Laskuvarjojääkäriksi 2006

Vähän pelottaaki ku uutenavauotena lähretään mökkeilemään,niin joutuu sen kolme päivää :kippis1: .
Mutta jospa tuo kunto ei kovasti laskis tuon seurauksena:jahas:

Itse asiassa jus tulin kapakasta,ja yhden lonkun jopa join :hyper:

by the way...HYVÄÄ JOULUA!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itellä ainakin räjähtää pää jos ei uutena vuotena tumuta eli pakkohan se on nykästä.

Kävin tuossa yks päivä uintia koittaa ja ihan jeeshän tuo tuntu menevän vaikka pari kertaa koko syksynä käyny.Eka kävin salilla ja uin vajaan 1000m ja sit 200:lta metriltä aika.3.47 meni, eli sen kans ei pitäs tulla ongelmia.Ite en sitä pyörähystä veden alla ole opetellut,enkä sitä kehtaa edes rueta yrittää.Siinä kun teet sen munilleen ja vielä vaikka kiskaset vähän vettä keuhokoihin nii avot sinne meni uinnit.

Mä oon joutunu tässä pitämään useemman päivän lepoo johtuen joulusaunan teosta (mahtava päähän pisto ennen joulua laittaa kaikki paneleista kiukaaseen ja lauteisiin uusiksi:joulu1: ) mutta nyt tämän päivän jälkeen alkaa taas kova treeni. Pitää ajatella joulu bulkki päiväks mikä kiihdyttää aineen vaihduntaa eli siis kierosti ajateltuna mamman laatikoiden ja kinkun tankkaamisesta ei oo muuta ku hyötyä. Nonnii mutta ei kun HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE! :joulu4: :joulu3: (oli muuten aika vihasen olonen kutsukirje :joulu1: )

Terveeh.. ihan näin alkajaisiks kaikille hyvät jolet tasapuolisesti. No.. mites on poijilla reeni luistanu? Oon kai vähän nyt väärässä paikassa kun olen pyrkimässä ljk:hon vasta 2007 erään, mutta kai se näinkin menee.. Ois kiinnostava kuulla teijän treeniohjelmasta.. Ite painotan ainakin näin talvella ihan rohkeesti hiihtoon.. Viikossa yhteensä noin 25 km raakaa metsärämpimistä (tulee muuten hiki):whip: ja pari kertaa man made ladulla kunnon suksilla. Lihaskuntoa melkein joka päivä. Kesällä sitten uintia ja juoksua peräsuoli putkella..:kuola: jep jep.. eihän täsää kummempia.. pistäkäähän juttua ja kokemuksia omasta treenistänne..

_Harry_ sanoi:
Terveeh.. ihan näin alkajaisiks kaikille hyvät jolet tasapuolisesti. No.. mites on poijilla reeni luistanu? Oon kai vähän nyt väärässä paikassa kun olen pyrkimässä ljk:hon vasta 2007 erään, mutta kai se näinkin menee.. Ois kiinnostava kuulla teijän treeniohjelmasta.. Ite painotan ainakin näin talvella ihan rohkeesti hiihtoon.. Viikossa yhteensä noin 25 km raakaa metsärämpimistä (tulee muuten hiki):whip: ja pari kertaa man made ladulla kunnon suksilla. Lihaskuntoa melkein joka päivä. Kesällä sitten uintia ja juoksua peräsuoli putkella..:kuola: jep jep.. eihän täsää kummempia.. pistäkäähän juttua ja kokemuksia omasta treenistänne..
Terve, ittekkin kovasti miettinny tonne 2007 vuosryhmään pyrkimistä, tul ihan uteliaisuudet mieleen et millaseksi olet harjoitussuunnitelmasi väsänny ja millasen urheilutaustan ommaat):kippis1:

Näin talvella yritän hiihtää mahdollisiman paljon huonossa maastossa. Pari kertaa viikossa käyn myös juoksemassa tai kävelyllä.Lihaskuntoa teen ton navy seals ohjelman mukaan. Uimahalliin en oo viel itteeni saanu raahattua, et se uiminen taitaa kyl mennä kesään, mikä ei toisaalta huoleta ku se tuntuu olevan ihan hansakassa:rolleyes: . Rugbyn lisäks en mitään erityistä seuratoimintaa harrasta. Onhan sitä joskus skidinä tullu jotain uintia, judoa ja futista harrastettua, mutta ne on jääny. Suurin osa urheilutaustasta perustuu ihan oma-aloitteeseen juoksuun, hiistoon ja sen sellaiseen. Mites sun treenit on onnistunu?

Terve vaan kaikille. Nyt alkaa kova treeni tuli pidettyä 3 päivää lepoo ja nyt viimenen kova jakso lähtee tästä! Aamulenkille ja sitten painimaan kaverin kanssa pariks tunniks ja illalla hiihtään. Nyt pitää ruoskia omasta koneesta karstat pois ennen testejä! Mie lähen lenkille hyviä treenejä kaikille :whip:

Hyvvää jouluu kaikille! Kinkkuu on syöty ja kiloi on kerätty...oiskohan huomen aika vähän karistella niit!

Aattelin vetästä aamusta hiihtoo ja sitte mennä yhen ljk kaverin kaa salille ku on lomilla ja sit iltapäiväst 10km juoksun ilman reppua! Aattelin täs vaan et jos ei mee noi molemmat 5 puoliskot 19-20 min ni tarvii varmaan alkaa reenaa lisää ja pirusti!

Mut huomenna se nähdään...nii et tällänen reeniohjelma huomiseksi ja koko täx viikox( joku ens vuotta ajatellen sitä tos tais tiedustella):rock:

Mut tsemppiä kaikille nyt viimisiin reeneihin...ei sitä perkele enää luovuteta ku näin kauan on reenattu:thumbs:

Kuinka moni täällä ljk:hon hakevista pisti/pistää hakupaperit Uttiin ennen kutsuntoja?? mun tietääkseni sillä ei kai ole mitään merkitystä et pistääks ne vaikka kutsuntojen jälkeen...?? Ja viel toinen kyssäri et minkä pitusia lenkkejä (ihan sama onko hiihto, juoksu tai kävely) keskimäärin vedätte..??

Ei sillä ole mitään väliä, milloin paperit pistää, kunhan tulevat perille ajoissa.

Itsekin olen pyrkimässä kesäksi 2006, mutta melko varmasti jää laskuvarjoninjailut haaveeksi. Tavoitteeni on, että saan testeistä vähintään 30 pistettä. Kaiken muun osalta pitäisi toteutua (lihaskuntotesteistä paria vaille täydet jne.), mutta juoksu arveluttaa. Cooperissa saan nykäistyä 3100, millaisiinkohan pisteisiin tuo oikeuttaa reppujuoksussa?

Treenannut olen melko säännöllisesti kesästä asti niin, että viikossa juoksen 3x10km ja käyn salilla/hiihtämässä/uimassa kerran tai kaksi kutakin. Lepopäiviä viikossa on yksi, ja palauttavaa liikuntaa yhtenä tai kahtena päivänä.

Treenini ongelmana vaan on, että vedän itseni todella piippuun melko harvoin. Nyt olisi kuitenkin tarkoitus aloitella pinkomaan 'ihan oikeesti' täysiä aina vain kun jaksaa. Ja yritän saada viikkoon ainakin kaksi kahden treenin päivää. En vaan tiedä noista lepo/palautuspäivistä yhtään mitään, riittääkö yksi viikkoon?

Sitten kun ei oletettavasti ljk:hon sisään päästä, niin lähteekö kukaan muu kokeilemaan valmiusjoukkoihin? Itse vähän meinasin, kun olen tuota rauhanturvaaja-hommaakin ajatellut intin jälkeen. Näkee maailmaa ja silleen.

Tenuttelusta, jos uutenavuotena ottaa viinaa, kannattaa jättää viimeiseksi kerraksi ennen testejä. Kunnon känni + hirveä darra tuhoaa niin totaalisesti kaiken harjoittelun ja palautumisenkin parin kolmen päivän ajaksi, että itse olen suosiolla kuivilla tammikuun loppuun saakka.

Muistakaa vaan kaikki muutkin sitten, että liian tosissaan ei pidä ottaa. Treeni ei mene koskaan hukkaan. Siitä saa nimittäin hyvän perseen ja seksikkään vatsan :D

_Harry_ sanoi:
Näin talvella yritän hiihtää mahdollisiman paljon huonossa maastossa. Pari kertaa viikossa käyn myös juoksemassa tai kävelyllä.Lihaskuntoa teen ton navy seals ohjelman mukaan. Uimahalliin en oo viel itteeni saanu raahattua, et se uiminen taitaa kyl mennä kesään, mikä ei toisaalta huoleta ku se tuntuu olevan ihan hansakassa:rolleyes: . Rugbyn lisäks en mitään erityistä seuratoimintaa harrasta. Onhan sitä joskus skidinä tullu jotain uintia, judoa ja futista harrastettua, mutta ne on jääny. Suurin osa urheilutaustasta perustuu ihan oma-aloitteeseen juoksuun, hiistoon ja sen sellaiseen. Mites sun treenit on onnistunu?
Itte en oo onnistunnu ny joulun alla muutakuin possuilemmaan... 3krt viikossa lenkkeily+kerta uimahallissa per viikko lopahti kuukaus sitten mutta tarkoitus olis jatkaa nytten heti joulun jälkkeen... Huonot sukset ja lunta kun onnistuisin jostain hommaamaan niin hiihtoladuille säntäisin mutta se tulevaisuutteen. Kiitokset kysymästä vaikka jaksoin vastata vain laiskanpuoleisesti :whip:

Sen verran tohon palautumiseen ja lepopäiviin, että helpolla viikolla pitäs olla ainakin yks päivä urheilematta ja kovalla viikolla sitten kaksi. Nääkin on taas näitä juttuja joihin ei oikeastaan oo yhtä ja ainoota ratkasua. Jokaisen keho on erilainen ja toimii erilailla mut tollee nyrkkisääntönä se menee jotankin noin. venyttelyä kannattaa harrastaa joka päivä oli kyseessä sitten lepo- tai rääkkipäivä. Valitettavasti omasta kokemuksesta osaan sanoa et kannattaa olla varovainen noiten kunnon rääkkitreenien kanssa. Joskushan niitäkin pitää olla mut jos liian usein vetää ittensä piippuun niin saattaa helposti tulla treenauksessa takapakkia.:urjo: Sillee sopivasti kaikkea:thumbs:

olppis sanoi:
Itte en oo onnistunnu ny joulun alla muutakuin possuilemmaan... 3krt viikossa lenkkeily+kerta uimahallissa per viikko lopahti kuukaus sitten mutta tarkoitus olis jatkaa nytten heti joulun jälkkeen... Huonot sukset ja lunta kun onnistuisin jostain hommaamaan niin hiihtoladuille säntäisin mutta se tulevaisuutteen. Kiitokset kysymästä vaikka jaksoin vastata vain laiskanpuoleisesti :whip:
No joulu tulee vaan kerran vuodessa mutta laskuvarjojääkärikoulutus joka vuos. Kyllähän sitä joskus saa vähän nautiskella mutta myöhemmin treenataan sitten senkin eestä. Noita huonoja suksia saa muuten kirppareilta. Ite löysin kunnon hikipohja inttisukset yheltä kirpputorilta ja tais maksaa vajaan 10 euroo:hyper: . Pikkasen luistoa pohjaan ja eikun pertsaa ympäri mettiä..:)

TiMe^ sanoi:
Sinne LJK:hon joko mennään tai ei mennä. Eli asenne ei kannata olla siltä väliltä.

Varmaan joo, mutta pessimisti ei pety. Enkä mitenkään näe, miten pakonomainen tarve päästä sisään palvelee ketään, etenkään tällaisella mattimeikäläis-tasolla.

Kyllä se treenaminen, itsekuri ja motivaatio lähtee siitä, että oikeesti uskoo tavotteeseensa. Tottakai kannattaa olla takaraivossa myös ajatus siitä, että tavote ei onnistukkaan.. Ei se ljk niin elämä ja kuolema ole mutta siitä huolimatta sinne mennään ... prkl.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom