Laskuvarjojääkäriksi 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Stander
  • Aloitettu Aloitettu
Kerro nyt edes, että ne naiset oli missejä ja ne antoi suusta suuhun-menetelmällä ensiapua.

Noh, jos vähän jeesustellaan tähän väliin, niin periaatteessa minkäänlaisia sukellustreenejä ei saisi yksinään treenata. Hyväksi onneksi tällä erää ei mitään vakavampaa käynyt.

no ei oo tarkkaaa muistikuvaa auttajista..joku naikkonen se tais olla..ku ei ssihen aikaa siellä ketää missejä oo uimassa..harmi..vanhojen ihmisten jumppa tunteja..:)

Tärkeint on nyt kuitenki se et ike91 on mukana! Vaik nyt pieni paussi sulle tuliki, koitaha ny malttaa se viikko ja sit taas peto irti

joo toivotaan että parantus mahdollisimman nopeasti..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itellä tullu reenattuu nyt aika paljo lihaskuntoo, uintii + lätkäreenit. Lenkki sit 1-2 krt/vk fiiliksen mukaa. Jouluna aattelin pitää pari päivää ainaki ihan lepoa:puntti:

Mä oon taas menny sillä fiiliksellä että testeihin asti täysillä ja sit levätään. Tällähetkellä viikossa 4-6 lenkkiä + 2 HIITTIÄ. Pakkaset ei oo haitannu, pikkusen enemmän laittaa vaan päälle, kuuma siinä tulee kuitenkin :)

Mä oon taas menny sillä fiiliksellä että testeihin asti täysillä ja sit levätään. Tällähetkellä viikossa 4-6 lenkkiä + 2 HIITTIÄ. Pakkaset ei oo haitannu, pikkusen enemmän laittaa vaan päälle, kuuma siinä tulee kuitenkin :)

Noni tekemisen makua! Pitäis ite ottaa mallia tuosta ja lähtee tonne pakkaseen. Tosin iltapäivisin ollu -22 ja -25 välillä että ei hirveenä kutsu...pääsykokeet silti kutsuvat (ilmeisesti, toivottavasti tulee kutsu :D). Lämminhän siinä juostessa tulee, mutta sisäilmanoton lämmitys ei pelitä, ts. keuhkot jäätyy :E

edit: nyt käyty tällä viikolla kahesti salilla ja hyvin menny reenit. Penkissä tein kovimman sarjan ikinä ja kyykystä meni tän..eilen koko reenin päätteeksi 130kg :P

Miten on taistelijoilla treenit sujunu? Mä jouduin valitettavasti jättämään leikin kesken näön takia. Suunnitelmissa oli käydä laserleikkauksessa, mutta sekin estyi. Ei muuta kun tsemppiä testeihin, kyllä te sisälle pääsette!

Ps. Immolaan haen, että jos joku on sinne tulossa testeihin niin siellä törmätään! :)

Howard, paljo sulla on näöntarkkuus? Mulla olis justiin alle 1.0, hyvänä päivänä vois mennä 1.0, mutta on aika raskasta lähtee sillä pohjalla testeihin.. En usko että rääkin jälkeen on se hyvä päivä.. Mulla on joku -0.5 heitto molemmissa silmissä, laseroidaankohan tollasta tiedäkkö?

Howard, paljo sulla on näöntarkkuus? Mulla olis justiin alle 1.0, hyvänä päivänä vois mennä 1.0, mutta on aika raskasta lähtee sillä pohjalla testeihin.. En usko että rääkin jälkeen on se hyvä päivä.. Mulla on joku -0.5 heitto molemmissa silmissä, laseroidaankohan tollasta tiedäkkö?
Jos näön heikkeneminen on rauhoittunut ja silmissä ei ole mitään sairauksia, niin uskon, että leikkaavat. Mun leikattiin marraskuussa ja lähtökohdat oli -4.75 ja -5.25. Näkö parhaalla mahdollisella korjauksella 1.1 ja 0.9 ja nyt vain kuukausi leikkauksen jälkeen 1.2 molemmissa silmissä.

Morjesta pöytää!

Meikältäkin leikattiin tän viikon perjantaina molemmat silmät tolla laserilla. Ennen näkö oli molemmissa -2 ja kait vähän taittovirhettäkin. 2 tuntia leikkauksen jälkeen molemmat silmät oli jo 100% näössä eli helposti 1.0. Suosittelen kyllä kaikille, on se vaan niin mahtavaa olla ilman piilolinssejä, kun näkee tarkasti:rock:
Pahinta tän leikkauksen jälkeenhän on se, että ei saa urheilla viikkoon, on vähän saamaton olo, kun vaan lepäilee.

Mäki laitoin paperit silloin aikoinaan tänne, eli täällä ois kanssa yks yrittäjä LJK:hon, mikäli vaan kutsu testeihin tippuu laatikkoon lähiaikoina, ei vissii kellekkää ole tullut?

Edit: Etepp ei se haittaa, jos silmien välillä on eroo, mutta muita esteitä voi olla esim. ohut sarveiskalvo jne. Kannattaa katella noita laserointipaikkoja netistä ja varata aika esitutkimukseen.

Siis mulla ei ole näkö lähellekään tota 1.0. Toisessa silmässä -3.25 ja toisessa -3.5. Erikoisrajajääkäriksi haluaviltahan periaatteessa vaadittaisiin 0.7 näkö. Soitin Immolaan ja kysyin onko silmälasit este, ja sieltä sanottiin että jos testeissä muuten pärjää hyvin niin sisälle voi päästä laseillakin.

Sunnuntai-illan ratoksi pientä galluppia pystyyn: Miten kovassa cooper-kunnossa olet tällä hetkellä?
Itselläni cooper-tulos on tällähetkellä siinä 3000m paikkeilla. Eli tekemistä vielä riittää :)

Paha noita coopper-tuloksia lähtee arpomaan lonkalta, mutta 3100-3200 varmaan. Mutta itellä ei oo toi cooper ikinä ollutkaan mikään hyvä.

Sunnuntai-illan ratoksi pientä galluppia pystyyn: Miten kovassa cooper-kunnossa olet tällä hetkellä?
Itselläni cooper-tulos on tällähetkellä siinä 3000m paikkeilla. Eli tekemistä vielä riittää :)

no aika paha mennä nyt sanomaan ku 1.5 viikkoa taukoa kaikesta hikoilusta..järkyttävää..:) ei kannata sukellella jos haluaa hikoilla..vaarallista hommaa ja pitkä toipuminen...ehkä se se 3000m menis

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom