Laskuvarjojääkäriksi 2004

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nonni. Mitkäköhän tästä nyt tulee... oon ollu tekemättä melkeen mitään viikon... stressiä ollu aika paljon kun on ollu kaikenmaailman scheissea tässä, sitä on vaan nyt jättäny väliin ton treenin. Toi syke oli edelleen koholla tossa kun kävin pari päivää sitte lenkillä ja seuraavana aamuna se oli taas koholla.

Pitäsköhän tolla sykemittarilla pyyhkiä pyllyä ja vaan treenata.. Onkohan tuolla leposykkeellä sun muilla nyt niin merkitystä? Jostain oon vaan kuullu että sillä jotain merkitystä olis. Ei oo vaan nyt se paras tilanne levätä...

Mites muilla sujuu?

Ei tässä kaikilla muillakaan hurraamista ole. Iski viime viikolla perkeleen penikkatauti :curs: molempiin koipiin, varmaan liikaa tullut juostua kovalla. Tässä sitten otetaan pari viikkoa ilman juoksua ja sitten koitetaan varovasti uudestaan... onneksi nyt pääsee hiihtämään!!

Muut testit pitäisi mennä hyvin mutta ton uinnin kanssa olen hieman tapellut. Täytyy vain toivoa että psykoissa & haastattelussa käy hyvä munkki ja sisään mennään.

Tuli muuten tänään kutsu valintakokeisiin... :eek:

joo mulli tänää kutsu tuli eli 15-16.1. Onks kukaan tulos samaan aikaan ja pääkaupunkiseudulta??? olis kiva mennä seurassa sinne

Itelläni on ollut kaks viikkoo breikkii juoksuist ku tuli polvet kipeeks ja tänää sai selville et se on joku pronaatiovirhe, pitäis parantua oikeilla jalanpohjalisäkkeillä.

Juu, oon menossa 15-16. päivä kanssa ja pk-seudulta. Lähetäppä privaa niin sovitaan, sulle ei näköjään voi lähettää..

Jepjep.. katoin tossa että saisin ehkä hikisesti ton 24p.

Laskuvarjo jääkäriks

Oon aatellu koulun jälkeen ehkä koittaa päästä tonne laskuvarjo jääkäreihin joten oliskohan kellään tietoa kuntotesteistä että minkälaisia testajä siellä siis tehään?

Re: Laskuvarjo jääkäriks

Originally posted by Talassalo
Oon aatellu koulun jälkeen ehkä koittaa päästä tonne laskuvarjo jääkäreihin joten oliskohan kellään tietoa kuntotesteistä että minkälaisia testajä siellä siis tehään?

www.mil.fi

Originally posted by halooo
Nike: mäkään en pysty sendaa sulle privana, pitäs jotenkin muuten sopii. Onks sul irc-ohjelmaa?
Private messaget toimivat vain VIP-jäsenillä, eli teidän molempien pitäisi olla vippejä, että se vaihtoehto toimisi. Mutta halooolle näytti olevan mahdollista lähettää sähköpostia, joten pistä Nike emailia halooolle, niin saatte homman toimimaan.

Pistäkää ljk:hon hakijat vähän treenituloksia? Ois mukava kuulla miten hurjassa kunnossa muut sinne hakee.

Ite vetäsin 10kg:n repun kanssa reilun 5 kilometrin lenkin pikkusen päälle puoleen tuntiin. Tulos on hyvä siihen nähden että en vastoinkäymisten ja kiireiden (eli saamattomuuteni) takia ole saanut treenata kuin harvakseltaan viimeisen 3 viikon ajan.

Kuntopiirissä muut menee täysillä pisteillä paitsi leuanveto, sitä aionkin treenata enemmän vastaisuudessa.

Hiihtämään en ole vielä päässyt, huomenna ehkä. Hiihtokunto on täysi mysteeri...

Uinnissa peruskunto antaa sen 2 pistettä, sitä en ole treenannut.

Tota koordinaatioliikettä en ole kokeillut, sitäkin pitäisi kokeilla ja ehkä jopa treenata :eek:

Jatkossa pitäis jaksaa juosta, tavoite olisi saada juostua testeissä 3 viimeistä kilometriä 15 minuuttiin. Kuntopiiriä en muuten juuri treeneissä painota mutta leuanvetokunto täytyy parantua. Niin, hiihtääkkin pitäisi, mutta tavoitteita hiihdon suhteen ei ole.

Hirveässä kunnossa en ole mutta luotan pääseväni sisään komean ulkonäköni turvin... :david:

Niin, eli mites muut?

LJK TESTIT

Mä kävin aikanaan testeissä v.-88 enkä päässyt läpi, koska multa löydettiin EKG:sta ( sydämestä) jotain hämärää. Vitutti kuin pientä oravaa. Mä olin treenannu koko ikäni kaiken laista eikä se ollu koskaan vaivannu mitenkään. Mutta 10 vuotta myöhemmin selvisi tarkemmin mikä mulla oli. Mä menin tajuttomaksi ja sain sydämen rytmihäiriön... pahan ja jouduin sairaalaan joksikin aikaa. Mut pienellä leikkauksella siitä selvittiin ja olen senjälkeen pystynyt elämään täysin normaalisti. Punttisalilla saan ja voin tehdä mitä huvittaa jne.
Onneksi se ei selvinny koneesta hyppäämisen ja varjon aukasemisen välillä:joulu1:

Mulla menee tällä hetkellä noin 6-8 leukaa ja muista lihaskunnoista täydet, koordinaatiosta se yksi piste ja uinti meni joku aika sitten siihen neljään minuuttiin, mutta eillen meni joku reilu 4min. Sen juoksun viimeiset 3km menee johonkin 13-14.5 minuuttiin ja hiihdon viimeiset 5km meni 32minuuttiin, kun ekan kerran kävin koittamassa ajan kanssa. Tosin silloin en ollu tehny putkee noita, joten saattaa tippua toi aika vielä. Noh pitää käydä vielä treenaamassa, onhan tässä vajaa kuukausi aikaa. :D

just tulin myllystä (helsingin liikuntamylly, kaikille avoin sisärata) ja siellä kävin tempasee peräkkäin juoksu ja kuntopiiriosion.

ensin kuntopiiri: kaikista täydet, mutta vartalonhallinta jäi parin sekunnin päähän pisteestä.

reppujuoksussa, ensin 2km 10min ja sen jälkeen 30sek tauko ja sitten ne kovat vikat 3km. aika jäi vähän 12:00:06, mutta reppu oli 15kg :whip: pitää treenaa isommilla että ei tunnu sitten tammikuussa niin pahalta, mulla on 21-22 .01

helpoimpia oli ehkä punnerrukset, 45 meni ja aikaa jäi 30 sek.
leuat on vaikeita kun välissä käsien _pitää_ olla suorassa
ja se viivajuoksu on harjoiteltava hyvin kun siinä pitää liikkua sivuttain.

no nyt saa reeni jäädä hyvää joulua :joulu1: :joulu3:

Miten Orange tuo punttiharjoittelu sopii sinulle kun käyt juoksemassa lisäksi? Tarkoitan sitä että tuleeko kehitystä paljoakaan punttihommissa vai teetkö pääosin tuollaista kestävyyspainotteista lihaskuntoharjoittelua? Varmaan lihakset ei ainakaan kasva silmissä :)

teen kausiluontoisesti punttia.

painot nousee jonkin aikaa mutta jää siihen :( lihaksetkaan ei kasva paljoa, mutta sopivastiyllä mulla on päkki kunnossa. (itseasiassa selkä ja vatsa on todella vahvoja, vatsa ja selkälaitteissa on kaikissa (david) melkein maksimit.

mutta jos haluaisi kunnon salituloksia pitäisi juokseminen lopettaa.

Milloin orange teet tuon pitkän lenkin; itse juoksen sen sunnuntaisin. Lisäksi 2 kertaa 10km ja yksi veto harjoittelu hallissa. Puntti samaten ku sulla mutta päivät ma ke to ja la. Vetoharjoittelu to .

Vähän tuloksia jota olen saanut:

Cooper 3650m
Puolikas 1h 23min ja 10s

Punnerruksia suunnilleen 70-80/min

pitkä lenkki on lauantaisin ja se on 500m vajaa puolikas, juoksen sen silloin hitaasti siina 2h pintaan, välillä lipsuu ja vauhti kasvaa, mutta yritän hitaasti että sais paljon hyötyä.

Voisiko porukka muuten postailla tänne tietoa siitä, miten ne testit meni, missä järjestyksessä oli ja mikä oli pahinta, riittikö aika palautukseen kahden testin välissä jne.

psygolokisia voi kanssa valottaa, ellei ne sitten oo kieltäny sitä.

Originally posted by Orange
psygolokisia voi kanssa valottaa, ellei ne sitten oo kieltäny sitä.

Itseänikin kiinnostaisi kuulla niistä kaalitesteistä.

Jos on kieltänyt kertomasta niin emailiin saa lähettää.... :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom