Laskuvarjojääkäriksi 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Stander
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kutsu tuli..27-28.1..fiilikset katossa vaikka ei voi vieläkää reenata..luottavaisena kuitenki..ei se kunto hetkessä notkahda..

Vittu, meinaa pikkusen jännittää kun kutsua ei vielä näy. Tosin kutsukirje on voinut jäädä pois tän päivän jakelusta, kun asutaan vähän syrjemmässä keskustasta, niin on käynyt ennenkin. Jos ei huomenna tuu, niin pitää soitella Uttiin, koska ei hakemuksissa pitäis nimittäin olla mitään epäselvyyksiä tai ongelmia.

27.-28. päivä on meikäläisellä totiset paikat. Pakkispaita löytyy, joten sen vedän päälle. Tosin tekstit on sen verran kuluneet, että juuri saa selvää. Meikäläisen erottaa myös tatuoinneista, joita on kertynyt kädellinen ja rapiat. Keep on rocking in the free world..

Oon pitkään ettinyt tällästä keskustelupalstaa ja nyt kun löysin niin ois pari kysymystä. Oon lukenut näitä kommentteja ja mietin onko normaali kuulo ehdoton. Ittellä lievä kuulon alenema. Ei pitäis haitata 'puhe alueella'. Että kannattaako hakee?

PS. Haku vasta 2012 aikasintaan, mutta reenit jo kovassa käynnissä. :)

Helvetti tulis jo huominen, että sais soitettua sinne valintasihteerille. En ymmärrä, että mikä mättää kun kirjettä ei näy :o Cooper-tuloksena lapussa 3050m ja terveystodistus OK. Ainut mitä tulee mieleen on raksi "Onko poliisi sakottanut sinua" kohdassa. Mulla on nimittäin yhdet ylinopeussakot ja 2 rikesakkoa taustalla. Kortti ei ole kummiskaan lähtenyt tai humalassa en ole ajellut, että en tiedä sitten voiko nuo vaikuttaa mitään. Olisiko kenelläkään mitään varmaa tietoa tuohon asiaan? Entä lähetetäänkö Utista kirje myös niille keitä ei ole hyväksytty testeihin?

Helvetti tulis jo huominen, että sais soitettua sinne valintasihteerille. En ymmärrä, että mikä mättää kun kirjettä ei näy :o Cooper-tuloksena lapussa 3050m ja terveystodistus OK. Ainut mitä tulee mieleen on raksi "Onko poliisi sakottanut sinua" kohdassa. Mulla on nimittäin yhdet ylinopeussakot ja 2 rikesakkoa taustalla. Kortti ei ole kummiskaan lähtenyt tai humalassa en ole ajellut, että en tiedä sitten voiko nuo vaikuttaa mitään. Olisiko kenelläkään mitään varmaa tietoa tuohon asiaan? Entä lähetetäänkö Utista kirje myös niille keitä ei ole hyväksytty testeihin?
Pari vuotta takaperin tilanne muistaakseni oli se, että vain kokeisiin päässeet saivat kirjeet. Ja sitten kokeissa olleista kaikki saivat kirjeen, joko hyväksytyn tai hylätyn.

Ylinopeussakot tuskin vaikuttavat (ellei ne ole luokkaa 200km/h motarilla), tai, voivathan ne mutta tuskin. Mistä noi rikesakot on? Ootko putkassa tms...?

Eikös niissä kutsukirjeissä ilmoiteta hakijoiden coopper-keskiarvo ja hakioiden määrä? Jos joku viitsisi laittaa tänne vähä tietoja?

Ei siinä kyllä mitään tän vuoden touhuista ollu. Keskimäärin hakijoita 400 ja noin puolet läpäisee fyysiset testit. Sitten oli viime vuoden kymmenen heikoimman suoritusten keskiarvo jokaisesta lajista.

Eiköhän se sieltä tule (: ...jos ei, ni soita :O.
Mullakin oli toi ylinopeus raksi. Se kuulemma vaikuttaa vasta niissä haastatteluissa, kun käydään läpi kaikkien rikostaustat ja katotaan ettei mitään roistoja oteta.
Testeihin otetaan lähinnä cooperin ja terveyslomakkeen perusteella...
Ja
http://www.mil.fi/maavoimat/joukot/utjr/haku_ljk.dsp sanoi:
Esivalinnassa hylätyille ei asiasta ilmoiteta erikseen.

---

Oonko yksin 28-29.1?

Oon pitkään ettinyt tällästä keskustelupalstaa ja nyt kun löysin niin ois pari kysymystä. Oon lukenut näitä kommentteja ja mietin onko normaali kuulo ehdoton. Ittellä lievä kuulon alenema. Ei pitäis haitata 'puhe alueella'. Että kannattaako hakee?

PS. Haku vasta 2012 aikasintaan, mutta reenit jo kovassa käynnissä. :)

Osaisko kukaan vastata?

Mäki oon tulossa 28-29.1, johtuu kait osittai siitä että oon astunu jo palvelukse toises joukko-osastos, sillo sit testataa kui o kuukaude sairastelust toivuttu

Pari vuotta takaperin tilanne muistaakseni oli se, että vain kokeisiin päässeet saivat kirjeet. Ja sitten kokeissa olleista kaikki saivat kirjeen, joko hyväksytyn tai hylätyn.

Ylinopeussakot tuskin vaikuttavat (ellei ne ole luokkaa 200km/h motarilla), tai, voivathan ne mutta tuskin. Mistä noi rikesakot on? Ootko putkassa tms...?

Rikesakot on piikin vilkkujen toimimattomuudesta ja kypärättä ajamisesta... Eli tuskin noilla pitäis olla merkitystä. Toivotaan että huomenna, tai siis tänään tulis kirje kotiin :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom