Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Teillä päin on pikkusen kylmemmät kelit kuin täällä, itse kävin tänään juoksemassa 6km ja mittari näytti -18 astetta, kylmä ei ollu yhtään, päinvastoin. Ripset vaan meinaa pikkusen jäätyä mut muuten ihan hyvä keli juosta :DVähän kallistuu tällä viikolla sisähommiksi reenit kun mittaria katsoo. Loppuviikosta tsekata uudestaan meininki.
Teillä päin on pikkusen kylmemmät kelit kuin täällä, itse kävin tänään juoksemassa 6km ja mittari näytti -18 astetta, kylmä ei ollu yhtään, päinvastoin. Ripset vaan meinaa pikkusen jäätyä mut muuten ihan hyvä keli juosta :D
Eikös tuo ollut kirjoitettu vuonna 2002?
Mitä tapahtu? Onneks oot vielä elävien kirjoissa.
Kerro nyt edes, että ne naiset oli missejä ja ne antoi suusta suuhun-menetelmällä ensiapua.tarkoitus oli vetää normi uintireeni mutta aattelin loppuun yrittää sukeltaa 50m ku oon joskus pääsy sen matkan..ja 40m kerkesin ennen ku taju lähti..pari minuuttia veden alla tajuttomana ja sitte jotku 4 naista pelasti mut sieltä..ventiloin liian kauan ennen sukellusta jonka takia happea paljon ja hiilidioksidia vähän veressä ja se on vaarallinen yhdistelmä..onneksi ei keuhkoihin paljoa mennyt vettä..nyt TAAS viikko sairaslomaa..tyytyväinen saa olla että on vielä elossa..:thumbs:
mutta parempi parantaa kunnolla äijä kuntoon..
Mää viittasin tuohon "Ruotsin armeijan sukset honkkarista" -tekstiin. Jos teknisiä ollaan, niin se on kuvakirja, joten sitä ei kirjoitettu. :whip:Maan vetovoima - Natural forces (Kimmo Räisänen) on tehty allekirjoittaneen kurssilta 39 (2000-2001). Kirja julkaistiin siis 2001.