Jos juoksukuntoa tarkoitit niin niinkin huonolla tuloksella kuin 2850 Cooper-tuloksella lähetin paperit.
Toivottavasti ne vaan ei ole laittanu mitään 2900 rajaa testeihin pääsyyn:(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos juoksukuntoa tarkoitit niin niinkin huonolla tuloksella kuin 2850 Cooper-tuloksella lähetin paperit.
Hakijoita ainakin oli reilusti vähemmän ku viime vuonna. Sen veran tosta onnistuin kuulemaan =(. Toisaalta eihän kurssi 45:n verosta ryhmää saa kyllä millään kasaan ;)
Aika mielenkiintonen ylläri oli tänään postilaatikossa. Kirje Utista. Teitä(minua) ei kutsuta valintakokeeseen. Alla oli lista perusteluista, joista vissiin tarkotus valita omansa. Mulla kaikki muut oli kunnossa paitsi coopperitulos. Valintakokeisiin pääsylle edellytetään 2950 metrin coopperitulosta. Ite oli laittanu 2900 metriä. Eipä tässä mitään juu...
Mikä harmittaa eniten(harmittaa siis todella paljon)? Varmaan se, että viimesen vuoden on reenannu kovasti sitä yhtä päivää varten, jonne ei olekaan sitten menemistä.Varmaan se, että vastoin kaikkia mun oletuksia, testeihin pääsylle oli laitettu joku coopperiraja, joka oli vaan 50 metriä enemmän kun mitä laitoin. Varmaan se, että ei koskaan pääse edes yrittämään 50 metrin takia. Vaikka miten paljon mielummin olisin pudonnu testien fyysisissä, vaikka siinä juoksussa, kun että en pääse edes yrittämään.
No, tulipahan kuntoiltua. Sitä en ennen oikeastaan oo tehnykään.
Et sitten älynnyt pistää siihen 3000 metriä jos kerran olisit halunnut osallistua testeihin? Onnea!
Et sitten älynnyt pistää siihen 3000 metriä jos kerran olisit halunnut osallistua testeihin? Onnea!
Kaverilla ihan sama juttu. :( 2900 papereissa ja ei pääse yrittämää jonkun mitättömän 50 metrin takia. Todellakin kaikkein vittumaisin tilanne, paljon mieluummin ois varmasti pudonnu sit vaikka itse testeissä.Aika mielenkiintonen ylläri oli tänään postilaatikossa...