Lapset salilla mukana (sisältää avautumista)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja timse
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Merska sanoi:
Kyä kaikennäkösille sattumille nauraa voi, se ei tarkota et mä oisin ylpee teostani, vähän huumoria peliin ny ääliö:thumbs: , ei mitään sattunu eikä tilanne muuks olis muuttunu mun huolenpidolla...sen äitiki sano lapselleen et ihan oma vikas on...
Joo-o, kyllähän se lapsi taitaa kuitenkin äidin vastuulla siellä salilla olla, kersat kun ei yleensä ymmärrä varoa...:david: Siksi ei lapsia sinne salille. Mutta sulla taitaa olla jonkin sortin asennevamma....

Tytteli sanoi:
Joo-o, kyllähän se lapsi taitaa kuitenkin äidin vastuulla siellä salilla olla, kersat kun ei yleensä ymmärrä varoa...:david: Siksi ei lapsia sinne salille. Mutta sulla taitaa olla jonkin sortin asennevamma....

Toisaalta, jos oot 5v skidii potkassu just päähän ja se rääkyy scott-penkkiä vasten niin olisiko siinä tapauksessa hirveästi auttanut, jos hiestä märkä kerrostalon kokoinen bodari menee lohduttamaan. Mulle tulee sellanen fiilis, et se skidi ois saanu vaan pahempia traumoja ja/tai heittäny jollain mitä käteen sattuu.

Merska sanoi:
Mä tein tossa salilla taaksepotkua tässä yks kerta, ja semmonen about 5v pikkutyttö mekasti muutaman metrin päässä sijaitsevalla nostolavalla, äitinsä ollessa jo pukuhuoneessa lähössä pois. No sit mä keskityin puristamaan paria viimestä toistoa, tein semmosia oikein rivakoita potkuja taakse ja yhtäkkiä lävähti takana, mä katoin taakke ja siä se saatanan penska lens kaaressa parin metrin päässä olevaa pystypunnerruspenkkiä päin:rock: Se si rupes itkemään siinä ku oli tullu mono suoraan naamaan ja mä vaan kattelin siinä et oho kunnes joku ämmä meni silittelee sitä kakaraa, ja mä jatkoin treeniä. Mut saipaha penska opetuksen!!!:hyper:

Voi jeesus mikä voittaja. :wall:

En mäkään lapsista erityisesti pidä, mutta jos vahingossa potkaisisin lasta päähän niin en mää pystyis jatkaan enää treeniä. Ei se nyt saatana sen lapsen vika ole vaan sen äidin, olisit sitä potkassut. Ihan käsittämätöntä touhua. :david:

Habankorppu sanoi:
Voi jeesus mikä voittaja. :wall:

En mäkään lapsista erityisesti pidä, mutta jos vahingossa potkaisisin lasta päähän niin en mää pystyis jatkaan enää treeniä. Ei se nyt saatana sen lapsen vika ole vaan sen äidin, olisit sitä potkassut. Ihan käsittämätöntä touhua. :david:

Tää on vaan esimerkki et miten siinä käy väistämättä ennen pitkää...eipä oo sen äitiä eikä tyttöä salilla enää näkyny...

BadHair sanoi:
Eli jos lapsi juoksee sun auton alle, niin sun ei tartte pysähtyä katsomaan, että kuinka kävi? Niinhän voi käydä jos tuo pentunsa keskustaan.

Juuri näin. Ymmärsit täysin. :rolleyes:

Nyt ei käsittääkseni puhuttu liikenneonnettomuuksista vaan pikkulasten mesomisesta kuntosaleilla. 'Hieman' eri asioista kysymys. En ottanut kantaa siihen, pitääkö tarkistaa lapsen hyvinvointi onnettomuuden jälkeen, kommentoinpahan vain, että noin voi käydä, jos on väärässä paikassa väärään aikaan. Jos Merska ei välittömästi rynnännytkään antamaan tytölle tekohengitystä, niin vähintään yhtä hoopoa on tuoda se pentu sinne salille ja ottaa riski, että jotakin tuollaista tapahtuu.

Tuskinpa silti jäisin yliajopaikalle tonttia kaavoittamaan, sillä minulla ei ole ajokorttia :nolo:

BadHair sanoi:
Eli jos lapsi juoksee sun auton alle, niin sun ei tartte pysähtyä katsomaan, että kuinka kävi? Niinhän voi käydä jos tuo pentunsa keskustaan.
No tottakai pitää pysähtyä ja katsoa miten kävi; autoonhan on saattanut tulla lommo!:hyper:

:D

HellHound sanoi:
No mitä tuohon voi sanoa? Noin voi käydä, jos tuo pentunsa salille. Noin ei käy, ellei tuo pentujaan salille.

Miksi treenarin pitäisi huolestua kullannuppujen hyvinvoinnista, jos se ei kiinnosta heidän omia vanhempiaankaan?

Tuossa oli tuuria mukana. Hyvä, ettei tyttö halvaantunut loppuiäkseen. Mutta arvokkaan opetuksen varmasti sai. Kirjaimellisesti kantapään kautta.

Nuo saksipotkut kannattaisi keskittää lasten sijasta heidän vanhempiinsa. Vinoon kasvanutta puuta ei saa oikenemaan.

:curs: Ei lapsia salille. Huorraaaaah!!!
Samaa mieltä.

HellHound sanoi:
Juuri näin. Ymmärsit täysin. :rolleyes:

Nyt ei käsittääkseni puhuttu liikenneonnettomuuksista vaan pikkulasten mesomisesta kuntosaleilla. 'Hieman' eri asioista kysymys. En ottanut kantaa siihen, pitääkö tarkistaa lapsen hyvinvointi onnettomuuden jälkeen, kommentoinpahan vain, että noin voi käydä, jos on väärässä paikassa väärään aikaan. Jos Merska ei välittömästi rynnännytkään antamaan tytölle tekohengitystä, niin vähintään yhtä hoopoa on tuoda se pentu sinne salille ja ottaa riski, että jotakin tuollaista tapahtuu.

Tuskinpa silti jäisin yliajopaikalle tonttia kaavoittamaan, sillä minulla ei ole ajokorttia :nolo:

Okei, puhuttiin vähän eri asiasta. Käsitin vain tästä "No mitä tuohon voi sanoa? Noin voi käydä, jos tuo pentunsa salille. Noin ei käy, ellei tuo pentujaan salille. Miksi treenarin pitäisi huolestua kullannuppujen hyvinvoinnista, jos se ei kiinnosta heidän omia vanhempiaankaan?", että mielestäsi muksun kunnon tarkastaminen tuossa tapauksessa ei olisi ollut aiheellista.

Mutta :piis: vaan ja pidetään muksut pois salilta. Siitä ollaan samaa mieltä. :)

Eilettäin oli joku pikku tiipiäinen salilla vanhemien mukana. Täytyy sanoa että ensimmäiset puoli tuntia oli aika harmiton ja vaan veteli soutulaitteessa. Souti muutes päälle kilsan.

Muutenki vaikutti olevan harmiton tapaus. Kyllähän se vähän rupes siinä kiertelemään laitteissa ku aika tuli pitkäks, mutta kyllä sillä niissä laitteiden testailuissa näky isä olevan neuvomassa.

Harmiton tapaus siis tällä kertaa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Olen kauan samaa ihmetellyt, että mitä liikkuu vanhempien päässä, jotka tuovat pikkumuksuja sinne salille sekoilemaan. Oon jo pari kertaa meinannut vahingossa tiputtaa painot kersan päälle.. :/ No onneksi ei ole mitään vielä sattunut..

Olen kauan samaa ihmetellyt, että mitä liikkuu vanhempien päässä, jotka tuovat pikkumuksuja sinne salille sekoilemaan. Oon jo pari kertaa meinannut vahingossa tiputtaa painot kersan päälle.. :/ No onneksi ei ole mitään vielä sattunut..

Tuli mieleen - ihan teoriassa siis - että kenen on vastuu, jos jotain sattuu?

Tuli mieleen - ihan teoriassa siis - että kenen on vastuu, jos jotain sattuu?

Varmaan treenaajan joka pudottaa 200kg painoa tangossa jonkun kersan päälle. Ei ne siellä käräjillä tajua, että ei siinä ehi huomaamaan jos joku pikku-Kalle on ryöminy sun eteen.

Näin treenaajan näkökulmasta se on tottakai sen vika, joka pennun salille raahaa. Salin omistaja toki voi siihen asettaa säännön jne. mutta vanhemmat itse raahaavat niitä sinne täysin tietoisesti kaikista vaaroista.

tää oli pelkkää mutua.

Delia sanoi:
Ei todellakaan kakaroita salille. Kaikki alle 20 v. kuuluvat leikkihuoneeseen.
Jaa mitäköhän mää teen salilla, menen huutamaan ja rällästämään kesken jonkun massamonsterin kyykky sarjan vai?:jahas:

Ei todellakaan kakaroita salille. Kaikki alle 20 v. kuuluvat leikkihuoneeseen.

Kiitos tästä mielipiteestä. Pitäisikö alle 20 vuotiaille ihmisille tehä joku oma sali missä he voivat pomppia kilpaa ympäriinsä vai?

Kiitos tästä mielipiteestä. Pitäisikö alle 20 vuotiaille ihmisille tehä joku oma sali missä he voivat pomppia kilpaa ympäriinsä vai?

Sellainenhan on jo - Puuhamaa!

Aina välillä on porukalla muksuja mukana salilla ja silloin menee reeni usein reisille kun ne juoksee ympäriinsä ja niitä saa olla koko ajan varomassa. Useimmiten jos lapsia on useampi kerralla niin homma menee pipariksi. 1-2 saa pidettyä vielä homman jotenkin järkevänä eivätkä intoudu liikaa. Usein näkee oikein asiallisesti käyttäytyviä 10-12v lapsia salilla, tosin niitäkin tulee vähän pidettyä silmällä, etteivät vaan telo itteänsä missään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom