- Ikä
- 38
oliko se Broke? jos se lukee tän nii voi informoida asiasta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Porkkanaraastin sanoi:no niin mullaki on päähuolena että pääsis valintakokeisiin. aloin kuitenkin miettimään että eikös lääkärin todistuksessa on mainittu astma jos tutkitulla sellainen on, luonnollisesti. eli jos joku kaveri pääsee valintakokeisii vaikka esikarsinnan valitsijat on nähny että sillä on astma, mutta se ei sen astman takia päässy valintakokeista läpi niin en usko että toi mun näkökään esikarsinnoissa mua karsi....muuten on aika epistä :jahas: :D
Joo, siis se lekuri soitteli mulle (kuten muillekkin epävarmoille tapauksille) ja kyseli täsmennystä siihen lääkärintodistukseen liittyen. Siinäpä aikani seliteltyäni lupasi laittaa kutsun tulee.HITB sanoi:Muistaakaseni se jolla oli astma, niin joutui soittelemaan sinne Uttiin ja pyytämään että saa tulla testeihin. Voin kyllä muistaa väärinkin...
Broke sanoi:Niin se, miksi hakea, jos on disable..?? Jos oot monta vuotta suunnitellu käyväsi intin ko paikassa ja myöhemmin jopa treenannu ku apina sitä varten, ni ei tuossa vaiheessa tee enää mieli peruutella, vaikka pääseminen ois kuin epätodennäiköistä. :evil:
isoliha sanoi:jes itellä on rillit ja aijon silti hakea ko paikkaan.
Ja jos syksyyn mennessä olen saanut kunnon sille tasolle että on mahdollisuus sisälle on porukat luvannut maksaa laser operaation jolloin saisin silmä vammaisuuden poistettua.
Broke sanoi:Tuohon muuten sen verran, että LASERLEIKATUT silmät EIVÄT laskuvarjojääkärikoulussa minun tietojeni mukaan OLE ESTE PÄÄSYLLE.. :thumbs:
Seagal sanoi:Miksi sun pitää väkisin päästä sinne testeihin jos sulla on kuitenkin niin huono näkö ettet läpäise lääkärin tarkastusta?
charter sanoi:Täälläkin on näkövammanen, joka haluaisi vain tietää että onko näkö alle rajan kun rillit on 1,5miinusta?
Lueskelin muutaman sivun verran, mutta en vastausta löytänyt.
Jumpe sanoi:eli siis 10kg reppu selässä juoksin sen 3km :urjo: 16min,11sec
eli peräti 3 pistettä olisin saanut
nipin napin tälläkunnolla pääsisin sisään,toi lihaskuntotesti puoli on kuitenkin hyvä.
tästä on hyvä aloittaa! :down:
Jumpe sanoi:mutta tuo 40/48 ihmetyttää,siis mitä kuntoiluhikuja siellä on ollut jos ei nuilla päässyt mukaan,tietysti täysiä pisteitä yritän tavoitella kaikista mutta jos ei tuolla pääse niin :itku:
HITB sanoi:Jos kummatkin silmät jää alle sen +1.0, niin en tiedä että kannattaakoha sinne hakea. Tai jos vakuutat oikein hyvin fyysisissä ja psykologisissa, niin kyllä ne varmaan vois vielä ottaa.. En sitten tiedä. Ja sen 5km juoksun viimeiset 3km pitää vetää alle 14 min 30sec jos aikoo vielä sisälle päästä. Se heppu sano siellä, että se raja on käytännössä siinä 14.30 millä pääsee sisään.
Broke sanoi:Oliks sä nyt siel testeis? Jos olit ni mites juoksit?
Porkkanaraastin sanoi:no mua toi hiihtohuolettaa...
kuinkas muuten kramppeja vois estää? tietenkin magnesiumista huolehtia ja sitte venyttelyä testien välissä?