Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meikäläinen taitaa joutua jättämään tän leikin kesken. Vuoden takaisesta kahden tonnin testistä aika huonontunu 7sek, vaikka oon vuoden aikana juossu ~1000km. Että taitaa olla vähän turha haave, ei tää kunto tästä muuksi muutu.
Syksyllä ja keväällä tuli juostua pidempääkin lenkkiä, pisimmät ~15km ja viikossa parhaimmillaan lähemmäs 50km, peruslenkki oli silloin n. 8-10km. Talvella valitettavasti jäi lenkkien pituudet ymmärrettävistä syistä tuonne 5km kieppeille, mutta tuli siitäkin se 20km/viikko. 4krt viikossa olen juossut ja pari kertaa salia + yks kuntopiiri, eli melkopitkälti joka päivällä on ollut ohjelmaa. Kesällä jäi valitettavasti ~1,5kk ajaksi treenit melko vähiin, kun jalat oli siihen tahtiin jumissa, mutta en usko että tämä surkea kunto tuosta tauostakaan johtuu.Minkälaisia sun perustreeniviikot on ollut noin niinkuin pääpiirteittäin? Montako PK lenkkiä? Montako pitkää? Montako Intervalli/VK harjoitusta? Onko viikkokilometrit ollu koko ajan samat?
Eikun tammikuun 2011 testeihin, jos 2011 on menossa palvelukseen. Kuten minäkin, vaikka huonolta nyt näyttää.Mites muuten on? Tarkotus ois astua palvelukseen heinäkuussa 2011, niin pitäiskö mun silti laittaa noi hakupaperit sinne uttiin jo vetämään? ja osallistua niihin testeihin jo ens tammikkuussa? (vaikka ne vissiin joutuis sit vielä ens vuonna käydä tekees uusiks) Vähän ristiriitasta tietoo on asiasta tullu, niin aattelin jos täälä joku sattuis vaikka tietämään.. Mielellään haluaisin fakta tietoa, enkä mitään arvailuja ;) kiitos jo etukäteen :D
Näinhän se on ja mulla on itseasiassa 16kk testeihin, mutta jos vuoden lähes jokapäiväisellä kovaa treenaamisella vaan tulokset huononee, niin ei taida olla realistinen tavoite.Tää viesti etenkin Jack9:lle mutta koskee tietysti myös kaikkia muita. LJK:n yksi perusajatuksista on, että jos luovuttaa kerran, luovuttaa aina. Eli jos luovuttaa yli 4 kk ennen testejä ei ole kyllä edes henkisesti ainesta laskuvarjojääkäriksi. Joten älkää p#rkele antako periksi. Jos hakee, voi päästä, jos ei hae ei voi päästä. Reenaatte niin hyvin kun pystytte, meette testeihin, teette parhaanne, ETTEKÄ LUOVUTA TAI LÖYSÄILE vaan vedätte täysillä loppuun asti. Ja se joko riittää tai ei riitä, mutta eipähän jää jossiteltavaa.
Jos näin on niin jossain menee pahasti pieleen.Näinhän se on ja mulla on itseasiassa 16kk testeihin, mutta jos vuoden lähes jokapäiväisellä kovaa treenaamisella vaan tulokset huononee, niin ei taida olla realistinen tavoite.
Tietäs vaan missä.Jos näin on niin jossain menee pahasti pieleen.
Tietäs vaan missä.
Kaveri vetää jo muutenkin ihan kiitettävän paljon lenkkiä, enkä usko että kovin moni 50km/vko juokseva olisi kovin huonossa kunnossa. En ole ikinä kuullut etteikö reenaamalla olisi tulokset noussee (ok jotain poikkeuksia). Lähinnä aloin miettimään missä juoksit tuon 2km:n testisi nyt ja vuosi sitten. 2km on kuitenkin niin lyhyt matka, että pienetkin heitot tuossa matkassa näkyvät sitten armotta ajassa. :D