Laskuvarjojääkäriksi 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Stander
  • Aloitettu Aloitettu
Pisti silmään noissa vuoden 2009 testituloksissa kohdat Selkä ja Punnerrus. Keskiarvo selissä 62 ja punneruksissa 39. Miksi vetää enemmän ku täydet pisteet?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mietin joskus samaa, mut kai se siit johtuu et jos valvoja hylkää jonkun suorituksen ? eli vedät vaikka sen 38 punnerrusta/3p, sit yksi suoritus hylätäänki eli vaan 37/2p? :D

Huhhuh. Tänään tuli kirje kotiin, se oli mennyt alunperin väärään osoitteeseen. Itse asun Porrassalmentiellä ja kirje oli mennyt 6km päässä olevalle Porrassalmenkadulle. 28-29.1 on mulla testipäivät. Tosiaan nyt vaan kovaa treeniä ja pakkotoisto t-paita tilaukseen :D

Kävin lenkillä, -16. Tää vähän vaihteleva (sairas?) olo heittelee aika pahasti, ei nyt eikä lenkin aikana ollut huono olo. Saa nähä mitä tästä kehittyy. Oli kiva huomata että vaikkei lähes kahteen viikkoon oo käyny ku salilla pari kertaa (hirvee laiskotusjakso...) niin ei juoksu oo huonontunu. Nyt kovasti reeniä ja eteenpäin, kuukausi aikaa reenata vielä!

Perkele, on tuo hiihtäminen kovaa hommaa. Just kävin kaverin kanssa 5km vetämässä. Aikamoista räpiköimistä se oli vielä, vaikka alla olikin ihan perussukset. Aikaa meni perinteisellä tavalla 27min 45sek eli tekemistä riittää. Olisikohan kenelläkään antaa jotain pikkuvinkkejä tohon hiihtämiseen?

Perkele, on tuo hiihtäminen kovaa hommaa. Just kävin kaverin kanssa 5km vetämässä. Aikamoista räpiköimistä se oli vielä, vaikka alla olikin ihan perussukset. Aikaa meni perinteisellä tavalla 27min 45sek eli tekemistä riittää. Olisikohan kenelläkään antaa jotain pikkuvinkkejä tohon hiihtämiseen?

Juu en yhtään ihmettele, et se on laitettu viimiseks, sillä se on selvästi rankin. Kumma juttu kun vedät sen 5km ni ei tunnu missään, mut 7-8km kohdalla tulee ihan veltto-olo. Ja eipä siihen vinkkejä oo, sillai hiihtää ku pystyy..

Juu en yhtään ihmettele, et se on laitettu viimiseks, sillä se on selvästi rankin. Kumma juttu kun vedät sen 5km ni ei tunnu missään, mut 7-8km kohdalla tulee ihan veltto-olo. Ja eipä siihen vinkkejä oo, sillai hiihtää ku pystyy..
Jep. Onks kellään tietoa, että hiihdetäänkö se testihiihto ihan ladulla ja millasta vauhtia suurinpiirtein se ensimmäinen 5km mennään?

Hiihtohan on iha jees hommaa. Hiihtäkää tunti, älkää niinkään välittäkö matkasta. Ite hiihtäny iha oikeilla, hyvillä suksilla nyt ja sellanen 9-10km menee noin 50min. Pitää nyt ottaa käyttöön inttisukset ja kattoa millasta räpiköintiä tulee siitä. Kuitenki muistaa se että pitää jaksaa 10km hiihtää, eli 5km lenkki antaa aika huonoa kuvaa siitä rasittavuudesta, ja ne inttisukset ei tee siitä hommasta ainakaan helpompaa. Ja hiihtoon panostus on muutenk hyvästä, kun on niin kokonaisvaltaista harjoitusta! Tsemppiä!

Ite kävin kans tänää hiihtää sen 5km ja iha lepposasti se meni. Tosin mietin, et se on oikeesti sit helvetin rankkaa ku vikana kuitenki testeissä ja viel niil lankuilla :D Aattelin et meen aattona tonne ladulle noiden RA-suksien kaa vähä lykkii (luultavasti saan olla aika rauhassa :D).

Ite kävin kans tänää hiihtää sen 5km ja iha lepposasti se meni. Tosin mietin, et se on oikeesti sit helvetin rankkaa ku vikana kuitenki testeissä ja viel niil lankuilla :D Aattelin et meen aattona tonne ladulle noiden RA-suksien kaa vähä lykkii (luultavasti saan olla aika rauhassa :D).

Ladulle? Mitä hienouksia. Ite oon vetäny umpihankee :D

Pitää toivoo, että lahjalista ois menny perille korvatunturille ja tulis noi armeijan sukset paketissa. Pääsis sit testailemaan noilla lankuilla sivakoimista. Varmaan useesti kysytty, mutta millasella reenillä meinaatte tän vikan kuukauden vetää?:D Itellä menee aika juoksupainotteisesti, siinä on meinaa vielä pientä hiomista. Muuten alkaa kondis olla han kohillaan.. Ei mulla muuta, tsemppiä reeneihin:D

Pitää toivoo, että lahjalista ois menny perille korvatunturille ja tulis noi armeijan sukset paketissa. Pääsis sit testailemaan noilla lankuilla sivakoimista. Varmaan useesti kysytty, mutta millasella reenillä meinaatte tän vikan kuukauden vetää?:D Itellä menee aika juoksupainotteisesti, siinä on meinaa vielä pientä hiomista. Muuten alkaa kondis olla han kohillaan.. Ei mulla muuta, tsemppiä reeneihin:D
Mulla ohjelmassa on juoksua 4krt viikossa, hiihtoa 2 krt viikossa ja tohon päälle 3 hiittiä. Juoksukunnossa on vielä parantamisen varaa, joten tarkotuksena olisi intervalleja ja 1000m/500m vetoja ottaa enimmäkseen. Toivottavasti keho kestää, eikä vastoinkäymisiä tulisi :)

Mulla ohjelmassa on juoksua 4krt viikossa, hiihtoa 2 krt viikossa ja tohon päälle 3 hiittiä. Juoksukunnossa on vielä parantamisen varaa, joten tarkotuksena olisi intervalleja ja 1000m/500m vetoja ottaa enimmäkseen. Toivottavasti keho kestää, eikä vastoinkäymisiä tulisi :)

Pidä sellanen noin 4-6 päivän lepo about puolivälissä tätä vikaa kuukautta. Ja HIITit heitä mäkeen jos aiot 500/1000m vetoja ja pk-lenkkejä vetää. Vauhtikestävyys nousee kun vedät just vaikka noita 1000m@4min vetoja 3-6 kpl pienillä tauoilla. Ei HIITti enää paljoa siinä vaikuta. Ja hiihto on siitä hyvä että tulee yläropallekki vähän reeniä :P

Pidä sellanen noin 4-6 päivän lepo about puolivälissä tätä vikaa kuukautta. Ja HIITit heitä mäkeen jos aiot 500/1000m vetoja ja pk-lenkkejä vetää. Vauhtikestävyys nousee kun vedät just vaikka noita 1000m@4min vetoja 3-6 kpl pienillä tauoilla. Ei HIITti enää paljoa siinä vaikuta. Ja hiihto on siitä hyvä että tulee yläropallekki vähän reeniä :P

katteeksi käy ku kattelee noita teidän reeni hommia..ite ku ei oo voinu reenata 2viikkoon..mutta tsemppiä muille..

joo samoin mun puolesta hyvvää joulua ja uutta vuotta kaikille..pitäkää ittenne terveinä nii jotaki haastetta sitte testeissä ;) :)

Hyvää jouluu munki puolesta ja hyvää tulevaa vuotta, toivottavasti mahdollisimman moni teistä saa viettää siitä puolet unelma inttipaikassaan :) Hyviä vikoja treeniviikkoja!

Ja hei kiitti vielä kun vastailitte tohon laserleikkaus asiaan, kuulostaa loistavalta, harkitsen vakavasti tuota, mutta ensin seurailen että mhiin suuntaan tämä näkö liikkuu :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom