Laskuvarjojääkääkäriksi 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja _Harry_
  • Aloitettu Aloitettu
tiigiih muuten minkä päivän mies oot? onko täällä sitä gb:n vapaaottelijaa helsingistä joka kans kävi varalta erikoisrjk testeissä imatralla? Jätkät muistaa sitten että utissa ei näy 9.7 muita kuin nahkapäitä, pidetään perinnettä yllä!:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hell jeah! Meitsi pääs, kaveri pääs ja näköjää melkee koko meijän loistava keskusteluryhmä pääs kans! terve vaa jukeboxi ja onks Hiirvii tää hiihtelijä vai uimari :) Siellä nähää sit kesällä!

Tulkaa Highlighttii tänää kaikki paksun kirjeen saaneet!!! :kippis1:

Ouraaid ahajuntero! Just helmi jätkä. Pistä tohon sun messengerosote tai joku mist saan sut kiinni. voit kertoo vaik kalajuttui ja sillee. Pylly-Eero pääs kans :)

saatana oli ylitöitä viellä ni ehtiny es vetää kännejä tänää ku vasta tulin kotii :D pitänee huomenna sitte juhlistaa

tiigiih muuten minkä päivän mies oot?

öö 25.-26.1.? vittu pitää kaivaa ne laput :D joo kyllä 25.-26.1. ja olin höpisemässä väkivallasta urheilussa ja olin kanssa immolassa 7-8.2.

perjantai palkkapäivä ja nousut kohillaa... jätkät prkle. pidetäähän ryyppyjuhlat tampereella. tää on risteyskohas ja tääl ois majotus mun kämpäs.

Pääsiks kukaan toiselt päivält jolla oli ryhmäkeskusteluna aiheena kuolemantuomio? Mä olin se kaikkein pisin jätkä koko testeis

Tiedoks vaa teille jotka pääsitte että utin sotkussa on maailman parhaan munkit - ikävä niitä ;)

JJEA! :hyper: elikkä mäki olin siin ryhmässä keskustelemassa jossa oli aiheena väkivalta urheilussa. mites se kaveri joka heitti mut ja toisen loimaalaisen 850 volvolla kouvolan asemalle?

JJEA! :hyper: elikkä mäki olin siin ryhmässä keskustelemassa jossa oli aiheena väkivalta urheilussa. mites se kaveri joka heitti mut ja toisen loimaalaisen 850 volvolla kouvolan asemalle?

oot sie matine se joka oli kans immolassa käymässä,vai oot sä just eero? ootahhan larppi ku saan laitettua sen mesen..oon ollu töissä niin ei ole kerenny säätää täällä:)

oot sie matine se joka oli kans immolassa käymässä,vai oot sä just eero? ootahhan larppi ku saan laitettua sen mesen..oon ollu töissä niin ei ole kerenny säätää täällä:)
en ollu immolassa enkä oo se eeroka.. mut muistaakseni olin jonkun eeron kans samassa ryhmäkeskustelussa.

Ai muitaki korispelaajia pääs uttiin? Mistä jengeistä? Mä lopetin kyl jo koriksen mut pelasin HyPos kauan ja vikan b poika kauden topos. Nimimerkki L.J :david:

juurikin se heppu. kukas sä niistä kaikista oot?

Oon se vaalee lettinen. Höpistiin siellä lääkärissä aika paljon ku osuttiin peräkkäin niihin jonoihin. Ryhmä keskustelus istuin muistaakseni melko vastapäätä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom