreenien ja tän päivän HIITin jälkeen. Pitäs varmaan vähän palautella.

Vetääkö kaikki täällä HIIT:iä? :D

Tosiaan, jalat ei palaudu ihan niin hyvin, kun sitä tulee muutaman kerran viikossa vedettyä muiden treenien ohella.

Mä en lähtis kyl hiittiä salipäivinä tekemään, varsinkin jos jalkatreenit vielä edessä. Minusta salipäivinä voisi tehdä vähän pidemmän lenkin rauhallisesti aerobisella sykealueella ja välipäivinä sitten voi katsella sitä anaerobista ;) Tosin tästäkin on varmasti eriäviä mielipiteätä.

Pitäs itekki alkaa tekee hiittiä tuon repun kans, niin sais vähä keuhkoihin puhtia :whip:

Mä vedän HIIT vaan 2 kert viikkoon. Kun olen niin saatanan läski että pitää mussuuttaa aina jotain ennen treeniä ettei tyhjään vatsaan jaksa mitenkään. Niin sitten salin jälkeen kun on siellä salilla rehkinyt suhteellisen paljon noita hiilareita pois. Jalkapäivänä vaan palauttava lenkki. Näiden 3salipäivän lisäksi 2-3 suht matalatehosta juoksua. Ja no Itse olen saannut tällä HIIT:llä nyt 2kk 4kg läskiä pois. Ehkä vähän lihojakin, mut kyl se sixpack alkaa ilmestyä tonne massuun ja suonet käsivarsiin. Sit toukokuussa olis tarkoitus lopettaa kiristely ja lähinnä kuluttaa mitä syö.

Tänään kävin uintia koittamassa ja täytyy kyllä myöntää, että hyvin meni. Pitänee tässä alkuvuodesta vedellä kerran tai pari viikkoon kahden viikon kierroissa, koska kesällä voi sitten plutia Samppiksessa katsastaen samalla bikineissä olevaa kesän satoa. Impparissa on vaan vanhoja kämäsiä mammoja.

Simmosia 200mx5 tai 250mx4 vois kiskoa vapaauintia leppoisaan vauhtiin.

Hiihto on sitten vuorostaan ensi talven vitutuksia...

Hei huudappas sitte ku olet samppalinnaan menos, nimittäin ajattelin itekki alottaa siel käymisen, kunhan se nyt eka aukeis ;) Sen verta lähellä koulua, niin voi käydä joko ennen koulun alkua tai sit koulun jälkeen :)

Tänään tuli ekaa kertaa tota Hiittiä kokeiltua ja pakko myöntää, että se kyllä tuntuu pirun hyvin.
Noin 5min vetelin hölkkää ja kovaa juoksua niin kyllä sillä sykkeen saa todella tehokkaasti ylös.
Suosittelen ehdottomasti kyllä muillekin :thumbs:

BTW, jos jollain on jotain kysymyksiä uintiin liittyen niin voin kyllä auttaa tai ainakin yrittää jos vielä jotain kilpauintiajoilta muistaisin :D

Itselläni tuossa uinnissa tekniikka on heikoin lenkki. En oikein pääse uimaan 200 m sillä lailla että ehtisi hengästyä.

Ottaa päähän jos ei tänä talvena pääse enää hiihtään. Siinä olis nimittäin parantamisen varaa...
Jeps, sama homma. Syksyllä menee varmahankintaan SA-eräsukset, mutta ennen kaikkea toivon lumet hyvissä ajoin tänne rannikolle. Muuten niillä suksilla saa suksia hevonvitun kuuseen...

Pitää itekki ens talvena hiihtää vähä enemmän ku se 2 kertaa. Niistäki toinen oli kilpailu johon ilmoittauduin lähinnä huumorimielellä testaamaan, että miten suksi luistaa 3 vuoden kisatauon jälkeen :D

10km aikaan 31min ja 57sek

Mikkelissä asustan :)

Uintitekniikasta tällein netin välityksellä vähän vaikea sanoa että mikä siinä on pielessä :D
Jos uinti kuitenkin tuottaa hankaluuksia enemmän niin suosittelen tekniikkakurssia!

Mutta jos jotain yleisiä vinkkejä uinnin tehokkuuteen voisin antaa, niin potku kusee aika monilla. Potkun olisi tarkoitus lähteä lantiosta kun se varsin monella lähtee polvesta. Tähän hyvä harjoitus on esimerkiksi pitää uimalautaa polvien päällä ja potkia selällään. Jos polvet paukkuvat lautaan, niin potku menee väärin.

Toinen yleinen virhe on pään virheellinen asento, joka sitten vaikuttaa koko kropan asentoon. Pää yleensä on joko liian syvällä tai sitten liian pinnalla. Omasta mielestä parasta olisi katsoa hieman etuviistoon uidessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom