Laskuvarjojääkääkäriksi 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja _Harry_
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olisko teillä nyt sisään päässeillä antaa vinkkejä tohon keskustelu ja haastattelu juttuihin ? Mitä te oikein vastasitte niihin kun tunnutte olevan aika railakasta porukkaa :D ... Olen kokeilemassa 2008 ja olisi hieman kiva tietää että voiko sinne vastata ihan mitä tahansa ;)

no emmä tiiä voiko niihin kauheesti valmistautuu. On vaa sillee normaalisti siinä haastattelussa. Ite vastailin niihin sen kyssäreihin vaa sillee et mitä tuli heti mieleen. Ei siinä kauheesti kannatta ruveta pohtimaan et "mitäköhän tohonki nyt kannattais sit vastata" vaan kantsii ennemmin pyrkii vaa olemaan sillee rennosti ni se haastattelutuokioki tuntuu enemmän vaa jutustelulta.

Ryhmäkeskustelu taas on 10minuuttia paskanjauhamista :D

Ole aktiivinen ja rennosti, mutta vältä ympäripyöreyksiä. Ja turhat kiihkoilut kannattaa jättää kans! Ne haluaa tasapainosia kavereita sinne, eli just niinku me täällä foorumilla :D Eläkä vaan vedä mitään roolia, se näkyy varmasti läpi. Oo vaan oma itses kunhan kumminki skarppina, niin hyvin se menee!

miten muuten porukka jaksanu lukea kirjotuksiin? on kyllä niin perseestä mut pakko painaa:whip: meinaa vaan ajatukset karata punaseen barettiin ja lv-hyppyihin.. haittaa kummasti keskittymistä :D

pitää vaa olla rehellinen siin haastattelus. Multaki kysyttiin et mite mun vapaa-aikaa vietän, nii suoraan sanoin et juhlin usein, eli dokaan ku alotin opiskelijaelämän tänä vuonna :)

Itellä kirjotukset kirjotettu jo vuosi sitte onneks. Kyllä sitä tulevaa vuotta tulee niinku vähintää kerran päivässä kelailtua :D

Niijoo :offtopic: näin eilen idols-panun lähikapakassa laulamassa karaokee :D

meikä näki extremeduudsonin jukan torstaina baarissa. tiskil oli vieressä niin rupesin jutteleen ku kuulin et se oli ollu ljkssa. ja niin olikin kurssilla 39. Anto vaan respectiä meille ja toivotti hauskoja hetkiä. sano et kovaa sakkia ollaa:D

Joo ton dokaamisen voi ihan suosiol tunnustaa mut jos joka päivä ottaa ni kannattaa ainaki vähän vähätellä. Ja jos huumeista tai röökistä tykkää ni kannattaa varmaan jättää mainitsematta. Omana ittenä pärjää parhaiten, jos se ei kelpaa ni sitte ei kyllä voi mitään.

Tänää tavoitin vihdoin sen sosiaalikuraattorin (vasta neljännellä soitti kerralla) ja hän sanoi ettei voi antaa tarkkoja tietoja haastattelusta. :( Valintasihteeri puolestaan sano viime viikolla että sosiaalikuraattorilta ois saanu tarkat tiedot, mut ei näköjään sit. Ainut minkä ne pysty kertomaan oli se, että tuliko hylätty haastattelusta vai ryhmäkeskustelusta ja haastatteluhan se oli.

Jää arvoitukseks mikä meni vikaan. Vastailin melko lyhyillä vastauksilla, mut en kyl usko että niistäkää ois voinu jäädä kiinni. Tuntuu kyl tosi oudolta että siitä vaan yks piste tuli...

