Jonkunlainen ikäraja olisi mielestäni kyllä ihan hyvä olla kaikilla saleilla..
tai sit vaa poistetaan salilta ne, jotka eivät treenaa vaan leikkivät
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jonkunlainen ikäraja olisi mielestäni kyllä ihan hyvä olla kaikilla saleilla..
tai sit vaa poistetaan salilta ne, jotka eivät treenaa vaan leikkivät
...no mutta kun siitä leuanvetotangosta on niiiin kiva roikkua!!:itku:
Varmaan treenaajan joka pudottaa 200kg painoa tangossa jonkun kersan päälle. Ei ne siellä käräjillä tajua, että ei siinä ehi huomaamaan jos joku pikku-Kalle on ryöminy sun eteen.
Varmaan treenaajan joka pudottaa 200kg painoa tangossa jonkun kersan päälle. Ei ne siellä käräjillä tajua, että ei siinä ehi huomaamaan jos joku pikku-Kalle on ryöminy sun eteen.
Näin treenaajan näkökulmasta se on tottakai sen vika, joka pennun salille raahaa. Salin omistaja toki voi siihen asettaa säännön jne. mutta vanhemmat itse raahaavat niitä sinne täysin tietoisesti kaikista vaaroista.
tää oli pelkkää mutua.
Mä tein tossa salilla taaksepotkua tässä yks kerta, ja semmonen about 5v pikkutyttö mekasti muutaman metrin päässä sijaitsevalla nostolavalla, äitinsä ollessa jo pukuhuoneessa lähössä pois. No sit mä keskityin puristamaan paria viimestä toistoa, tein semmosia oikein rivakoita potkuja taakse ja yhtäkkiä lävähti takana, mä katoin taakke ja siä se saatanan penska lens kaaressa parin metrin päässä olevaa pystypunnerruspenkkiä päin Se si rupes itkemään siinä ku oli tullu mono suoraan naamaan ja mä vaan kattelin siinä et oho kunnes joku ämmä meni silittelee sitä kakaraa, ja mä jatkoin treeniä. Mut saipaha penska opetuksen!!!
Kyllähän niitäkin on. Ainakin sillä salilla missä vaimo käy on lasten pysäköintipaikka. En nyt muista tarkkaan, mutta tyyliin ma-pe 14-19, siellä on maksuton (tai siis siihen helvetilliseen kk-maksuun sisältyvä) lastenhoito........
En pistäisi suinkaan pahakseni, jos edes isommilla saleilla olisi olemassa joku lasten leikkipaikka........
Olisipa täälläkin tuommoisia mahtavia palveluja.Kyllähän niitäkin on. Ainakin sillä salilla missä vaimo käy on lasten pysäköintipaikka. En nyt muista tarkkaan, mutta tyyliin ma-pe 14-19, siellä on maksuton (tai siis siihen helvetilliseen kk-maksuun sisältyvä) lastenhoito.
:jahas:ethän sä edes yletä siihen. voithan sä mennä vaikka puuhun roikkumaan siks aikaa ku äiti treenaa.
Olisipa täälläkin tuommoisia mahtavia palveluja.
Kun tuolla paikkakunnalla, jonne muutan, niin sielläkään ei taida olla. Tai en koskaan ole ainakaan kuullut semmoisesta.
Hieman ehkä, mutta tässä kuulin eräältä salivastaavalta tapauksen, että eräs ISI oli suuttunut, kun ei saanut tuoda 9 vuotiasta poikaansa salille TREENAA! Isä ois halunnu opettaa pojalle vähän, miten tullaan "isoksi". Siis WHAT??? 9 vuotias kersa EI musta ainakaan kuulu lähellekään salia vielä moniin vuosiin!!! Toivottavasti täällä ei ole vastaavia ihmisiä, jotka ajattelevat vievänsä lapsensa treenaa salille vielä leikki-iässä!!
eilen salilla ollessani tein aika kovaa pystypunnerrus sarjaa ja sinne tuli pari jotai varmaan mun ikästä jätkää. jotka alko tekee jotai vipunostoja siinä ihan mun vieressä.
huomautin sit toiselle et sä oot aika lähellä mua ku se siinä opetteli lentämään ja se vaa jotai sano et ''sähän tässä oot liian lähellä'' tjsp ja sit sen hantteli osu mun p.punnerrus hantteliin joka kumahti mua sit päähän prkl..
onneks ei pahemmin sattunu mut piti kertoo ku tässä tredissä jollekki sanoin et ihan hyvin 14 vuotiaat voi käydä salilla ja et kyllä osataan käyttäytyä.
ei kaikki näköjään perkele !
eilen salilla ollessani tein aika kovaa pystypunnerrus sarjaa ja sinne tuli pari jotai varmaan mun ikästä jätkää. jotka alko tekee jotai vipunostoja siinä ihan mun vieressä.
huomautin sit toiselle et sä oot aika lähellä mua ku se siinä opetteli lentämään ja se vaa jotai sano et ''sähän tässä oot liian lähellä'' tjsp ja sit sen hantteli osu mun p.punnerrus hantteliin joka kumahti mua sit päähän prkl..
Jumalauta mulla palais pinna tollasessa tilanteessa ja pistäisin jätkät killuun leuanvetotankoon palleista, mutta hyvä et ite osaat ottaa paremmin noi tilanteet. :thumbs: