Laskuvarjojääkäriksi 2006

muuten piti kysyy, et miten porukat tääl harjottelee punnerruksia testejä varten? -- teettekö esim. punteilla tukevia liikkeitä? haluaisin vähän muuttaa sitä ihan perus punnertelua kapeella otteella.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
sportti sanoi:
muuten piti kysyy, et miten porukat tääl harjottelee punnerruksia testejä varten? -- teettekö esim. punteilla tukevia liikkeitä? haluaisin vähän muuttaa sitä ihan perus punnertelua kapeella otteella.

no mä ainakin olen nyt keskittyny vaan siihen et punnerran lähes joka päivä vaihdellen vähän käsien leveyttä...toki käyn ainaki kerran viikos salil tekees kaikenlaist mikä vähänki liittyy punnertamiseen!

mut saman ajaa myös kevyillä painoilla penkiltä jos vaan pystyy tekeen tyyliin 300-400 toistoo! eli pistä 30 kiloo penkkiin ja tee sillä 300 toistoo kahdesti viikossa ja punnerrat pari kertaa viikossa sellaset 50 toistoo

ja ai nii...muista et lepäämättä ei kehity et järki mukaan...toisaalta taas pieni palauttava kevyt harjoitus on huomattavasti parempi kuin pelkkä lepo!

Itte vetelen 20-25 sarjoja punnerruksia. Nämä siis ovat kevyitä sarjoja, mutta siksi niitä, että semmoisista ei vielä väsy ja voi tehdä useasti. Ote vaihtelee melko paljon, levein on semmoinen mitä penkkipunnerruksessa käytetään ja kapeimmassa onkin sitten peukalot yhdessä. Myös yhden käden punnerruksia teen toisinaan. Välillä tottakai pidempiä sarjoja, ettei ihan pääse unohtumaan.

(eli tuo sarjan pituus on melkolailla tarkkaan puolet siitä mihin kykenisi puhtaita punnerruksia tekemään)

joo pitää laatia jonkinlainen suunnitelma tuosta, kun punnerruksissa tuli notkahdus alaspäin (myös leuoissa) - tämä voi toki johtua huonosta levosta/ palautumisesta (ravinto mielestäni on kunnossa) ja pitää varmasti venytellä käsiä / muutenkin ylä-kroppaa paljon enemmän ja kehitys ei varmastikkaan aina ole ihanan nousujohteista. kunhan nyt ei vaan tulis käteen lihaskalvontulehdusta (tjs.) -- pilas mulla viime keväänä treenit

paperit tuli, 23-24 uttiin. vielakohan kerkeis kunnon hommata..

NONII!!! 26-27 päivät. Nyt vaa treeniä nii kovaa ku jaksaa, lepoa unohtamatta. Sitte viikko ennen testejä löysäillää ja katellaa miten jätkän käy...

joo mulle tuli myöskin (vihdoin) paperit --> 26.01-27.01 mulla testipäivät, eli ainaskin vaulter pakkislaisista samas -- joo treeniä paljon , mutta ei sitten niitä vammoja...

Päätetään aika sitten Riihimäellä tarkemmin, mutta 23. ja 26. päivän välissä. Dive: Ei siis mahdotonta, että osutaan samoille päivälle.

4m syvyyttä sukelluksella, ainakin papereiden ja kaikkien muiden ohjeiden mukaan. Vaikkakin papereihin oli kertaalleen eksynyt se 3m...

Omat testipäivät 25-26.1, sikäli ku muisti pelaa. Kevyttä reenailua ollut, mutta eiköhän tässä kohta pieni herättelykuukausi pidetä :)

nyt iskee vaa joulu ja uusvuos päälle :D , ei voi vastustaa hyviä joulupöperöitä, mutta eipä niistä kohtuullisesti nautittuna haittaakaan... :kuola: ...
ja on joka tapauksessa treenii pidettävä yllä, mulla ainakin lihaskunto hävii nopeesti, jos en edes ylläpidä sitä ja täs lomal voisin kipasta kerran uimahalliinki kokeilemaan, miltä toi sukeltelu ja uinti tuntuu

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom