Laskuvarjojääkäriksi 2006

ztume sanoi:
Taika-Jim!
Oletko nyt tammikuussa aloittanut intin vain heinäkuussa?

Itse vain tässä mietin,että kun heinäkuussa alkaa itellä kajaanissa niin hakisiko sieltä sitten vielä tammikuun testeihin. Tulisi vain aika pitkä palvelusaika jos pääsis Uttiin sisään :(

jos uudestaan meinaa uttiin hakea niin kannattaa sitten lykätä sitä normi-inttiä vuodella. ei se niin hankalaa ole, pistää syyks vaan opiskelun ja hankkii oman koulun opolta jonku lapun sitä tukemaan.

ja ainiin, MEIKÄ PÄÄS UTTIIN WHOHOOO!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taitaa -06 erässä olla aika paljon pakkislaisia.. :)
EDIT: että ei tule väärinkäsityksiä, itse haen vasta -07

Tänään tuli kirje..
Ja niinhän tuossa meinattiin, että ei tarvis ootella tammikuuhun asti inttiin menoa :hyper:
Onnee vaan muilleki valituille :thumbs:

Äidinkielen kokeen jälkeen ajoin kotio ja tuli tänään mukava yllätys postista. Eli utti kutsuu! Heinäkuussa nähdään, vedetää paremmi ku koskaa ennen. Ainakin meiän valintokeissa (eka ryhmä) oli jo niin hyvä ryhmähenki loppua kohden, että jos meininki jatkuu samanlaisena, niin tulee kyllä hieno vuosi.

Savitaipaleen edustus ErikJP:ssa näemmä jatkuu, sillä myös minun postilootastani löytyi hyväksymiskirje :D

Suht' putkeen menneen äidinkielen kokeen jälkeen on nyt muutenkin jo hymy aika herkässä. Nyt kun saisi nämä ylppärit pois alta, niin voisi aloittaa treenaamisen. 36 pojoa pääsykokeissa tarkoittanee, että mikään helppo vuosi ei Utissa tule olemaan.

Pääsin sisään :hyper:. HaaZi ainakin tunnistaa mut kun sielä ennen haastatteluja juteltiin pääsykokeista ja lääkäriasemalla SukKin testeistä.

meikä ollu viimesen kuukauden kipeenä ja tänään tuli uudestaan kurkku kipeeks... rupee jo pikkuhiljaa vituttamaan ku ei pääse reenaamaan.

skuguuu täällähän hyvä threadi löytyi :) maanantaina toi posti ilouutisia eli nähdään utissa! pitäisi vaan alkaa treenailemaan ahkerasti juoksua ettei jäisi ihan jalkoihin siellä, fyysisistä kun ei pisteitä kovin paljoo tullut.. mutta eihän ne mitään ratkaisseetkaan ;) kolmosryhmä rox t. #91 :D

Kyllähän se on hienoo kun vihdoin ja viimein jostain se paikka irtosi. Tosin nyt on jalat sitten aivan muusia, kiire tulee saada ne kuntoon ennen palveluksen alkua. Sitten kun pitäis tuo kunto vielä saada hyväksi ennen heinäkuuta niin kiirettä pitää..

Onnittelut vaan kaikille sisäänpäässeille!! Voisiko joku vähä raottaa minulle että mitä noi erikoisjääkärit tekee niissä testeissä noiden normaali laskuvarjojääkäritestien lisäksi? Asustaako ne siellä komppaniassa vai toimiiko se homma niin kuin normaali sopimusotilaan työpäivä? Kellään tietoa?

Disasterpiece sanoi:
Onnittelut vaan kaikille sisäänpäässeille!! Voisiko joku vähä raottaa minulle että mitä noi erikoisjääkärit tekee niissä testeissä noiden normaali laskuvarjojääkäritestien lisäksi? Asustaako ne siellä komppaniassa vai toimiiko se homma niin kuin normaali sopimusotilaan työpäivä? Kellään tietoa?

Tuosta työjutusta en tiedä, mutta testit menevät jotenkin silleen, että ensin on samaan aikaan samat fyysiset testit ku laskuvarjojääkäreillä, taitaa olla psykologisetkin, en oo ihan varma. Sitten niitten tulosten tultua tulee uudet testit jossa ainakin kaverin kertoman mukaan oli 100km maastomarssi. Muista testeistä en edes kysynyt, mutta näin siellä suunnilleen tehtiin, että eka samat testit ku LJK ja sitten muita testejä myöhemmin.

Te ketkä ootte päässy, ni minkalaisia todistuksia on ollu tarviiko olla mikään nero skoles riittänee 7,3ka lukiosta?!?! ite koitan hakee kans 2008 heinäkuus alottavaan ryhmää!

Kiitokset tästä threadista, itsellä tähtäimessä v.2010 joten aikaa on vielä treenata jonkin aikaa. siihen asti
3kertaa/viikko hölkkää/juoksua 45min-1h
1kertaa/viikko kovaa juoksua min.1/2h
3-4kertaa/viikko lihastreeniä
toivottavasti tuottaa tulosta :P

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom