Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voiskohan toi testi päivä määräytyy sukunimen mukaan? Minulla on ainakin ihan loppupäädyn sukunimi...
Parempivarmaan vetää pari suoritusta yli rajan jos vaikka sekoat laskuissa tms.Pisti silmään noissa vuoden 2009 testituloksissa kohdat Selkä ja Punnerrus. Keskiarvo selissä 62 ja punneruksissa 39. Miksi vetää enemmän ku täydet pisteet?
Perkele, on tuo hiihtäminen kovaa hommaa. Just kävin kaverin kanssa 5km vetämässä. Aikamoista räpiköimistä se oli vielä, vaikka alla olikin ihan perussukset. Aikaa meni perinteisellä tavalla 27min 45sek eli tekemistä riittää. Olisikohan kenelläkään antaa jotain pikkuvinkkejä tohon hiihtämiseen?
Jep. Onks kellään tietoa, että hiihdetäänkö se testihiihto ihan ladulla ja millasta vauhtia suurinpiirtein se ensimmäinen 5km mennään?Juu en yhtään ihmettele, et se on laitettu viimiseks, sillä se on selvästi rankin. Kumma juttu kun vedät sen 5km ni ei tunnu missään, mut 7-8km kohdalla tulee ihan veltto-olo. Ja eipä siihen vinkkejä oo, sillai hiihtää ku pystyy..
Ite kävin kans tänää hiihtää sen 5km ja iha lepposasti se meni. Tosin mietin, et se on oikeesti sit helvetin rankkaa ku vikana kuitenki testeissä ja viel niil lankuilla :D Aattelin et meen aattona tonne ladulle noiden RA-suksien kaa vähä lykkii (luultavasti saan olla aika rauhassa :D).
Mulla ohjelmassa on juoksua 4krt viikossa, hiihtoa 2 krt viikossa ja tohon päälle 3 hiittiä. Juoksukunnossa on vielä parantamisen varaa, joten tarkotuksena olisi intervalleja ja 1000m/500m vetoja ottaa enimmäkseen. Toivottavasti keho kestää, eikä vastoinkäymisiä tulisiPitää toivoo, että lahjalista ois menny perille korvatunturille ja tulis noi armeijan sukset paketissa. Pääsis sit testailemaan noilla lankuilla sivakoimista. Varmaan useesti kysytty, mutta millasella reenillä meinaatte tän vikan kuukauden vetää?:D Itellä menee aika juoksupainotteisesti, siinä on meinaa vielä pientä hiomista. Muuten alkaa kondis olla han kohillaan.. Ei mulla muuta, tsemppiä reeneihin:D
Mulla ohjelmassa on juoksua 4krt viikossa, hiihtoa 2 krt viikossa ja tohon päälle 3 hiittiä. Juoksukunnossa on vielä parantamisen varaa, joten tarkotuksena olisi intervalleja ja 1000m/500m vetoja ottaa enimmäkseen. Toivottavasti keho kestää, eikä vastoinkäymisiä tulisi
Pidä sellanen noin 4-6 päivän lepo about puolivälissä tätä vikaa kuukautta. Ja HIITit heitä mäkeen jos aiot 500/1000m vetoja ja pk-lenkkejä vetää. Vauhtikestävyys nousee kun vedät just vaikka noita 1000m@4min vetoja 3-6 kpl pienillä tauoilla. Ei HIITti enää paljoa siinä vaikuta. Ja hiihto on siitä hyvä että tulee yläropallekki vähän reeniä :P