Kuin myös.panu_k sanoi:Ja kyllä ainakin minun ruokahaluni siitä katoaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuin myös.panu_k sanoi:Ja kyllä ainakin minun ruokahaluni siitä katoaa.
Vaikka kuinka olisin itsekin keskittynyt treeniini, niin juuri tuo "huoli" niistä kersoista olisi se, joka minua häiritsisi. Eipä siinä mitään, eihän minulta pois ole, jos jonkun toisen kersa tukehtuu painokasan alle, mutta ei se kivaa olisi olla todistamassa sellaista tapahtumaa. Häiritsisi niin maan perkuleesti, kun koko ajan pitäisi olla sivusilmällä kattelemassa ja sivukorva höröllä, että jahas, missäs se tenava nyt rämpii.Blonette sanoi:Täällä ollaan myös sitä mieltä että lapset ja salit ovat huono yhtälö. Mua ei pikkuvesselit oo erityisemmin koskaan häirinneet, oon niin keskittynyt omaan treeniini mp3 korvilla että yleensä en kuule enkä näe yhtään mitään..:D
Lähinnä mua huolestuttaa just se, että ne natiaiset loukkaavat itsensä jossain!
erkjetter sanoi:meilläpäin käy yksi n 25-30v mies treenailemassa ja sillointällöin on n.3-5v tyttö mukana. ei haittaa kenenkään treeniä yhtään kun tyttö istuu vastaanoton sohvalla tuijottamassa telkkaria kokoajan. :thumbs:
Lapsissa ei ole mitään vikaa, jos ne vain pysyvät hiljaa ja poissa tieltäni.
luulevat vain että tekevät ihan oikein, koska sitä ei ole kielletty tai opetettu tekemään toisin.
Måpå sanoi:Joskus oon saanu paskahalvauksen ku runnon pitemmän sarjan esmes vinopenkkiä kässäreillä ja pudotan kädet painoineen maahan nii siinä puolen metrin päässä taapertaa joku pikku penska kilon puntin kanssa. Painon ei tarvi olla kovin iso ollakseen sen penskan oman painon verran. Jo 20kg pudotettuna penskan päälle tekee hirveesti vahinkoa.
Ei se sen lapsen vika ole ja vanhemmilla on se vastuu ettei tapahdu mitään. Ulkopuolisten tehtävä ei ole huolehtia että pennut säilyy hengissä kun mamma juoruaa reidenloitonnuskoneessa. Ei herrajumala tähän maalimaan mahtuu tyhmiä ihmisiä.
Mua on pidetty kädestä kiinni suojateitä ylitettäessä ja nyt näkee penskoja juoksemassa salilla mistä putoilee +100kg romut suorilta käsiltä (tempaajat nääs).
Slarto sanoi:No vittu kyllä mä sen tajuan, että noin nuori tenava vielä räpii, mutta eihän siitä kukaan voi ruokahaluaan menettää?! Samaan tyyliin sitä on itsekin syöty tuon ikäisenä ja paskottu vieläpä housuihin kiitokseksi ruoasta.
Jani_1987 sanoi:HUOMIO!
Mitenkä on jos pudottaa painot lapsen päälle vahingossa niin että lapsi menehtyy, niin kyllä siitä kai saa KUOLEMANTUOTTAMUKSESTA sytteen eikä muutu vaikka se lapsi olisi tullut vaikka "pesisheittäytymisellä" sinne painojen alle...
Eli ei se todellakaan ole muitten huoli jos lapselle käy jotain...
timse sanoi:Haluaisin nyt tietää onko täällä sellaisia vanhempia jotka uskaltaa ottaa pikkulapsensa mukaan salille! Ja minkä helvetin takia?
SerialLoser sanoi:Jos mulle kävis tuollainen läheltä-piti tilanne kuin måpålle, niin saisin varmaan sellaisen raivarin, että siitä lähtien pidettäis roid rage -roinaajana.
Just sen takia että mutsi silkkaa aivottomuuttaan yrittää pilata useamman elämän. Joista yksi minun.
AllIn sanoi:Minä uskallan ja muutaman kerran vuodessa otankin salille mukaan joko 5-vuotiaan poikani tai 7-vuotiaan tyttäreni. Fiksu ja hyvinkasvatettu ;) jälkikasvuni ei aiheuta salilla häiriötä muille treenaajille, vaan pysyy lapsille varatulla leikkipaikalla. Syynä lapsen ottamiseen salille on minun tapauksessani useimmiten lapsen oma pyyntö päästä mukaan.