Laskuvarjojääkääkäriksi 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja _Harry_
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kesällä nähään..onko täällä ensimmäisen päivän kavereita jotka oli mun kans samassa ryhmäkeskustelussa aiheena väkivalta urheilussa..olin nro 27

mördel, pääsitkä SÄ sisää? siis mä en oo mikää hesalaine vaa mä olin kans siin nettipiratismi keskustelus.. ei tainnu paljo piratismipuheet auttaa ku tuli postista suoraan sanottuna liian ohut kirje että olisin päässy jatkoo..::itku: vitutti päiväl "aika" kympillä mut jos se taas tästä. reenasin vaa melko stnasti mut jos ei kelpaa ni ei sitte:wall: :curs:

mut helvetisti onnee kaikille sisäänpäässeille, nauttikaa siitä rääkkäyksestä, sen te ootte ansainnu!:D

ps. paitsi temekr, sulle ei onnea, sä olit nii varma sisäänpääsijä ja oot muutenki nii täydelline sinne ettet tartte onnee!:thumbs: :D

Olisko tääl toisen päivän kavereita joiden kans puheltiin myös aiheesta väkivalta urheilussa? Se uber mahtava viiden hengen porukka.. ku yleensä oli vaan 4 ..

PS. Salaa minä... Pukeudun tytöksi ja piiskaan itseäni.. :D
Suomen.... herkuin muija on Ellen Jokikunnas.. :D
Itte en ihan tommosiin vastauksiin kyenny muttah jotku jotku..

olikko Herbertti se pohjalaane ukkeli jonka kans oltii erityismajotukses vai se uittisten jätkä? saattaa kyl olla että ei silti oltu samas ku tuski niillä joka ryhmälle oli eri aihe...

KYLLÄ !!!! :hyper: :hyper:

Meinas naama hajota hymyilemisestä kun tuli niin mukavaa postia!
Larmalle kävi kyllä aika veemäiset, oltiin samana päivä testailemassa ja itekin mietin miten psykologiset oli mennyt. Mut onnea sitten ErikRJ suhteen!

Se on pojjaat hieno kesä tulossa! :thumbs:

Pitäisköhän meidän nostaa katse oikein kunnolla tulevaisuuteen ja miettiä, että millä biisillä herätetään uudet kokelaat tammikuussa! :DD Oli niin mukavaa postia et leijun vie tänkin päivän :)

Avasin koneen ja sit tän foorumin ni ehin lukee 2 postausta ja sit tajusin et tulokset on tullu ni juoksin tietysti itekki heti postilaatikolle :D Jännitti kyllä niin perkeleesti ku tosiaan se ei ollu niin paksu ku oli odottanu sen olevan. Ehin lukea vaan sen ekan lauseen ja sit rupesin onnellisena riehumaan ympäri kämppää :D

JEEEEES! utissa nähdään jätkät! eilen tuli kirje ja se päivä menikin sekoilussa. :hyper: oli muuten ylläri itelle tuo et heti palveluksen alussa on uudet testit. olis se hilpeää siinä vaiheessa reputtaa:D mut onnee kaikille valituille ja tsemppii muille muissa pääsykokeissa yms. ! joku viikonlopputapaaminen jossai tyyliin kirjotusten jälkee vois olla kyllä aika mainio! :kippis1: jos vaa jotku saa aikaseks järkkää

hehe, ja herätysbiisi vois olla esim. Chris Cornell: You Know My Name
tai sit vaan jotai norjalaista bläkkistä:D

mun käsittääkseni niistä voi viellä hylsyn saada.

On kyl iha älyttömän hyvä fiilis ollu siitä asti ku kirjeen avas :D
Ei millää malttas lähtee duuniin mut pakko kai se on

Pistätte kurssitunnariks Dimmu Borgir - Burn in hell tai sit legenda: Powerman 5000 - Bombshell :rock:

[[santtu]];1436890 sanoi:
Onkohan noi testit palveluksen alussa karsivat vai voiko tulla hylsy jostain..?

Voi tulla hylsy. Tällöin lähtötasotesti pitää suorittaa uudestaan uusintapäivänä. Omalla kurssillani kaksi kaveria joutui uusimaan lähtötasotestit huonon uinnin takia. Mitään sen suurempia paineita tästä lähtötasotestistä ei pidä ottaa. Lähtötasotestin jälkeen tosin on varattu (kuulemma) kaksi linja-autoa, toinen menee takaisin Uttiin ja toinen ajaa Vekaralle...:jahas:

kesällä nähään..onko täällä ensimmäisen päivän kavereita jotka oli mun kans samassa ryhmäkeskustelussa aiheena väkivalta urheilussa..olin nro 27

Minä olin. Mä oon se lyhyt kiharapää joka just ja just läpäsi fyysiset. Meit oli siinä minä, kajaanin kalamies, eero ja eeron lisäks toinen pitkä poika jonka nimeä en muista. Et kuka noist kolmest sä oot? :david: Me puhuttii eka lätkäst ja sit jostai tyyliin potkunyrkkeilyst ja muist kamppailulajeista.

Marlin muistatko, että mikä oli se hylkäysaika siinä 500m uinnissa? Oon meinaan niin surkee uimaan, että sitä tarvii kyllä harjotella.. :hyper:

Jeiiiii...Hiirvii messissä ollaan.Olin siellä toisena päivänä just siinä porukassa.Se punatukkanen jukeboxi.Nyt joutuu jengi kuuntelemaan miun laulamista sitte koko vuoden :hyper:

Minä olin. Mä oon se lyhyt kiharapää joka just ja just läpäsi fyysiset. Meit oli siinä minä, kajaanin kalamies, eero ja eeron lisäks toinen pitkä poika jonka nimeä en muista. Et kuka noist kolmest sä oot? :david: Me puhuttii eka lätkäst ja sit jostai tyyliin potkunyrkkeilyst ja muist kamppailulajeista.

mä oon se kalamies:rock: mites eeron kävi?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom