Lappeenrantalaisbodarit!

Liikuntakeskuksella alotin viime syksynä treenaamaan. Platinum tuntuu olevan kovin suosittu täällä ja viime viikolla tuli viimein jopa käytyä siellä seminaarissa.

Pitänee katsoa salivaihtoehdot uudelleen kunhan pakollinen jäsenyysvuosi tulee täällä täyteen.

Bodari en ole, mutta ilmoittaudutaan nyt tähänkin threadiin. Platinumilla on tullut heiluteltua raajoja muutama vuosi. Heikin olen tietty salilla bongannut ja muutaman muunkin, ketään pakkislaista tosin en ole vielä edes moikannut :).
Tänään painonnosto/keskivartalotreeniä tehdessä tuli mieleen, käykö Platinumilla painonnostoa harrastavia/harrastaneita/valmentajia tms. Mukava olis saada treenivinkkejä kokeneemmilta. Omaa tekniikkaa on niin hemmetin vaikee arvioida. Vaikka tuntuis, että menee ihan ok, voi silti tehdä karmeita virheitä nostoissa. :curs:

Bodari en ole, mutta ilmoittaudutaan nyt tähänkin threadiin. Platinumilla on tullut heiluteltua raajoja muutama vuosi. Heikin olen tietty salilla bongannut ja muutaman muunkin, ketään pakkislaista tosin en ole vielä edes moikannut :).
Tänään painonnosto/keskivartalotreeniä tehdessä tuli mieleen, käykö Platinumilla painonnostoa harrastavia/harrastaneita/valmentajia tms. Mukava olis saada treenivinkkejä kokeneemmilta. Omaa tekniikkaa on niin hemmetin vaikee arvioida. Vaikka tuntuis, että menee ihan ok, voi silti tehdä karmeita virheitä nostoissa. :curs:

Kysy Valkosen Tapelta, se tietää varmasti jonkun painonnostokonkarin, joka voi neuvoa sua!

Platinum ollu reenipaikkana parin vuoden ajan.
Aikasemmin tuli treenattua Huhtarissa, mutta Platinumille siirtymisen jälkeen tuli ihan uutta sytykettä treeniin.
Johtuisko ilmapiiristä, paremmista laitteista, isommista käsipainoista...
:D

Kyydissä pääsee.

Force Fitness Classic & Grand Prix 28. huhtikuuta Helsingin Kulttuuritalolla 12.00-20.00
Kello 12:00 Messut aukeaa
Kello 13.00 – Force Classic Bodybuilding
Kello 15.00 - Force Fitness Classic
Kello 18.00 – Force Grand Prix

Privailkaa.

Toi 30e on hyvä hinta jo Jaskan jutuista. Oon kerran ollut kuuntelemassa yhtä Jaskan pitämää luentoa ja mies osaa asiansa +on loistava jutun kertoja. kyseisellä luennolla ei treenailtu mutta silloin käytiin teoriassa läpi kyyky tekniikkaa.

Mikä on paras sali lappeenrannassa? Ja voiskos saada vähän hinta tietoja!?! Muutan kohta lappeenrantaan koulun perässä, joten olis kiva tietää, että mihin sitä sitten siirtyy reenailemaan..

Mikä on paras sali lappeenrannassa? Ja voiskos saada vähän hinta tietoja!?! Muutan kohta lappeenrantaan koulun perässä, joten olis kiva tietää, että mihin sitä sitten siirtyy reenailemaan..

Mun mielestä Platinum. Silloin tällöin treenailen myös Lappeenrannan Kuntosalilla torin laidalla. Platinum on suurin.

Onko se sit älyttömän kallis.. Opiskelijana ei rahalla kehuskella.. Tai no jos saa töitä personal trainerina, niin ehkä sit silloin olis varaa hieman ylellisyyteenkin.. tämän kuun lopussa koulutus..

Pitää kait antaa ennakko varoitus! Tulen Platinumiin sähläämään painojen kanssa 3-4 kuukaudeksi näillä tiedoilla mitä minulla on suotu työnantajan toimesta :) Työ keikan pitäisi alkaa Lappeenrannassa toukokuun alkupuolella. Morjestaa saa jos tunnistaa o/

Itse asiassa Plattari on halvimmasta päästä. Pelkkä salikortti taitaa jäsenille kustantaa 36 euroa kuussa. Nettisivuilta löytyy lisää infoa. Mutta koitetaan pitää ne vaatteet sitten päällä siellä salin puolella..

Kuukausikortit 43 ja 45e. Ja onhan siinä jäsenyydessä se aloitusmaksu 36e. Siltikin taitaa olla kaupallisista lappeenrannan halvimpia. Ja paras.

Edit. mahdoinkohan bongata törpön tos pari tuntia sit salilta?

Edit. mahdoinkohan bongata törpön tos pari tuntia sit salilta?

No jos se sattui tuskailemaan kinttujensa kanssa niin joo. Oli kyllä niin huono housuvalinta eilen, että häiritsi oikein itseäkin ja kellonaikakin oli ihan väärä. Saa mulle tulla juttelemaankin, jos ei pelota se puhetulva jonka onnistun välillä saamaan aikaiseksi.

Jeps. Jalkoja olit reenailee. Pitää kattoo jos vaik uskaltais joku kerta tulla juttelee. Pitää varmaan heittää pakkishuppari ensin turvaks päälle.

Suositut

Back
Ylös Bottom