Joo on kyl vaikee sanoo mitä ne tarkkaan ottaen haluu kuulla siä haastattelus. Kun must ittellä taas tuntu menneen haastattelu huonosti mut pääsin. Mulle se sanokin että sä olet tommonen perusmies että sä et oikee osaa kehua etkä haukkua ittees. Ja siihen mä menin ehkä vähän töykeesti viä vastaamaan että ekköhän sä kummiskin saanu ihan tarpeeks tietoja sinne papereihis. Sitten haastattelija kiitti mua ja käski pyytää seuraavan.

Immolasta tuli samainen kirje tänään. Saa nähä miten ne tekee siellä ku todennäkösesti porukka ku on päässy uttiin ni menee sinne eikä immolaan ni jos vaikka 15 tyyppiä ku on hyväksytty immolaan menee uttiin ni se on kuitenki aika iso prosentti poissa jo kurssilta.

Hei tuli mieleen että kun nuo uudet EADS CASA C-295M (CC) kuljetuskoneet korvaa ne vanhat fokkerit niin meinaako se myös siis sitä et me tullaan hyppäämään niistä. Ainakin näin oon käsittänyt, mut en oo yhtään varma. Tietääkö joku paremmin? Vois nimittäin olla hienoa, etenkin kun mil.fi:n mukaan niistä vois hypätä takarampista! TODELLA COOL! :D

Mun käsitys on et ne tulee mutta menee varmaan joitakin vuosia kun niitä testaillaan ja niihin koulutetaan. Et me ei vielä päästäs niistä hyppäämään. Oishan se hieno juosta takaovesta pihalle, mut mun mielestä fokkerissa vois olla tunnelmaa kun hypätään sivuovesta niinku D-Dayna konsanaan ja telotaan ittemme koneen kylkee:D :nolo:

jees jees. vittu sen verran kirjotuksist, et oon ollu kipee koko lukuloman ja tehny silti töitä koko ajan, en oo jaksanu lukee viel paljoo kirjotuksii ja huomen jo p matikka, vituttaa, niin ihan yhtenä kyrpänä vaa. nytte mulla on jo toinen antipiootti pääl.
kaikki kellon irc tunnus ni menkää ja rekisteröikää ittenne-Terveys ja elämäntavat, ljk -07!!
stadilaisista sen verrran et oon itte 40km pääs. sit sitä ryyppyreissuu vois suunnitella mihin vaa minne tulee paljon porukkaa mukaa ja missä on juna-asema, et on helppo tulla. :D ja mieluuten kirjotusten jälkee, joku viikko niist ku meen viroo hakee viinaa siin sit kirjotusten jälkee et voijjaa ryypätä :P
mut sellasii kaloi täl kertaa.
sit sille kyselijälle kuka yrittää ens vuonna: mä vastasin meijän aiheessa joka oli -Saddam Husseinin telotusvideo, et se ois pitäny telottaa hitaasti, päivä kerrallaa sormii ja varpaita pois:D ( toi oli kyl läpäl, ja ne valvojatki vähän repes sille) et ei mitää stressii, ihan oma ittensä ku on ni hyvin nää menee.!

Mä taas kuulin sellasta että me päästäis jo hyppimään noitten uusien peräluukuista ulos mut en sitte tiiä, näkee sitte :D

Joo onneksi olkoon vain sisäänpäässeille, sanoisin että teillä tulee olemaan helvetin rankka, mutta antoisa vuosi. Itse palasin juuri eilen kahen viikon lapin leiriltä ja kolmen viikon kinkulta ekoille lomille tänään :) Tuntu aika hienolta ku heko tuli noutamaan pellolta eilen aamulla, viikon sissileirin jälkeen.. Noista uusista koneista, ei tule olemaan käytössä hyppytoiminnassa vielä pitkään aikaan, menee varmaankin useita vuosia ennenkuin siitä hyppää kukaan, fokkereista ne vielä hyppyytää monta vuotta, vaikka lentotunnit onki täynnä jo :thumbs:

sieltähän pääsee lomille aika usein. melki enemmän ku normipaikoista. pitää ukot päästää lepoon ku on viikot niin rankkoja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom