Lapset salilla mukana (sisältää avautumista)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja timse
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
IMO ei ihan pikku naperoita kannata ottaa salille mukaan koska se on aika hengen vaarallinen paikka, koska harva ajattelee paljoakaan kesken kovan sarjan mitään muuta kuin sitä sarjan loppuun viemistä. Mutta onneksi jollain saleilla on lasten huone jossa on TV, videot ja pelejä jonne lapsen voi viedä siksi aikaa kun vanhemmat menee tekemään treeninsä, ainenkin omalla salilla on tämmöinen ja siksi harvemmin olen törmännyt naperoihin salilla.

Olen myös sitä mieltä ettei lapsia salille, koska ne haittaavat treeniä ja aiheuttavat vaaratilanteita ainakin itselleen jos ei muille.

Ei lapsia salille :curs: Ne 2kk vanhat pallurat voin ymmärtääkin jotka makaavat taju perseessä koko treenin ajan jossain turvaistuimessa. Mutta ne jotka pääsevät jo omin liikkeelle saa viedä lastentarhaan. Ja tekosyyksi ei riitä se että kun ei ole lapselle muutakaan paikkaa, itse ovat valintansa tehneet ja sen mukaan saavat elää.

Jos mulla ois tuon ikäinen lapsi niin ei tulis ikimaailmassa mieleen viedä sitä punttisalille leikkimään! Se on henki pois hyvin nopeesti joltain (luultavasti lapselta). Olipas ajattelematon äiti.

Jos törmäätte lapsiin ja heidän vanhempiinsa salilla, niin yrittäkää keskustella järkevästi heidän kanssaan. Älkää vain murahtako lapselle, sillä oikeasti heille voi tulla joku trauma siitä kun joku hirveän iso "punainen setä" käskee painumaan helvettiin tai jotain. Jos lapsi on salilla, niin se on hänen vanhempiensa moka, ei lapsen.

Meillä on kaks tyttöä ja vaunuissa ovat kyl molemmat jonkun kerran käyneet salilla. Mut erittäin selkee juttu, niin kauan ku pysyy hiljaa ja tyytyväisenä, on oltu salilla ja ku on alkanu natina, on lähdetty meneen. Ite nautin reeneistä niin paljon, et ymmärrän kunnioittaa toistenki panostusta.
Yks pointti salin henkilökunnalle: kuka korvaa, jos jotain sattuu?! Jokainen salinomistaja varmaan havahtuu, ku kysyy tällasen kysymyksen.
Onhan kuntoklubeja/vastaavia jo aika monella paikkakunnalla ja niistä löytyy kyllä järjestään lapsiparkit. Tampereen Elixiaa voi meidän perheestä niin Mamma ku Tytötkin suositella lämpimästi!

Viimeksi tein rintaa ristitaljassa niin lapsi tulee ja laittaa kädet painopakan väliin. --> sarja häiriintyi hieman prkl.

Ja pidän lapsista hyvin paljon, heidän vanhemmistakin yleensä, mutta voisivat pitää lapsensa kurissa paremmin tai mielummin ennen kouluikää poissa kokonaan salilta.

Mutta sitten heti "eppuluokan" alettua TREENIÄ VAAN!! :whip: ;)

ToughGrip sanoi:
Kerran toisella salilla, sain huomautuksen lapsen tukevahkolta äidiltä kielenkäytöstäni kun hänellä oli kersa läsnä. Tehtiin siinä lankkupenkkiä pakkotoistoilla ja viimeisessä kiduttavassa suorituksessa pääsi suusta karjahdus "huuooorraaaa!!"
lol!!! :lol2: Oikeesti, kuka huutaa ees tosissaan tommosta :D:D Voin vaan kuvitella sen pyylevän matamin ilmeen kun lasit on hypänny nokalla :D

ToughGrip sanoi:
Kerran toisella salilla, sain huomautuksen lapsen tukevahkolta äidiltä kielenkäytöstäni kun hänellä oli kersa läsnä. Tehtiin siinä lankkupenkkiä pakkotoistoilla ja viimeisessä kiduttavassa suorituksessa pääsi suusta karjahdus "huuooorraaaa!!". Meinasin sanoa, että "just sua tarkotinkin". Jotenkin siinä mielentilassa rupesi sapettamaan.

Mielestäni kyllä ihan syystä huomautti, oli lapsia lähellä eli ei. Joku perkele tms. on sitte jo eri asia mutta noi huorittelut vois jättää pois.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Minua on pienempänä raahattu vanhempien mukana muutaman kerran punttisalille. Ennen kuitenkin vanhemmat selvitti selkeät säännöt, että mitään en siirtele, ollaan rauhallisesti,sarjaa tekevän lähelle ei mennä ja vain sellaisiin laitteisiin saa mennä jota kukaan ei käytä ja jos osaan käyttää. Ikää oli ensimmäisinä kertoina alle 5v. Sääntöjä noudattamalla säästyin kolhuitta ja kohokohtia olikin kun sai ojennella jotain 3kg:n painoja körmyille.

IMO siis salille saa tuoda lapsia, jos he osaavat käyttäytyä. Täälläkin eräs äiti tuo poikansa mukaan treenaamaan ja poika osaa käyttäytyä jolloin ei haittaa treeniä mitenkään.

edit: Oikeesti sellanen 150kg körmy on huutaessaan pelottava. Ihan isompienkin mielestä.

Juu ei se ollutkaan kenellekään tarkoitettu. Vähän sellainen inside-juttu mikä ei välttämättä kuulu näille saleille. Hurttia huumoria vaan. Ei ehtinyt anteeksikaan pyytää... :nolo:

hölkkääjä sanoi:
? jos se pentu esim söi käsillä jotenki rumasti pitkin naamaa ja koko kehoa ne ruuat tai jotai..

itellä ei oo kyllä menny ruoka halu ikin juuri mistään mut noin mää veikkaisin hänelle käyneen

No vittu kyllä mä sen tajuan, että noin nuori tenava vielä räpii, mutta eihän siitä kukaan voi ruokahaluaan menettää?! Samaan tyyliin sitä on itsekin syöty tuon ikäisenä ja paskottu vieläpä housuihin kiitokseksi ruoasta.

uusio sanoi:
Mielestäni kyllä ihan syystä huomautti, oli lapsia lähellä eli ei. Joku perkele tms. on sitte jo eri asia mutta noi huorittelut vois jättää pois.
Ööh... mitä väliä sillä on mitä kirosanaa käyttää :confused: ? Itelleni tanko ei oo huora vaan "vitun homo", tuskimpa toikaan ois kelvannu neidille?

Edit: Jotain asiaakin. Oon tainu vaan kerran nähä jonkun tuovan lapsen salille. Poika istu naulakoilla pakoillaan koko ajan ja touhus omiaan eikä aiheuttanut mitään haittaa treenaajille. Eli on ihan lapsesta kiinni voiko sen tuoda salille. Tunnin istumismaratoni saattaa vaan olla lapselle aika puuduttavaa.

Ei todellakaan lapsia salille. Omalla salilla eräs nuori nainen ajoittain tuo pienen lapsensa mukanaan salille ja suurimmilta osin kaikki menee ihan hyvin eikä lapsi häiritse ketään, mutta mikäli äidin treeni venyy muiden kanssa juoruillessa tai jostain muusta syystä alkaa lapsi keksiä itselleen tekemistä. Usein on joutunut jättäämään sarjan kesken kun keskittyminen on hajonnut naperon huitoessa vieressä hyppynarulla tai tuijottaessa

Repe_ sanoi:
Minua on pienempänä raahattu vanhempien mukana muutaman kerran punttisalille. Ennen kuitenkin vanhemmat selvitti selkeät säännöt, että mitään en siirtele, ollaan rauhallisesti,sarjaa tekevän lähelle ei mennä ja vain sellaisiin laitteisiin saa mennä jota kukaan ei käytä ja jos osaan käyttää. Ikää oli ensimmäisinä kertoina alle 5v. Sääntöjä noudattamalla säästyin kolhuitta ja kohokohtia olikin kun sai ojennella jotain 3kg:n painoja körmyille.

IMO siis salille saa tuoda lapsia, jos he osaavat käyttäytyä..

Juuri näin.itselläni on 6v.poika ja 4v.tyttö.Yhtäaikaa en niitä salille ota,mutta aika usein on toinen mukana.Aina ennen salille menoa kerrataan säännöt.Muita ei saa häiritä on se tärkein.Hyvin on homma toiminut.siellä ne piirtelee,nostelee pikkupuntteja,tekee vatsoja,kuperkeikkoja ym...ja ei muiden treenit häiriinny

6v.poikani tekee muuten 4 puhdasta leukaa,krhm:thumbs:

meilläpäin käy yksi n 25-30v mies treenailemassa ja sillointällöin on n.3-5v tyttö mukana. ei haittaa kenenkään treeniä yhtään kun tyttö istuu vastaanoton sohvalla tuijottamassa telkkaria kokoajan. :thumbs:

Slarto, eipä juuri se ruoan levittely haittaa mutta vittu kun pitää sellaista kummallista liman/ruoan/oksennuksen sekaista mömmöä levitellä pitkin itseään / ympäristöään. Ja se haju...
Ja kyllä ainakin minun ruokahaluni siitä katoaa. Tuo onkin ainoa asia maailmassa joka sen on tähän mennässä vienyt :D
Liittyy jotenkin siihen kuka sen tekee. Lapsista syntyy minulle todella paljon negatiivisia mielleyhtymiä :D
Varmasti itsekkin toiminut pienenä samalla tavalla, se tosin ei tee siitä yhtään vähemmän oksettavaa.

vaikka aina ei ehkä olis hoitajaa lapsille tai muuta ni yrittäis ees, on kyl ärsyttävii ku jotain tenavii temmeltaa siel

Suositut

Back
Ylös Bottom