Kyllä vaunulenkit tekee terää. Mutta kun on jo esikoinen, niin on jäänyt vaunulenkit toistaiseksi aika vähälle. Salitreenit aloitin pitkästä aikaa kahteen jaetulla ohjelmalla ja huh, että tekee kipeetä
Ja lisäksi vähän fillarointia ja juoksua. Vatsan seutu on mullakin semmosta pullataikinaa mutta se on pääasiassa sitä venynyttä nahkaa, joka siinä ekan vuoden aikana pitäs palautua jos palautuu eikä siihen paljon treenit vaikuta. Mutta olen yrittänyt kuitenkin hieroa rasvan kanssa, josko vähän kimmoisuutta lisäisi.
Onkos She Devilillä toinen lapsi haaveissa? Meillähän on nyt kaksi ja luulen, että se riittää meille. Miten te muut, joilla on toinen lapsi (tai kolmas tai neljäs) haaveissa, niin tuntuuko siltä, että pitäs päästä ensin kuntoon vai tuntuuko siltä, että ei kannata "turhaan" treenata välissä vaan aloittaa kunnolla sitten, kun lapsiluku on täysi? Mulla oli ekan jälkeen vähän semmoinen fiilis, että teen tässä nyt jotain, etten ihan täysin surkastu mutten saanut aloitetuksi täysillä treenaamista, kun ajattelin, että jos se toinen sieltä tulee, niin sitten sitä taas lihoo ja löystyy taas kuitenkin. Tyhmä ajatus mutta minkäs sille voi.
Mulla tulee kyllä laitettua ruokaa ihan alusta asti. En ole oikeastaan koskaan suosinut eineksiä, pinaattiletut on ainoa, jota olen valmiina ostanut. Yleensä lounas on edellispäivän päivällisjämiä, ainakin silloin kun esikoinen on tarhassa (3 päivänä viikossa puoli päivää). Kesällä on aikalailla ollut protskupitoista eli on grillattua kanaa / lihaa / kalaa ja lisukkeena ollut vaan salaatti. Mutta hyvin normaalia kotiruokaa pääasiassa tulee syötyä. Meillä on ns. oppikirjapäivärytmi lasten kanssa eli kello 8 on aamiainen, kello 11 lounas, klo 14 välipala ja kello 17 päivällinen ja iltapala noin kello 19.
Nyt lapset nukkumaan ja vähän venyttelyä illan päätteeksi. Ja sit nukkumaan, jotenkin pakko välillä priorisoida nukkuminen treenin edelle. Kuopus on alkanut heräilemään tiheemmin eli edessä on varmaan kiinteiden aloittelu pikkuhiljaa.