Laskuvarjojääkääkäriksi 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja _Harry_
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ai jännittääkö hypyt jo ahajuntero? Mä odotan mielenkiinnolla. Siinä kyllä taitaa olla aika paljon juoksuu ennen niitä hyppyjä:D. Pitäs alotella punnertamaan jo, nii ei oo kädet heti ihan paskana.

Veikkaan että se on ekojen viikkojen meininki et joku karjuu meille "ette te vielä mitään laskuvarjojääkäreitä ole, juoskaa :whip: "

Tuohon loma-asiaan voisin kanssa uskoa että päästävät lomille jos viikon kerran mennään ihan kieli vyön alla. Mut ei pitäis olettaa mitään ettei tarvi pettyä :rolleyes:

veli oli ainakin vihree baretti pääs lomilla ainakin pari kertaa. eka olivat 2 viikkoo putkee sit ekoille lomille ja sit viikon pääst toka loma. sit alko hyppykoulutus jos rehkivät 2 ennenku pääsivät lomille taas. mut sillon punane lätsä jo päässä

joo mä mietin just tuota että joutuuko lomille ilman punaista barettia:D hyppykoulutus tulee varmasti olemaan äärimmäisen rankka:curs: :urjo:

Mites muuten noitten hiusten kanssa menetellään, kun en näin tyhmänä tiedä. Kaikki pois vai? Voi saatana että näytän sitten syöpäläiseltä:D

muistaako kukaan viimeaikoina ljk:n käynyt tai nyt kurssilla oleva, mikä on lähtötasotestin 500m uinnin raja? entä juostaanko silloin myös coopperi

12 min sen uinnin aikaraja voi jessus sain sen 200m johkin 4.15 ja olin jo ihan piipussa tarvii vissiin suunnata uimahallille pikkusen opetteleen tota tekniikka puolta muuten toi uinti ei tuu menee läpi. Muissa ei nyt ongelmaa tule oleen.

Millasissa kengissä me muuten tullaan kesällä kirmailee? kumpparit vai jopa omat lenkkarit? Kiinnostaa vaan miten paljon kannattaa varata tota läskiä mukaan, ku on jalat verillä marssin jälkeen.

Onko 15 km reppujuoksussa muuten jotain aikarajaa? ja sitten ku vielä sais jonkun linkin "mitä mukaan inttiin" - threadiin, nii kusisin hunajaa...

Mites on äijien reenailut menny, jos nyt on sellasta ollukkaan? Tais jäädä ryyppyreissu tekemättä, mutta eiköhän niitä vielä keritä järjestää.

muistaako kukaan viimeaikoina ljk:n käynyt tai nyt kurssilla oleva, mikä on lähtötasotestin 500m uinnin raja? entä juostaanko silloin myös coopperi

Mikä lähtötasotesti?:eek:

Itse olen 2008 hakemassa, mutta siis. Jääkö koulutuksen aloittaminen väliin jos jossain lähtötasotestissä ei onnistu, vaikka pääsykokeet olisikin menneet nappiin?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom