Lapset salilla mukana (sisältää avautumista)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja timse
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Pikkulapset ilman valvontaa pois salilta ja oitis! Isommatkin lapset meinaavat välillä itsensä teloa :). Ja minua ainakin vituttaa penkkipäivänä kun naapuripenkillä on jotain rokkiteinigootteja pelleilemässä tangolla:curs: kun ite koittaa keskittyä tiukkaan kasiin. Oikeesti vaikka ois 40v. ni salille tullaan treenaamaan ja scheisset jauhetaan pukuhuoneessa/kahviossa/röökillä, eikä varata niitä laitteita puoleksi tunniksi (istumapaikaksi):david:

Varmaan treenaajan joka pudottaa 200kg painoa tangossa jonkun kersan päälle. Ei ne siellä käräjillä tajua, että ei siinä ehi huomaamaan jos joku pikku-Kalle on ryöminy sun eteen.

Eli siis reenaaja on vastuussa vahingosta?

Juuri tuon takia olisi hyvä, ettei niitä kaikista pienimpiä päästettäisi salin puolelle ollenkaan. Kiva, jos joutuu maksamaan muksulle isot korvaukset ja kärsimään omatunnontuskia koska muksun vanhemmat ovat mänttejä.

Varmaan treenaajan joka pudottaa 200kg painoa tangossa jonkun kersan päälle. Ei ne siellä käräjillä tajua, että ei siinä ehi huomaamaan jos joku pikku-Kalle on ryöminy sun eteen.

Näin treenaajan näkökulmasta se on tottakai sen vika, joka pennun salille raahaa. Salin omistaja toki voi siihen asettaa säännön jne. mutta vanhemmat itse raahaavat niitä sinne täysin tietoisesti kaikista vaaroista.

tää oli pelkkää mutua.

Lakiosiolle heitin tästä kysymystä. Eli VIPit voi käydä sieltä katsomassa kuhan Tatu ehtii vastailemaan.

Itse voisin lyödä vetoa, että se ei ole treenaajan vastuulla julkisilla saleilla, mutta katsotaas mitä tatu vastaa tohon.
Ja niinhän se oli, että ei vastuu kuulu vahingon aiheuttajalle, jos ei tahallinen teko ole.

Mä tein tossa salilla taaksepotkua tässä yks kerta, ja semmonen about 5v pikkutyttö mekasti muutaman metrin päässä sijaitsevalla nostolavalla, äitinsä ollessa jo pukuhuoneessa lähössä pois. No sit mä keskityin puristamaan paria viimestä toistoa, tein semmosia oikein rivakoita potkuja taakse ja yhtäkkiä lävähti takana, mä katoin taakke ja siä se saatanan penska lens kaaressa parin metrin päässä olevaa pystypunnerruspenkkiä päin:rock: Se si rupes itkemään siinä ku oli tullu mono suoraan naamaan ja mä vaan kattelin siinä et oho kunnes joku ämmä meni silittelee sitä kakaraa, ja mä jatkoin treeniä. Mut saipaha penska opetuksen!!!:hyper:

Aika saatanan älyvapaalta äijältä kuulostat. Kuulostaa ihan siltä ku oisit ylpee tosta, tuli siis mono suoraan 5 vuotiaan naamaan ja sä et ees menny kattoo et mitä sattu, vittu mikä ääliö.

Minulla on jokusen kerran ollut lapset mukana salilla.
Pieni sali on, ja siellä pystyy katsomaan lasten perään. Mutta se on vaan ikävää, kun pitää itse jättää sarja kesken, jos pitää niiden perään lähteä juoksemaan.
Että nautinnollista treeniä. ;)

En pistäisi suinkaan pahakseni, jos edes isommilla saleilla olisi olemassa joku lasten leikkipaikka.
Vai kuka hommaa lapselle tarhapaikan vain sen takia, että pääsee itse salille? :rolleyes: Eikukaan..
Ja joskus voi olla aika hemmetin hankalaa saada edes lastenhoitajaa, jos asuu paikkakunnalla, jossa ei tunne ketään.

.......
En pistäisi suinkaan pahakseni, jos edes isommilla saleilla olisi olemassa joku lasten leikkipaikka........
Kyllähän niitäkin on. Ainakin sillä salilla missä vaimo käy on lasten pysäköintipaikka. En nyt muista tarkkaan, mutta tyyliin ma-pe 14-19, siellä on maksuton (tai siis siihen helvetilliseen kk-maksuun sisältyvä) lastenhoito.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kyllähän niitäkin on. Ainakin sillä salilla missä vaimo käy on lasten pysäköintipaikka. En nyt muista tarkkaan, mutta tyyliin ma-pe 14-19, siellä on maksuton (tai siis siihen helvetilliseen kk-maksuun sisältyvä) lastenhoito.
Olisipa täälläkin tuommoisia mahtavia palveluja.:worship:
Kun tuolla paikkakunnalla, jonne muutan, niin sielläkään ei taida olla. Tai en koskaan ole ainakaan kuullut semmoisesta.

Olisipa täälläkin tuommoisia mahtavia palveluja.:worship:
Kun tuolla paikkakunnalla, jonne muutan, niin sielläkään ei taida olla. Tai en koskaan ole ainakaan kuullut semmoisesta.

Nämä löytyy yleensä näiltä ns. klubisaleilta johon on tosiaankin yleensä +50 euron kk maksu. Itsekin sellaisella käyn ja ainakin arkena tuo lapsiparkki on käytössä. Toimii hyvin ja lapset ovat siellä pysyneet, mitään ongelmia en ole kertaakaan tavannut tuolla. Pukkarissakin lukee kyltti että lapset eivät saa pukkariin tulla edes vanhenmpien seurassa, samoin salin puolelle ei ole mitään asiaa, yleisissä aulatiloissa saa tietysti vanhempien kanssa olla.

Hieman :offtopic: ehkä, mutta tässä kuulin eräältä salivastaavalta tapauksen, että eräs ISI oli suuttunut, kun ei saanut tuoda 9 vuotiasta poikaansa salille TREENAA! Isä ois halunnu opettaa pojalle vähän, miten tullaan "isoksi".:eek: Siis WHAT??? 9 vuotias kersa EI musta ainakaan kuulu lähellekään salia vielä moniin vuosiin!!! Toivottavasti täällä ei ole vastaavia ihmisiä, jotka ajattelevat vievänsä lapsensa treenaa salille vielä leikki-iässä!!

samanlainen tapaus entisellä salillani... äiti toi kaks penskaa mukaan ja alkoi opettaa pojalle kaikkee. ja jotenkin pisti silmään se mitkä painot mamma laitto 6-8v kakaralle...eikös 15kg pikkasen liikaa. varsinki ku kakara ei oikeestikaan jaksanu ja mamma vieressä äkisi et "EI NOIN! ku näin.... ei ei ei!!!! Tälleen!" vatsaa tehdessä penska kitisi et käy kipeetä ja mamma vaan et niin sen kuuluukin. ihan sama vaikka kuuluiski, mut kävi sääliks lasta. ja pienellä salilla ei jaksais odotella et kakara olisi valmis et ite pääsee treenaan.

eilen salilla ollessani tein aika kovaa pystypunnerrus sarjaa ja sinne tuli pari jotai varmaan mun ikästä jätkää. jotka alko tekee jotai vipunostoja siinä ihan mun vieressä.

huomautin sit toiselle et sä oot aika lähellä mua ku se siinä opetteli lentämään ja se vaa jotai sano et ''sähän tässä oot liian lähellä'' tjsp ja sit sen hantteli osu mun p.punnerrus hantteliin joka kumahti mua sit päähän prkl..

onneks ei pahemmin sattunu mut piti kertoo ku tässä tredissä jollekki sanoin et ihan hyvin 14 vuotiaat voi käydä salilla ja et kyllä osataan käyttäytyä.

ei kaikki näköjään perkele !

eilen salilla ollessani tein aika kovaa pystypunnerrus sarjaa ja sinne tuli pari jotai varmaan mun ikästä jätkää. jotka alko tekee jotai vipunostoja siinä ihan mun vieressä.

huomautin sit toiselle et sä oot aika lähellä mua ku se siinä opetteli lentämään ja se vaa jotai sano et ''sähän tässä oot liian lähellä'' tjsp ja sit sen hantteli osu mun p.punnerrus hantteliin joka kumahti mua sit päähän prkl..

onneks ei pahemmin sattunu mut piti kertoo ku tässä tredissä jollekki sanoin et ihan hyvin 14 vuotiaat voi käydä salilla ja et kyllä osataan käyttäytyä.

ei kaikki näköjään perkele !

Jumalauta mulla palais pinna tollasessa tilanteessa ja pistäisin jätkät killuun leuanvetotankoon palleista, mutta hyvä et ite osaat ottaa paremmin noi tilanteet. :thumbs:

Hö. Mun mielestä tuossa vaiheessa luulisi olevan selvää se, että paikan päällä ensiksi ollutta olisi kohteliasta väistää, tai odotella, että paikka vapautuu. Ihme kansaa. :jahas:

Tänään salille mennessäni siälä sitten oli tälläinen vaippahousuinen äänekäs poika, joka koko ajan oli liikkeessä ja leikki ja tiputteli pikkulevypainoja. Aluksi kun menin nii tällaisessa kylki/vatsa laittees tämä leikki erittäin vaarallisen näkösesti kun heilutteli sitä mihin kädet laitetaan nii ympäri sitä laitetta, jos olisi osunut olisi penska lentänyt lattialle ja ehkä lyönyt päänsä toiseen laitteeseen. Äiti katseli kauempaa ja teki omia liikkeitään.Sitten tämä napero kiipesi ihan ylös puolapuihin eikä päässyt ilman äitinsä apua alas. Heilutteli venyttelykeppejä ja sai koko ajan varoa ettei osu. Ja muutaman kerran sitten itku tuli koska ei kuunnellu äitinsä neuvoja. Sitten tämä napero kysäisi yhdeltä mieheltä, jolla oli 1.5L pullo vettä, että onko tuossa viinaa.:lol2: Lapsen äiti sanoi sitten naperolle että ei täälä kukaan viinaa juo.

Joo kokeilin pari kertaa, ensimmäisellä kerralla aika hyvin onnistu toisella ei sitten ollenkaan oman lapsen salilla pitäminen. Eli enää en ota... kuin ehkä monen monen vuoden päästä!

E: Ja niin uskalsin ottaa oman kersan mukaan, koska tiedän, että vahdin häntä... enpä olis hänen antanut muuta tehdä kuin istua penkillä.. mutta eipä suostunut :) Ottaa sitten kun lapsi voi itsekin treenata ;)

Jumalauta mulla palais pinna tollasessa tilanteessa ja pistäisin jätkät killuun leuanvetotankoon palleista, mutta hyvä et ite osaat ottaa paremmin noi tilanteet. :thumbs:

kyllä se vitutti mut mä oon tottunu purkaa agressiot pikku broidiin :) no ei nyt sentäs :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom