Laskuvarjojääkäriksi 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Stander
  • Aloitettu Aloitettu
Toivottavasti tämä viesti tulee oikeaan osioon? :D Eli siis itsekin pyrkimässä laskuvarjojääkäriksi 2010 mutta havahduin vasta liian myöhään. Eli nyt olisi 4-5kk aikaa reenata pääsykokeita varten. Cooper menee tällä hetkellä sen 2800. Eli miten kannattaisi harjoitella?
Itse ajattelin juosta noin 3-4 kymmenen kilometrin peruskunto lenkkiä viikossa sekä muutaman kerran uimassa jujutsu harjoitusten lisäksi. Sitten ajan kuluessa vaihtamaan osan peruskunto harjoituksista ljk testejä vastaaviin juoksuihin.
Viimeisellä kuukaudella ajattelin vasta reppua ottaa mukaan reenaukseen. Antakaa mahd. paljon vinkkejä ja korjatkaa ohjelmaani jos on päin persettä :D Ainoana huolenaiheena tässä on se että riittääkö tuo 5kk päästä hyvään kuntoon.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juuri perjantaina kävin itse asiassa mehiläisessä tekemässä ko. tarkastuksen. Lääkäri hieman ihmetteli, että eikö lukion kutsuntatarkastuksessa saanut tehtyä esim. sitä kusitestiä, mutta ei kyllä ainakaan meidän lukiossa onnistunut. Ja sain jostain muusta keskustelupalstalta käsityksen, että pitäsisi käydä sen koulun kutsuntatarkastuksen lisäksi lääkärissä tekemässä tuo tarkastus niin päätin käydä. Tiedä sitten miten on:rolleyes:

Mites onko porukat ollut jo kutsunnoissa ? Siellä ilmeisesti saa varapaikan, jos ei Ljk:hon pääse?

En nyt sitä varapaikaksikaan sanoisi. Mutta juu, sut määrätään johonkin saapumiserään ja varuskuntaan ja jos satut pääsee kurssille, ni tää kutsunnoissa ilmotettu paikkahan ei sillon enää päde.

Huhhu eipä ole tänne treenaaminen se maailman helpoin juttu. Kunto ei juoksemalla parane ja jalat on polvesta alaspäin ihan tohjona. Taas ollaan menossa hierojan, fysioterapeutin ja lääkärin juttusille. Reilu vuos aikaa ja taitaa olla aika mahdoton homma saaha siihen mennessä homma kasaan, mutta pakkohan se on yrittää.

Ite ilmottaudun mukaa taisteluu! Oon nyt treenannu yli vuoden kyseisii testejä varten ja kohta pitäs laittaa papereita menemää! Vähä epäselvyyttä on ton lääkärintarkastuksen suhtee. Missä jengi on käyny tekee sen yleensä? Kunnallisel vai yksityisel? Cooperissa menee sen 3000m ja lihaskunnost pitäis tulla 16p. Hiihtoo on tullu harrastettuu aktiivisesti, mut siitä on jo aikaa ainaki 5 vuotta. Ainut mihi koko juttu voi kusee on toi uinti, meinaa sitäki on tullu nyt treenattuu, mut tuloksis ei oo tapahtunu mitää parannust. Reppujuoksuu varte alan treenaamaa tän kuun lopus/ens kuun alus. Tsemii kaikille omii treeneihi ja pysykäähä pojat terveinä! :rock:

Huhhuh, tuntuu et muut sällit juoksee mut suohon:D Ite meen koittamaan, mutta mitään suuria treeeniprojekteja en aio käynnistää. Pari lenkkiä, monta punttia ja uimassa vois alkaa käydä.

Yritin varata äsken kunnalliselta aikaa terveystarkastukseen, mutta ei onnistunut :( Sanoivat, että pitää käydä yksityisellä tekemässä. Paikkakuntakohtainen varmasti, itse asun siis Espoossa. No täytyy nyt varata yksityiselle aika!

Itse menossa 2011 vasta, ja leuanveto tökkii aika lailla... Osaisko kukaan laittaa linkkiä sinne sivulle missä oli se 14 päivän leuanveto-ohjelma, missä tehtiin aina tunnin välein yksi sarja kun en haulla löytänyt...? Ollut juttua siitä joskus pari vuotta sitten täällä ko. ohjelmasta..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom