Laskuvarjojääkäriksi 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Stander
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei se kunnonkannalta ollut niin paha kuin oletin, mutta sitten ne jalat voi morjens nyt kunnon venyttely ja huomenna normi lenkille palautteleen paikkoja.

Lataat sinne just sen 15+ kiloo niskan taakse ja lähet mettää tai hyvälle purulle missä maasto vaihtee nii kyl rupee nuppii punottaa:D Jos ei punota nii sitte vaa jalkaa toisen etee vähä ripeemmin;) Ite tykkään purulla vetää repun kanssa varsinki tuntuu ne ylämäet hauskemmilta;)

Paljon oli Junnu repussa painoa, jos saanee kysyä?

Kymmenen kilon repulla maksimipistetavoitteen laskeminen on helppoa: ensin ottaa sen niin kutsutun johdetun lämppäriosan 10 minuuttiin (2 km), ja loput revittelyt, josta testeissä otetaan aika, vedetään puolestaan 12 minuuttiin (3 km). Kannattaa siis laskea tarkkaan, miten ajoittaa ja säätelee juoksuvauhtia. On selvää, ettei kovin moni tule edes ajan myötä tuota täyttä pistemäärää saavuttamaan, mutta sitä kohti on hyvä pyrkiä, kunhan vaan muistaa tietyt peruspykälät kuten edellä mainittiin.

Näyttää paperilla helpolta, mutta kysykää reppujuoksuissa kääntyneiltä asian todellista laitaa. :D

Ja taisin unohtaa toivottaa kaikille osanottajille tsemppiä, joten onnea vaan pojjaat. ;)

Joo no olin purulla juoksemassa, että siinä oli sellanen muutama happomäki, mutta joka lenkin jälkeen haluan vain kovemmin päästä jääkäreihin :)

Tasaisella kannattaa vasta kiinnittää huomiota aikoihin. Mä aloitin myös purtsilla reppujuoksun ihan vaan sen intervallipuolen vuoksi, mutta aloin kuitenkin pian sen jälkeen vedellä urheilukentällä seuraten kierroksia yms.

Ihan ok tuo 35 min. vielä tässä vaiheessa.

Tasaisella kannattaa vasta kiinnittää huomiota aikoihin. Mä aloitin myös purtsilla reppujuoksun ihan vaan sen intervallipuolen vuoksi, mutta aloin kuitenkin pian sen jälkeen vedellä urheilukentällä seuraten kierroksia yms.

Ihan ok tuo 35 min. vielä tässä vaiheessa.
Ajattelin, että otan tavaksi käydä lenkillä kerran viikossa reppu selässä, koska se oli vähän erilaista ainakin juokseminen askeleet ei ollut niin kimmoisia kun tavallisesti. Paljon täytyy vieä duunia tehdä, mutta aikaa on.

Mahtaakohan olla kuinka paljon hakijoita Turun suunnalta? Ei olisi hullumpi idea, jos koottaisiin jonkin näköistä juoksu/maantiepyöräily porukkaa kesämmällä niin ainakin motivaatio pysyisi hyvänä. Kaikilta nyt tuskin maantiepyörää löytyy, mutta juoksun luulisi onnistuvan hyvin?

Kerran viikossa, vaikka lenkki porukalla Ruissalossa ja mahdolliset pyörälenkit jossain muualla. Joskus voitaisiin käydä lenkin jälkeen sitten palkitsemassa itsemme jokilaivoissa huurteisen kera:) Mitä mieltä? Onhan se myös mukavampi lähteä testeihin, kun mukana on "tuttuja" ukkoja.

Täältä löytyy yks kaveri. Tosin mä asustelen mynämäellä, mutta mulla on seutulippu niin pääsen turkuun käytännössä koska tahansa. :) Tiedäkkö sä miten tämä ruisrääkin reitti kulkee? Se olis mahtavaa juosta porukalla :)

Niin sit jos lähdetään pyöräilemään niin mähän voin pyöräillä täält eka sen 40km mitä täst Turkuun on :D

Täältä ilmottautuu yksi sälli joukkoon lisään, joka on vielä tässä vaiheessa vähän epävarma tosta ljk:n pyrkimisestä, mutta luulen että sinne kuitenkin tulen pyrkimään. Lenkkiä on nyt tullut heitettyä vähän yli kuukauden verran ja tuloksiakin on jo alkanut tulemaan. Eniten tekemistä on juoksun kanssa eli harjoittelu painottuu siihen. Painoakin olisi hyvä saada tässä samalla laskemaan.

Taustalla minulla on 8 vuoden kilpauintitausta ja muitakin urheilulajeja on tullut jonkin verran harrastettua, joten ei tässä ihan kylmiltään lähdetä harjoittelemaan. Eli uintitesteistä ja joistakin lihaskunto-osuuksista tulisi jo tässä vaiheessa täydet pisteet.

Jos täällä on joku muukin Mikkelin alueelta niin paljasta ihmeessä itsesi, niin voitaisiin vaikka jonkinlaista treenirinkiä kehitellä !

Kävimpä just juoksentelemassa 4km/20min. Veikkaan, että tosta lähtis siinä 1-2min pois, jos juoksis radalla ja olis pitäny taukoa/vetäny todella kevyesti. Mutta onhan siinä silti ihan tarpeeks töitä tehtävänä...

Tiedäkkö sä miten tämä ruisrääkin reitti kulkee? Se olis mahtavaa juosta porukalla :)

Niin sit jos lähdetään pyöräilemään niin mähän voin pyöräillä täält eka sen 40km mitä täst Turkuun on :D

Siinä se taitaa mennä Kansanpuisto-Ruissalon kylpylä väliä, joka tapauksessa aika tasaista maastoa. No, sä saat tuolla 40 km hyvät lämmöt ainakin päälle.

Mahtaakohan olla kuinka paljon hakijoita Turun suunnalta? Ei olisi hullumpi idea, jos koottaisiin jonkin näköistä juoksu/maantiepyöräily porukkaa kesämmällä niin ainakin motivaatio pysyisi hyvänä. Kaikilta nyt tuskin maantiepyörää löytyy, mutta juoksun luulisi onnistuvan hyvin?

Kerran viikossa, vaikka lenkki porukalla Ruissalossa ja mahdolliset pyörälenkit jossain muualla. Joskus voitaisiin käydä lenkin jälkeen sitten palkitsemassa itsemme jokilaivoissa huurteisen kera:) Mitä mieltä? Onhan se myös mukavampi lähteä testeihin, kun mukana on "tuttuja" ukkoja.

Kuulostais ihan hyvältä.

Kyllähän sitä Ruissalossa vois joskus piipahtaa...Mieluummin kuitenkin pitkää lenkkiä juosten kuin fillareilla. Helvetin rankkaa meinaan ajaa sinne asti ja heittää siellä lenkkiä ja palata taas himaan. Jos siis tavaksi ottaa.

Itelläni varmaan just 15 km sinne. Ei sinne oikein muuten kun fillarilla jaksakkaan lähteä. Nimittäin jotenkin oudolta tuntuis ajaa autolla lenkille. Ja fillarilla kuitenkin suht lepposaa vetää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom