Laskuvarjojääkäriksi 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Stander
  • Aloitettu Aloitettu
Tosi hyvin uitu! Hieman alle 4min luulisin kun uintireenin päätteeksi meni tasan 4min. Ensi viikolla kokeilemaan taas uintia!

edit: mutta en ole vielä opetellut ilman laseja uintia, toivottavasti ei ole liian kova homma :E

joo itekki uin tuon kilometrin uintireenin jälkeen..mutta lasien kanssa..
itseäni arveluttaa tuo ilman laseja..se rupiaa kirevelee aika ikävästi jos ui jonku aikaa ilman laseja..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei varmaan kannata sen enempää vaihdella tekniikoita ilman laseja jne. Kyl sen sitten sielä testeissä kärsii kerran uida ilman laseja ihan samalla tekniikalla, siristää vähä silmiä niin ei ihan räjähdä silmät päähän :)

Ittellä noussu vastahanka tosta näöstä, joutunu nyt hiljan ruveta aivan siirtymään luokassa aina eturiviin kun ei nää tekstiä. Toivottavasti näkö riittäisi tuohon 1.0.. Vaatiiko 1.0:aan todella tarkan näön vai onko joku hyvin alhainen raja? Hyviä treenejä!:rock:

Ite tajusin tänään uimahallin saunassa, että jos ne testit on uimisen jälkeen, niin ainakin mulla voi olla näkeminen aika tiukassa, vaikka muuten on 2.0. Sillä sen uimisen jälkeen en tosiaan puoleen tuntiin erota edes kirjaimia..

Ite tajusin tänään uimahallin saunassa, että jos ne testit on uimisen jälkeen, niin ainakin mulla voi olla näkeminen aika tiukassa, vaikka muuten on 2.0. Sillä sen uimisen jälkeen en tosiaan puoleen tuntiin erota edes kirjaimia..
Kyllä siinä aikaa on välissä. Hiihtokin on uinnin ja lääkärintarkastuksen välissä. Huuhtelet silmät hyvin ja hommaat jotain kosteustippoja niin eiköhän sillä hoidu.:dance:

Perkele, tulin eilen kipeeks ja nyt on kauhee nuha ja kurkkukipu. Särkee ja kolottaa myös joka paikkaan, ihme että kuume ei nouse. Toivottavasti ei nousekaan.
Kauhee himo olis treenaamaan, mutta nyt tulee pakostakin vähän taukoa :(

Ite oon kanssa kipeenä :D Suht masentavaa istuu vaa himas ja lukee kokeisii, ku sen ajan vois käyttää hyödyllisemminki. No täs taas yks viekko vietetty kipeenä, mut eiköhä sitä vaik huomen vois pienen lenkin heittää ja keskiviikkona sitte repun kaa.

Se on varmasti huomioitu, nimittäin se on aina (ja uskon että useimmilla, varsinkin niillä jotka käyttävät uimalaseja) uinnin jälkeen ei taho nähdä mitään. Siinä on kyllä taukoa ennen näöntarkastusta, että kerkeää tottua. Ja se uintisessio kestää (uinti, sukellus, hyppy) yhteensä alle 10min (siis että ollaan vedessä) niin ei ole niin paha. Itsellä usein kun lähtee uinnin jälkeen ajamaan pitää miettiä että mitkä ne noista takavaloista onkaan ne oikeat :D

Se on varmasti huomioitu, nimittäin se on aina (ja uskon että useimmilla, varsinkin niillä jotka käyttävät uimalaseja) uinnin jälkeen ei taho nähdä mitään. Siinä on kyllä taukoa ennen näöntarkastusta, että kerkeää tottua. Ja se uintisessio kestää (uinti, sukellus, hyppy) yhteensä alle 10min (siis että ollaan vedessä) niin ei ole niin paha. Itsellä usein kun lähtee uinnin jälkeen ajamaan pitää miettiä että mitkä ne noista takavaloista onkaan ne oikeat :D
Mää oon käsittäny, että lääkärintarkastus on toisena päivänä ja fyysiset ja psykologiset ensimmäisenä. Olenko käsittäny väärin?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom