Laskuvarjojääkäriksi 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Stander
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla ohjelmassa on juoksua 4krt viikossa, hiihtoa 2 krt viikossa ja tohon päälle 3 hiittiä. Juoksukunnossa on vielä parantamisen varaa, joten tarkotuksena olisi intervalleja ja 1000m/500m vetoja ottaa enimmäkseen. Toivottavasti keho kestää, eikä vastoinkäymisiä tulisi :)

Kappas, aika samanlaisella systeemillä vedetään.;) Itellä kanssa 4 juoksua viikossa ja hiihtämään pyrkiny pari kertaa viikossa. Lisäks kaks punttia ja yks kuntopiiri viikossa. Tulee juostua yks tunnin pk-lenkki, kaks vk-lenkkiä ja yksi vetoharjotus viikossa. 5x1000m vetoja sisältää tää reeni..:D tällä mennään loppuun asti.

Hyvää joulua kaikille ja ottakaa rennosti, mut joulusta huolimatta ahkeraa reenausta.:puntti:

Minullakin on kyllä vauhti laiskistunut teihin muihin verrattuna aika paljon.... Tällä hetkellä teen itse tuota Twenty pull ups challenge systeemiä ja 100 push ups versiota myös. Varmaan loppu mitä saan aikaiseksi on uimaan hallille ja hiihtämään tuohon viereiselle pururadalle.

Suosittelen kyllä tuota punnerrusohjelmaa, sarjakestävyydet nousee noilla kahdella ohjelmalla aivan eritavalla kuin salilla käydessä.

Ai ai, tänää oli kyl tuskasin kahe kilsa lenkki ikinä. Unohtakaa 17 tunnin yövuoron jälkene lenkki työkamat ja siviilit niskassa ja laukussa mukana, unohtakaa samanlaine lenkki kantae suksia ja monoja plus koulukamoja, tää vei voiton.

Jos haluutte haastetta, pistätte nokian kumit jalkoihi, heitätte repun selkää(10kg), ja lähette juoksee hankeen, jonka syvyys vaihtelee 20cm-50cm välillä, ja pieni lumimyräkkä mukaa kruunaa koko potin puhumattakaa 3 viiko sairastelusta pohjalla(korvatulehdus, virusinfektio ja poskiontelon tulehdus päälle). Ei pystyny yli 700m juoksee ilma lepotaukoo, oli nii tuskast. Toise kierokse jälkee meinas laatta lentää, kolmas kiekka oli aika kevyt, jos ei lasketa molempii kylkii raastavaa pistämist. Lenkki oli semmone 3x700 metrii, ja oli kyllä varsinaine koettelemus. Kokeilkaa jos uskallatte, siinä riittää haastetta.

Ai ai, tänää oli kyl tuskasin kahe kilsa lenkki ikinä. Unohtakaa 17 tunnin yövuoron jälkene lenkki työkamat ja siviilit niskassa ja laukussa mukana, unohtakaa samanlaine lenkki kantae suksia ja monoja plus koulukamoja, tää vei voiton.

Jos haluutte haastetta, pistätte nokian kumit jalkoihi, heitätte repun selkää(10kg), ja lähette juoksee hankeen, jonka syvyys vaihtelee 20cm-50cm välillä, ja pieni lumimyräkkä mukaa kruunaa koko potin puhumattakaa 3 viiko sairastelusta pohjalla(korvatulehdus, virusinfektio ja poskiontelon tulehdus päälle). Ei pystyny yli 700m juoksee ilma lepotaukoo, oli nii tuskast. Toise kierokse jälkee meinas laatta lentää, kolmas kiekka oli aika kevyt, jos ei lasketa molempii kylkii raastavaa pistämist. Lenkki oli semmone 3x700 metrii, ja oli kyllä varsinaine koettelemus. Kokeilkaa jos uskallatte, siinä riittää haastetta.

Ite en ainakaan lähtis 3 viikon sairastelun jälkeen( ja noita tauteja näyttäs olevan jonniin verran
) tollasta settiä vetämään. Kaikki tietysti tavallaan, mutta varmaan ei ainakaan sinun oloas paranna tollanen. Tää on meikäläisen mielipide ja kaikkihan tekee niinku itestä tuntuu, mutta elähän rehki noin hulluna ettet oo uudestaan heti kipeenä..

Oli siin jo antibioottikuurin loppumisest ehtiny kuluu se pari päivää enne ku toho lähti et en heti seuraavana päivänä lähteny puskee sentää :) Siin oli yks salikeikkaki enne ja kuurin lopus pari päivää lasketteluu et en iha tyhjäst lähteny taas nyhjäsee.

Aika paha tähänkään vastata, mutta arvioita paljonko meinaatte saada pisteitä testeissä? Ja oletteko jopa testanneet noita juoksuja yms, niin kuin kutsussa käskettiin.
Itellä ainakaan ole kiinnostus riittänyt lähteä testaamaan noita.. Treenaan vaan kovaa ja katotaan sitten riittääkö.

Ite ollu nyt täs taas vaihteeks kipeenä, mut ehk nyt lepo tekee iha hyvää. Oon vähä laskeskellu noit pisteit ja oon saanu sillee, et ENNEN HIIHTOA ois joku 35pts kasassa.

Kait siinä 30p nurkilla on ennen hiihtoa, ja hiihdosta tuskin tulee paljoa lisää. Tietääkö joku, mitä tarkoittavat, kun kertovat hiihdossa viimeiset 5km hiihdetään kilpailunomaisesti? Tippuuko siis tietty määrä hiihdossa vai onko sama juttu kuin reppujuoksussa? Miten saisin uinnissa pidettyä kasvot vedessä, ilman että iskee hukkumisen pelko? Hirveä stressi ton uinnin takia. Ei alitu edes 4.30 vielä.

Sama juttu ku juoksussa et aika otetaan siltä viimiseltä 5km ja si ne vetää jonku rajan minkä ylityksestä tippuu. Näin siis mun tietääkseni. Ja niitä hiihdon rajojahan ei voi etukäteen tietää, mut lähinnä siinä on mun mielestäni kysymys siitä ettei tipahda sinne radalle :D

itellä menee uinti, juoksu, hiihto aika lailla täysillä pojoilla mutta lihaskunnossa ei voi täysiä tullakkaa..sillain ite oon laskeskellu..saa nähä miten sitten käy..

itellä menee uinti, juoksu, hiihto aika lailla täysillä pojoilla mutta lihaskunnossa ei voi täysiä tullakkaa..sillain ite oon laskeskellu..saa nähä miten sitten käy..

Itsellä taas juuri toisinpäin, lihaksistä tällä hetkellä lähes täydet. Juoksusta ja hiihdosta vähemmän pisteitä tulossa, mutta onneksi en vielä tämän vuoden testeihin ole tulossa ;)

Nopeesti kun laskeskelin niin arvioisin, että pisteitä kertyisi noin 30 ennen hiihtoa. Hiihdosta sitten toivonmukaan vielä muutama piste lisää, niin alkais olemaan jo mahdollisuuksia päästä psykologisiin :)

Itellä pitäis lihaskunnoista tulla muuten täydet, mut noita leukoja menee jonain päivänä 15 ja toisena 10.. Melkosta arpapeliä kyllä..

Ja nyt kun mietin niin testit 28-29. 29 päivä on perjantai, niin tietää kyllä, että mitä tekee testien jälkeen...

Itellä pitäis lihaskunnoista tulla muuten täydet, mut noita leukoja menee jonain päivänä 15 ja toisena 10.. Melkosta arpapeliä kyllä..

Ja nyt kun mietin niin testit 28-29. 29 päivä on perjantai, niin tietää kyllä, että mitä tekee testien jälkeen...

Oulussa ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom