Lapset salilla mukana (sisältää avautumista)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja timse
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
PsychoPred sanoi:
Mä ymmärrän, kun tässä threadissa kirjoittavien "pro-tason bodareiden" treenit kärsii, jos joku näkee jonkun skidin salilla, kun ei ole omia lapsia!

Täällä ei kovin moni hiffannu sitä, että useat yh-mammat yms haluaa pysytellä kunnossa, vaikka on muksu. Aika kalliiksi tulee jättää muksut hoitoon salin ajaksi, jos ei ole mahdollisuutta viedä sukulaisille tms.

Esim. Niko Koskinen (jos joku sattuu tietämään) on ollut lähes aina vaimonsa ja pienen tyttärensä kanssa salilla, eikä kukaan ole valittanut, kun tytär ei mene työntämään sormiansa painopakan alle tms.

Vanhemmille voi sitten muistuttaa, jos lapset menevät "varmistamaan" kun joku kyykkää 200 kilolla, sillä he ovat vastuussa lapsistaan, mutta ei tartte
tulla avautumaan, jos ei tajua, millaista on elämä lapsiperheessä ja miten hankalaa on muutenkin tehdä joitakin asioita, kun pikkuisesta on huolehdittava 24/7.

Itse en ottaisi omaa tytärtä salille, mutta jos ei olisi vaihtoehtoja, niin olisi sopeuduttava siihen, tosin treenaamisesta ei tulisi mitään, kun valvoisin tyttöä koko ajan.

Jos teet penskan niin vittu siitä tartte muitten murhetta kantaa. Jos niitä penskoja ei saa tunniksi minnekkään laitettua niin sitte pitää jäähä kotia. Itteä ainaki vituttaa se turhanpäivänen kitinä mikä lapsista lähtee ku ne ei kerkee salilla saamaan huomiota. Toinen vittumainen asia on ko istutaan laitteissa ja ko näkee ettei se pikku penska osaa mitään tehhä, ittellä on reeni kesken ja kysyn että saanko itte tehhä niin juossaan itkukurkussa isin tykö joka sitte mulkoilee loppu treenit koko ajan.

Oma kanta on jo kaikkien salilla olijoiden turvallisuudenki takia että pitäkää ny helevetti ne penskat kotona koska missään olosuhteissa sali ei oo niille oikea paikka :curs:

Täysin hanurista toi pentujen mukaan raahaaminen!!!!Jos mulla olis alle 7v

penska, en edes uskaltais ottaa mukaan koska kun silmä välttää, ei voi

tietää minkä masiinan väliin se on ittensä runtannu, eli vaarana että penska

itsensä satuttaa kaiken lisäksi. Ja ne juoksee siellä pitkin poikin keikkuen

laitteissa.

Onneksi meidän salilla ei pahemmin näy niitä, tosin seinässäkin lukee ei alle 12

v salille. Jos penska on pakko ottaa mukaan ja käyttäytyy kiltisti niin kyllä se

sitten menettelee.

Omituinen ajatus minusta, että kiroileminen julkisissa tiloissa on hyviä tapoja ja siitä pahastuminen on jotenkin osoitus ihmisen henkisestä rajoittuneisuudesta. Kiroilen kyllä joskus itsekin, mutta en ole siitä ylpeä. Itse ajattelisin, että hyviin tapoihin kuuluu ennemmin toisten kunnioitus kuin auditiivisen tilan saastuttaminen. Varmaan sitten keski-ikäisten naisten pitäisi oppia kutsumaan tankoa huoraksi? Kuulostaisi varmaan oikein komealta. Perkeleen kyllä sietäisin saliympäristössä, mutta huora (tai homo) on sanana erilainen, sitä käytetään halventamaan naisia, perkele ei erityisesti halvenna ketään.

Siitä, että lapsia on salilla, olen kyllä samaa mieltä kuin useimmat, sali ei ole vallattomien lasten paikka. Voihan siis poikkeuksiakin olla. Mutta lapsiparkki on hyvä keksintö.

Vanhempien tehtävä on huolehtia jälkikasvustaan ja heidän turvallisuudestaan, niin salilla kuin muuallakin sekä siitä, että lapsi/lapset eivät häiritse muita ihmisiä. Jos näin ei tapahdu, on aiheellista huomauttaa siitä vanhemmalle selkeästi, mutta asiallisesti, kuitenkin tiukasti, varsinkin jos vanhempi sattuu olemaan lepsun oloinen muutoinkin. Jos lapset käyttäytyvät ja heitä valvotaan tarkasti, niin silloinhan heidän läsnäoloaan ei juurikaan huomaa, ellei nyt sitten ota asiakseen tehdä siitä itselleen ongelmaa:rolleyes: ja tartu joka risaukseen, joka lapsen suusta kuuluu. Kun monesti treeni häiriintyy paremminkin jonkun aikuisen ihmisen turhanpäiväisten lässytysten takia, jonka ainoa tarkoitus salilla on esim.kertoilla ihmisille kuinka nyt taas on polvi sökönä,niin eihän se treenaaminen taaskaan onnistu:jahas: ja näillä jutuilla on taipumus kestää iäisyyksiä.
Yhteenvetona: Lasten läsnäolo salilla toisinaan ei häiritse sen enempää kuin esim.mainitsemani lörppäsuut, ainakaan minua siis, kunhan valvonnan alla pidetään. On se vaan niin mielenkiintoista lukea tästäkin ketjusta, kuinka lapsettomat meuhkaa, että jos on lapsia tehnyt niin pitäköön ne kotona tai jossakin ja lopettakaa salilla käynti, jos ei joka ainoaksi kerraksi hoitoa järjesty, kunhan itse lapsia saatte, niin huomaatte ettei se niin yksinkertaista ollutkaan, sitä paitsi lapset nyt ovat luonnollinen osa elämää, vaikkeivat aina niin suloisia olisikaan:piis:

Go-Diva sanoi:
Omituinen ajatus minusta, että kiroileminen julkisissa tiloissa on hyviä tapoja ja siitä pahastuminen on jotenkin osoitus ihmisen henkisestä rajoittuneisuudesta. Kiroilen kyllä joskus itsekin, mutta en ole siitä ylpeä. Itse ajattelisin, että hyviin tapoihin kuuluu ennemmin toisten kunnioitus kuin auditiivisen tilan saastuttaminen. Varmaan sitten keski-ikäisten naisten pitäisi oppia kutsumaan tankoa huoraksi? Kuulostaisi varmaan oikein komealta. Perkeleen kyllä sietäisin saliympäristössä, mutta huora (tai homo) on sanana erilainen, sitä käytetään halventamaan naisia, perkele ei erityisesti halvenna ketään.

Siitä, että lapsia on salilla, olen kyllä samaa mieltä kuin useimmat, sali ei ole vallattomien lasten paikka. Voihan siis poikkeuksiakin olla. Mutta lapsiparkki on hyvä keksintö.

Kyllä vain, se olisi komiata.

Ps. ;)

PsychoPred sanoi:
Täällä ei kovin moni hiffannu sitä, että useat yh-mammat yms haluaa pysytellä kunnossa, vaikka on muksu. Aika kalliiksi tulee jättää muksut hoitoon salin ajaksi, jos ei ole mahdollisuutta viedä sukulaisille tms.

Monissa isommissa kaupungeissa on nykypäivänä saleja, joissa on lapsiparkki. Siis tila, jossa on leluja ja jossa lapsia valvotaan. Kyllä jollekin 4v mukulalle on varmaan paljon mielekkäämpää katsella Muumeja kun mutsia punttaamassa. Ja vaikka lapsiparkillinen sali maksaisi sen 20e/kk enemmän kun kylän halvin sali, vastuullinen vanhempi kyllä on valmis tuon summan maksamaan.

Ei tämä minustakaan oo niin vakavaa, mukavahan se on näyttää lapsille miten nostetaan KAUHEAN isoja painoja. Ehkäpä täällä Oulun puolessa sitten ei vaan ole lapsia salilla ihan häiriöksi asti että olisi ehtinyt ärsyyntyä??! Ei sali mikään kaikista paras paikka ole lapsille, se täytyy myöntää.

PsychoPred sanoi:
Mä ymmärrän, kun tässä threadissa kirjoittavien "pro-tason bodareiden" treenit kärsii, jos joku näkee jonkun skidin salilla, kun ei ole omia lapsia!

Esim. Niko Koskinen (jos joku sattuu tietämään) on ollut lähes aina vaimonsa ja pienen tyttärensä kanssa salilla, eikä kukaan ole valittanut, kun tytär ei mene työntämään sormiansa painopakan alle tms.

Vanhemmille voi sitten muistuttaa, jos lapset menevät "varmistamaan" kun joku kyykkää 200 kilolla, sillä he ovat vastuussa lapsistaan, mutta ei tartte
tulla avautumaan, jos ei tajua, millaista on elämä lapsiperheessä ja miten hankalaa on muutenkin tehdä joitakin asioita, kun pikkuisesta on huolehdittava 24/7.

Itse en ottaisi omaa tytärtä salille, mutta jos ei olisi vaihtoehtoja, niin olisi sopeuduttava siihen, tosin treenaamisesta ei tulisi mitään, kun valvoisin tyttöä koko ajan.

Ketään ei käsittääkseni häirinnytkään sellainen penska joka seuraa miten mamma tai isukki treenailee vaan sellainen penska joka pyörii kuin puolukka p******* ympäri salia ja aiheuttaa itselleen vaaratilanteita. Kyllä sellaiselle vanhemmalle sietää avautua, joka antaa penskansa juoksennella ympäri salia sehän ois paremmassa turvassa yksin siellä kotonaan. Lapsia, kun tekee niin saa niistä sitten huolehtia ei se penska ole muiden salilla käyvien lapsettomien vastuulla helvetti sentään :lol2:

Tässä on taas ketju johon voisi avautua oikein kunnolla mutta jos ei kuitenkaan esseetä kirjoiteta.prkl
Vaihdoin viime viikolla takaisin eräälle ison kuukausimaksun omaavalle salille niin löytyy taas näitä kakaroita heittelemässä isoja kumipalloja ja juoksentelemassa niskantaakse kiljumaan kun joku yrittää mavettaa.

Pahiten pinna palaa pari päiväisen esimerkkitapauksen kaltaisissa tilanteissa:
Eukko on jossain bodybumpissa niin ukon täytyy olla sillä aikaa salilla istuskelemassa lapsien kanssa. Mutta kun tää helvetin ählämi kuunteli vaan mp3 soittimiaan lasten pörrätessä, meinasi naapuri löytyä säilytyslokeroon ahdettuna.:jahas:

ps.Kyl helpotti taas. Enkä oo rasisti ja laps oon itekkin.:D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tänää jotkuu skidit tuli kyylää oven välist ku treenasin vatsoja. Laitoin oven viileästi kiinni. Jollain 7-vuotiailla penskoilla ei ole mitään asiaa salille ilman aikuista.

[
Joskus oon saanu paskahalvauksen ku runnon pitemmän sarjan esmes vinopenkkiä kässäreillä ja pudotan kädet painoineen maahan nii siinä puolen metrin päässä taapertaa joku pikku penska kilon puntin kanssa. Painon ei tarvi olla kovin iso ollakseen sen penskan oman painon verran. Jo 20kg pudotettuna penskan päälle tekee hirveesti vahinkoa.

Ei se sen lapsen vika ole ja vanhemmilla on se vastuu ettei tapahdu mitään. Ulkopuolisten tehtävä ei ole huolehtia että pennut säilyy hengissä kun mamma juoruaa reidenloitonnuskoneessa. Ei herrajumala tähän maalimaan mahtuu tyhmiä ihmisiä.

Mua on pidetty kädestä kiinni suojateitä ylitettäessä ja nyt näkee penskoja juoksemassa salilla mistä putoilee +100kg romut suorilta käsiltä (tempaajat nääs).[/QUOTE]

totta tiedän tuon paskahalvauksen fiiliksen ku omien tolvailuja kattonu ei tulis mieleenkään ottaa niitä mukaan mihinkään salille:eek:
siksipä en oo salil käynykkää ku turku on niin vitun hieno paikka :worship: ettei yhdelläkään salilla oo lastenhoitopalvelua aamupäivisin :whip: . tyhmä kun olen teen vaki-iltavuoroa joten iltatreenaus ei tuu kyseeseen:rock: lapsiparkkeja on vaikka muille jakaa mutta kun ottaa selvää niin aikaisin hoitoa tarjoava on elixia ja sekin kai jostain 11 eteenpäin eli harjoitusaikaa jäis kaikkineen (myös suihku ja vaatteitten vaihdot)1,5 tuntia sit sais juosta suoraan töihin tarhan kautta ja koska mulla on muksut vain 20 h viikos hoidossa se maksais jotain 200 kuukaudessa lisää lisätä tarhatunteja ku eskari-ikäisellä on vain tietty tuntimäärä / päivä käytössä ellei maksa täyttä maksua suoraan...::wall: eiks oo hienoi säädöksiä pk:ssa:hyper: no nautitaan nyt kotona olost ehtii sitä myöhemminkin ulkona juosta enää 2 vuotta ku molemmat on aamupäivät koulus/eskaris joten sit löytyy omaa aikaa:lol2: enkä oo silloin ees :wanha:

Mä tein tossa salilla taaksepotkua tässä yks kerta, ja semmonen about 5v pikkutyttö mekasti muutaman metrin päässä sijaitsevalla nostolavalla, äitinsä ollessa jo pukuhuoneessa lähössä pois. No sit mä keskityin puristamaan paria viimestä toistoa, tein semmosia oikein rivakoita potkuja taakse ja yhtäkkiä lävähti takana, mä katoin taakke ja siä se saatanan penska lens kaaressa parin metrin päässä olevaa pystypunnerruspenkkiä päin:rock: Se si rupes itkemään siinä ku oli tullu mono suoraan naamaan ja mä vaan kattelin siinä et oho kunnes joku ämmä meni silittelee sitä kakaraa, ja mä jatkoin treeniä. Mut saipaha penska opetuksen!!!:hyper:

Merska sanoi:
Mä tein tossa salilla taaksepotkua tässä yks kerta, ja semmonen about 5v pikkutyttö mekasti muutaman metrin päässä sijaitsevalla nostolavalla, äitinsä ollessa jo pukuhuoneessa lähössä pois. No sit mä keskityin puristamaan paria viimestä toistoa, tein semmosia oikein rivakoita potkuja taakse ja yhtäkkiä lävähti takana, mä katoin taakke ja siä se saatanan penska lens kaaressa parin metrin päässä olevaa pystypunnerruspenkkiä päin:rock: Se si rupes itkemään siinä ku oli tullu mono suoraan naamaan ja mä vaan kattelin siinä et oho kunnes joku ämmä meni silittelee sitä kakaraa, ja mä jatkoin treeniä. Mut saipaha penska opetuksen!!!:hyper:

Eli potkaisit viisivuotiasta tyttöä naamaan ja hän lensi päin pystypunnerruspenkkiä ja sinä et edes viitsinyt treeniä keskeyttää, että olisit käynyt katsomassa sattuiko pahastikin? :down:
Tuliko kova fiilis?

Vikahan ei ollut sinun, että niin tapahtui, mutta järkeäkin saisi käyttää.

No oot sinäki kyllä yks sankari. Potkasee pikkutyttöä ja ylpeenä vielä opetuksesta puhuu.. :jahas: Eipä ne lapset kyllä salille kuulu mutta vähä hölmöä tuokin minusta

Merska sanoi:

Kunnon kehva IDIOOTTI tämä Merska:david: :curs:
Oikeinko oli saatanan penska?
ilmeisesti sulla ei ole itsellä lapsia,ja toivottavasti ei tule ikinä olemaankaan...:wall:

No mitä tuohon voi sanoa? Noin voi käydä, jos tuo pentunsa salille. Noin ei käy, ellei tuo pentujaan salille.

Miksi treenarin pitäisi huolestua kullannuppujen hyvinvoinnista, jos se ei kiinnosta heidän omia vanhempiaankaan?

Tuossa oli tuuria mukana. Hyvä, ettei tyttö halvaantunut loppuiäkseen. Mutta arvokkaan opetuksen varmasti sai. Kirjaimellisesti kantapään kautta.

Nuo saksipotkut kannattaisi keskittää lasten sijasta heidän vanhempiinsa. Vinoon kasvanutta puuta ei saa oikenemaan.

:curs: Ei lapsia salille. Huorraaaaah!!!

Musta leski sanoi:
Kunnon kehva IDIOOTTI tämä Merska:david: :curs:
Oikeinko oli saatanan penska?
ilmeisesti sulla ei ole itsellä lapsia,ja toivottavasti ei tule ikinä olemaankaan...:wall:

Kyä kaikennäkösille sattumille nauraa voi, se ei tarkota et mä oisin ylpee teostani, vähän huumoria peliin ny ääliö:thumbs: , ei mitään sattunu eikä tilanne muuks olis muuttunu mun huolenpidolla...sen äitiki sano lapselleen et ihan oma vikas on...

HellHound sanoi:
No mitä tuohon voi sanoa?
Noin voi käydä, jos tuo pentunsa salille. Noin ei käy, ellei tuo pentujaan salille.

Miksi treenarin pitäisi huolestua kullannuppujen hyvinvoinnista, jos se ei kiinnosta heidän omia vanhempiaankaan? ......

Eli jos lapsi juoksee sun auton alle, niin sun ei tartte pysähtyä katsomaan, että kuinka kävi? Niinhän voi käydä jos tuo pentunsa keskustaan.

Olen täysin samaa mieltä siitä, että lapsia ei tarvitse salille raahata, mutta jos tuommoinen vahinko sattuu, niin luulisi nyt sen verran olevan inhimillisyyttä jäljellä, että käy edes katsomassa kuinka kävi.

HellHound sanoi:
Nuo saksipotkut kannattaisi keskittää lasten sijasta heidän vanhempiinsa. Vinoon kasvanutta puuta ei saa oikenemaan.

Tämä on asiaa.

Cosmo sanoi:
...pitää vissii ruksata joku lappu salin oveen, että kakaroilta pääsykielletty!...
Meidän sali on tosiaan K-16.

Eikös tässä nyt ole kolme mahdollista vaihtoehtoa:
a) Lapsiparkki, henkilökunta huolehtii asiakkaiden penskoista
b) Tiukka ikäraja salille
c) Jos lapsia salille, pidetään tiukka kuri ja henkilökunnan puolelta seurataan, että vanhemmat saavat ne lapset pidettyä kurissa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom